volyne.info
homepage
sobota,
svátek má Klement
nastavit jako výchozí
info:
Novinky
Co se děje ve městě
Glosy a komentáře
Historie
Instituce
Kultura
Oficiální informace
Povodně
Radnice
Rodáci ve světě
Školy a vzdělávání
Sport
Stránky firem
Turistické informace
volby
Zájmové spolky

online:1
xxxxx
Už jste byli v kavárně?
Ano
Ne
Ona tu nějaká je?
Výsledky
Version 2.02





Internetový prodej automobilových výfuků – www.eshop-vyfuky.cz

Butik Radost - dámské oblečení, móda a dárky online – www.i-radost.cz
 

15.02.'06,
jméno:                       
nadpis:
opište text:

  

Upozornění: Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce serveru nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Nepřijatelné jsou zejména vulgarismy, rasismus a neplacená reklama.


tak to je teda sila [, 15.02.'06, 09:19]
novinari koukam nelenili...

Zbytečně... [, 15.02.'06, 10:04]
Tak jestli jsem to dobře pochopila tak slečna Erika vůbec nemusela zemřít jen kdyby jí zavolali záchranku nebo ji dali do stabilizační polohy aby se neudusila zvratkama.Toho (člověka) bych zavřela ne na tři roky co mu prý hrozí ale za neposkytnutí pomoci nejméně 10 let.Velice mě zarazilo že se nikdo nepřišel ani omluvit rodině to je podle mě samozrějmé.Budu na tuto rodinu ve čtvrtek myslet.Upřímnou soustrast(rodinu znám)

dobře [, 15.02.'06, 12:59]
Jen tak dále novináři, když nikdo nedokáže ukázat na viníka, objasněte případ vy. Věřím, že se vám to podaří. Panu autorovi Janoušovi díky. Kamarád Eriky.

Neznámý (vysoce pravděpodobný) pachatel... [, 15.02.'06, 17:02]
Nejsem bůh, takže nevím jak to doopravdy bylo, ale je přinejmenším podezřelé, když někdo srazí dívku, neposkytne jí pomoc a ujede, načež se k tomuto činu přihlásí žena člověka známého po Volini že jezdí pod vlivem alkoholu a již měl nehodu s tragickými následky. Navíc žena, sama matka, která jezdí jen zřídka kdy.
Pokud by pachatel anonymě zavolal záchranku a ujel, bylo by jeho chování zbabělé a opovržení hodné, ale DÍVENKA BY ŽILA!!! a jemu by se stejně nic nestalo. Takhle je to podle mého názoru vražda, zvlášť pokud ji po nehodě odtáhl aby nebyla tak na očích.
Rodiny a všech jejich přátel je mi moc líto. Ještě bych chtěl poprosit všechny spoluobčany: NEBUĎTE LHOSTEJNÍ K OSUDU DRUHÝCH!!

Zabít ho je málo... [, 15.02.'06, 18:58]
Podle mého názoru, by měl Staněk už dávno vyset někde na stromě. Divím se, že ho k tomu nikdo nedonal. Musí mít velice silný žaludek. Profese řezníka k němu vážně jde. A to, že se k tomu přiznala jeho žena, bůh ví, jak ji k tomu dohnal...zmlátil ji...?Je to hyena.

Toto není chování člověka!!! [, 15.02.'06, 21:01]
Jestli v tomto zku.....m státě nebude úmrtí Eriky řádně potrestáno ztřácím naději na spravedlnost! Každý občan z Volyně, který má oči a je trochu všímavý, že dodávku Peugeot Boxer "řezníka" (doslova) Staňka řídil vždy pouze on, a mnohdy pod vlivem alkoholu. Jeho manželka, která je v tuto chvíli považována za viníka řídí zřídka a to pouze osobní vůz. Není divné, že poprvé za volantem dodávky způsobí nehodu, zachová se bestiálně a ujede??? Jistě že ano!!! Nejezdila zlitá jako pan Staňěk a kdo ji zná ví, že by se nezachovala takto chladně. Toto nebyla zkratová reakce paní Staňkové, že ujela. To bylo neodpustitelná reakce opilého pana Staňka, který dívku srazil, odtáhl ji k domu, ujel domů, kde donutil manželku, aby vše vzala na sebe. Proč??? Byl namol!!! Modlím se za maximální trest pro tuto bestii převlečenou za člověka!!!

dementi [, 15.02.'06, 22:32]
až se naučíte česky, vyjadřujte se k čemukoliv. napsat "volině" místo "volyně" neni žádná tragédie, ale vyset ve smyslu viset - to je na pěst nebo na brokovnici. PS. to druhý by pomohlo všem ;-)

RE: dementi [, 15.02.'06, 23:20]
Pane kurtwode ingrame, ať jste, kdo jste, sám pachatel trestného činu či jeho příznivec, to nezamluvíte.

RE: RE: dementi [, 16.02.'06, 01:10]
Nemyslím,že ten,kdo vás napomene za vaše chyby v písemném projevu,odvádí pozornost od diskutovaného problému. A s češtinou je na štíru víc diskutujících, tak si na to zkuste dávat pozor. Sebechytřejší věta s hrubkama vypadá pěkně blbě.

RE: RE: RE: dementi [, 16.02.'06, 01:55]
svata pravda

je to síla [, 16.02.'06, 08:33]
chudák ta manželka... jestli je to tak jak se píše a říká, že domácí nasilí bylo u nich běžné... tak je to hnus.. nedovedu si představit být na jejím místě... je mi líto o jejjich dcer hlavně těch, které jsou na ZŠ. Ať si každej říká co chce... ale jeho reakce ať v šoku nebyla zrovna ukázková... jestli byla na místě mrtvá nebo ne ... ale odtáhnout někoho zraněného ke zdi a ujet pro manželku tu donutit, aby to vzala na sebe... vždyť on myslel jenom na sebe na nikoho jinýho... jen ON!!! Zajmalo by mě zda má nějaký sny nebo jestli si to vyčítá nebo tak...jestli v klidu spí...

RE: dementi [, 17.02.'06, 21:34]
nejde o to, jaký je pravopis, ten člověk vraždil, ty chudáku

Co to je [, 16.02.'06, 09:47]
Není to článek, s kterého se něco dozvíme. Žádný fakta nic. Proč sem nenapíse někdo kdo o tom něco ví.

RE: Co to je [, 17.02.'06, 09:48]
Ten kdo o tomto případu ví víc nesmí bohužel zatím nic říct, je mi to líto,ale je to tak. Fakta jsou důležitá pro vyšetřování a ne pro místí drby a spekulace. I když mi začínají vadit ty nepřesnosti a výmysly,které se tu píšou.Tohle je vážná a strašná věc a pokud chcete znát skutečnou pravdu,je důležité,aby vyšetřování nebylo ovlivňováno domněnkami.

RE: RE: Co to je [, 17.02.'06, 09:53]
Možná by jsi tam něco mohl napsat ty když máš všechno z první ruky, né?

monstrum [, 16.02.'06, 11:33]
Ty ožralej debile.Patřiš do lochu doživotí.

čččččččččččččervená [, 16.02.'06, 12:26]
To je celkem hustý. Jakožě někdo umře a tady se rozpoutá strašná diskúúúúútze. No nevim nevim ale je hustý jak pekelně ta novinařina funguje. Jinak to co se stalo mne samozřejmě mrzí.

povinnost [, 16.02.'06, 17:58]
Jak je možné, že pan Staněk jezdil opilý, všichni o tom ve Volyni věděli a nechali to tak. Viníci jsou i ti, kdo přihlíželi a nekonali a někdy to byla možná jejich pracovní povinnost!!!!!!???????.

RE: povinnost [, 17.02.'06, 18:42]
a nejsou viníci spis ti co neupozornili? proc myslis ze vsichni vsechno vi, kdyz jsi to vedel proc jsi nezavolal na policii??, copak nevis co je tvoje obcanska povinnost?? srabe...

... má-li někdo [, 17.02.'06, 06:44]
peněz jako šlupek,
zacpe hubu každému,
i těm co mají konat a nekonají

RE: ... má-li někdo [, 17.02.'06, 16:10]
jsi blb

Nekoupim si u tebe ani klobásu! [, 17.02.'06, 19:56]
Co se týče té autonehody tak si myslím že je to pěkná sviňárna jen tak někoho srazit a ujet a odtáhnout ji ke zdi aby to vypadalo,že je opilá a tak.Jednoho dne se stejně prokáže ,Že to udělala ta řeznická svině STAŇEK!!!!Vaši agenti 007

Zabte mně [, 17.02.'06, 21:54]
Kdybych měl jen trochu svědomí, už bych visel. Zabte mně a nekupujte u mně maso a uzeniny, stejně jsou lidské. Staněk

RE: Zabte mně [, 18.02.'06, 11:22]
Co ty si za machra. Vaše vztekem a závistí poháněná krvelačnost mně až zaráží. Suďte až z faktů. Nikdo nevíme nic. Představte si, jak by asi bylo p. Staňkové kdyby to opravdu udělala ona?! A ve zkratové situaci, šoku a panice z jistě hrůzu nahánějícího pohledu ujela. Stát se to může i vám!!!!!

RE: RE: Zabte mně [, 18.02.'06, 13:55]
Asi jsi nepochopil o co jde v této diskusi.Nejde o to jestli to byl pan Staněk nebo pí Staňková, ale o to, že o tom museli vědět oba a ani jeden se neuráčil tomu děvčeti pomoci, byť alespoň formou telefonního oznámení na linku 155 a toto je fakt né!!!!!!!!!!!!!!

RE: RE: Zabte mně [, 24.02.'06, 18:05]
Borec je blbec

... zbal si fidlátka [, 18.02.'06, 12:13]
a vypadni z Volyně - Staňku ... stejně to půjde do autu ... protože moc peněz zacpe hubu každému a akvokátům ji naopak otevře ... kdy to konečně lidi prohlédnou ... probuďte se lidičky ... vzchopte se a konejte ...

i v televizi? [, 18.02.'06, 12:51]
www.nova.cz/tvarchiv/video/?video=37221

Zabít Tě je málo !!! [, 19.02.'06, 09:46]
Stát se tohle mojí dceři, obstaral bych si bouchačku, zazvonil u jeho dveří a ODPRÁSKL bych ho jek PSA !!! I za cenu, že bych šel sedět.

RE: Zabít Tě je málo !!! [ten kdo hodne vi, 27.03.'06, 22:19]
nakej chytrej vid plna huba kecu a hovno z toho :-))))))))),trapaku

viník [, 19.02.'06, 21:07]
Staňkovi je to jedno, protože žádné svědomí nemá. Jeho žena se z toho nervově zhroutila a je /nebo byla/ v psychiatrické léčebně. To, že neřekla pravdu, jí nelze zazlívat. Těm co tady píšou o presumpci neviny Staňkově a vině paní Staňkové, bych řekla to, že Volyně je malé město, všechno se tu ví a i když to vypadá jako drby, pravda je,že řídil ON.

:-(( [, 21.02.'06, 09:57]
Myslím, že je dosti předpojaté soudit, co se stalo. Nikdo neví, za jakých okolností dívka zemřela. Toto všechno jsou pouhopouhé spekulace, které nejsou potvrzené žádným reálným důkazem.Samozřejmě je velmi odsouzeníhodné, co se stalo a pokud bude viníku prokázána vina a bude odsouzen, je to jedině spravedlivé.Ale obviňovat zde konkrétní lidi, urážet, osočovat a vytahovat nepodložené informace z jejich soukromí, je nehorázné a omezené.Ostatně rychlými soudy,omezeností a závistí je charakterizována celá Volyně.
Ale...když půjdeme do spekulací: Jak je vlastně možné, že na takto frekventované silnici dívenka ležela cca hodinu bez povšimnutí?...
Nesuďme dříve než máme veškeré informace. Stát se to může každému řidiči i tomu dobrému.Akorát si tento nesmazatelný fakt nyní neuvědomujeme a nepřipouštíme, zcela zaslepeni tím, že jsme vypátrali "viníka", kterého nyní perzekuujeme a pravděpodobně oběsíme.

RE: :-(( [, 21.02.'06, 10:43]
Co to meleš za nesmysly.Vždyť ty jsi úplně mimo.Staněk zabil už druhého člověka,tak se prober.A jen díky jeho strašně hodné ženě z toho zatím vyvázl.Jel ožralej jak prase (ostatně on ani jinak nejezdí),srazil Eriku a ještě k tomu ji hnusně "naaranžoval" u baráku. Přesvědčil svoji ženu,aby se udala ona,aby měl čas vystřízlivět. Ona to udělala a psychicky se z toho zhroutila. Jenže jemu to všechno projde,protože on je jedna ruka s policajtama. S kym asi nejvíc chlastal? Právě s nima. Nemel už tady takový blbosti když o tom víš úplný h......

RE: :-(( [, 21.02.'06, 19:00]
Plky, plky, plky.... Eriku nebylo vidět proto, že byla odhozená někde v pagejtu, až když se Staněk vrátil, tak ji vytáhl a opřel o barák. To už mohla být mrtvá. Že ji srazil je víc než jisté, i když to vypadá jeko drby nebo "jedna paní povídala". Lidi ve Volyni to ví a řeknou si to. A svědci? Buď opravdu nejsou a nebo se bojí. Když se ho bála jeho rodina tak se není čemu divit. Tak si, Karlo, nehraj na obhájce a věř tomu co se povídá.

RE: :-(( [, 21.02.'06, 19:05]
A ještě něco: Stát se to opravdu může každému, ale ne každý by se po nehodě zachoval tak, že by ujel a nechal člověka umřít. To je hnus. Sama jsem řidič a mám strach z toho, že mi někdy někdo vletí pod auto, ale i kdyby se mi něco takového stalo vlastní vinou, raději bych šla sedět než žít s takovým šrámem na svědomí. Záleží na každém, jestli to svědomí a žaludek má, aby něco takového udělal.

RE: RE: :-(( [, 22.02.'06, 08:02]
S tímto naprosto souhlasím, to jsem nepopírala v žádném případě, možná jsem to nezdůraznila dostatečně.

RE: :-(( [, 22.02.'06, 10:57]
Karlo ty to nemáš snad v té hlavě v pořádku.Ano to se skutečně může stát každému,co se stalo ve Volyni,ale jenom lidská bestie se zachová jako někdo od Stanků/asi se ještě neví kdo skutečně dívku srazil/porazí člověka a pohodí ho jako zvíře do příkopu.Nezlobte se,ale svůj díl viny má i paní Stanková,jesliže skutečně řídil její opilý muž a ona ho kryje je viník i ona,vzláště jestliže již v minulosti někoho zabil.Já vím můžete podotknout,že chrání rodinu a děti když na sebe bere jeho vinu,ale jak může potom taková rodina fungovat dál.Hnus,stydte. To dáváte paní Stanková a hlavně Váš mamžel Vašim dětem dobrý příklad.

RE: RE: :-(( [, 23.02.'06, 10:21]
Naprosto souhlasím. Zní to možná tvrdě, ale je to tak. Divím se, že to sem někdo nenapsal již dříve.

Paní Pavle [, 21.02.'06, 20:21]
Paní Pavlo, slyšela jsem, že snad pan Staněk Vám chce nabídnout peníze. Jestli je to pravda, uvědomte si, že už mu to pak nikdo nikdy nedokáže a bude ohrožovat další lidi. Peníze nejsou všechno !!!!!!!!

RE: Paní Pavle [, 23.02.'06, 13:05]
Hele Volynačko,jesli něco víš tak to sem napiš

fůůůůůůj [, 22.02.'06, 12:04]
to je hustost

???? [Xk, 26.02.'06, 21:17]
Nějak to tu už opadlo??

pani pavle [,.................., 28.02.'06, 17:51]
precisi nedate od reznika zaplatit jako od kusu.penizeneberte

tak co, slaboši [kopáček, 03.03.'06, 19:44]
Srazit člověka je hrozné, ale může se to stát každému. A srazit člověka, neposkytnout mu pomoc a odjet je svinstvo. To s Vámi plně souhlasím. Ale napadnout člověka bez důkazů, když nikdo nic neviděl, nikdo nic neví, jen všichni drbou, to je také svinstvo. Napadnout člověka za minulé činy (jízda pod vlivem alkoholu)a nenahlásit je, když jsem o nich věděl a napsat to na internet, může jenom pitomec z Volyně. Napadnout člověka za něco, co mu nebylo prokázáno a nepodepsat se pod to, to může jenom ubožák (tak co slintalové napíšete příště i své příjmení?). Staněk, pokud mu nic neprokážete, je N E V I N N Ý . Nezapomeňte, že město i Vy jste žili a žijete z jeho daní.

RE: tak co, slaboši [Jona, 05.03.'06, 17:27]
A že jsi napsal ty celé jméno magore

prectete si to burani [ten co hodne vy, 27.03.'06, 22:17]
kdyz ste tady vsichni tak chytri, vsichni ste to videli tak proc nejdete na policii protoze vite hovno a chcete bejt aspon nachvilku stredem pozornosti,si myslite ze ta rodina to ma v techto chvylich nema tezky?????a naky keci ze prachama zacpava hubu muze rict jenom debil kterej dela v kolbence a nevi co je to za starosti podnikat on ve 1400 zkonci a ma vystarano a podnikatel jede do noci,nechte tu rodinu napokoji tahat prachy to vam slo a kdyz se neco stane tak hned vrazite kudlu doruky,zasrany buransky volynaci,zamyslete se.omluvte hrubky:-)







RE: Hajzlové [Petr A.]
Hajzlové [Pavel Asztaloš]
Vymazání níže uvedeného článku [Vlastislav Asztaloš]
GRs6AvZ4li [IqrqVh2O]








www.volyne.info | design b4u | rs ZVD | hosting gigaweb | kontakt | reklama | redakce | spolupráce | RSS | © 2002 - 2011 b4u web !ndustry |
| kopírování a komerční využívání obsahu je dovoleno pouze se svolením autora |