volyne.info
homepage
pátek,
svátek má Cecílie
nastavit jako výchozí
info:
Novinky
Co se děje ve městě
Glosy a komentáře
Historie
Instituce
Kultura
Oficiální informace
Povodně
Radnice
Rodáci ve světě
Školy a vzdělávání
Sport
Stránky firem
Turistické informace
volby
Zájmové spolky

online:1
xxxxx
Už jste byli v kavárně?
Ano
Ne
Ona tu nějaká je?
Výsledky
Version 2.02





Internetový prodej automobilových výfuků – www.eshop-vyfuky.cz

Butik Radost - dámské oblečení, móda a dárky online – www.i-radost.cz
 

08.02.'06,
jméno:                       
nadpis:
opište text:

  

Upozornění: Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce serveru nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Nepřijatelné jsou zejména vulgarismy, rasismus a neplacená reklama.


podnikatelka nebo podnikatel ? [, 09.02.'06, 08:52]
Je podivne, ze zena srazi dite, ujede z mista a pak to teprve oznami. To z psychologickeho hlediska vubec neodpovida chovani zen. Spis to vypada, ze nekdo, kdo byl nalitej, protoze tak jezdi casto, srazil dite, ujel a do auta posadil manzelku, ktera to pak vzala na sebe. Te divence uz nic nepomuze, ale mohlo by se zachranit dobudoucna... Ten ridic totiz uz kdysi jednou zabil. Ale penize zmuzou hodne...

RE: podnikatelka nebo podnikatel ? [, 09.02.'06, 15:02]
musím souhlasit,že takové chování neodpovídá ženské povaze a je povinností policie situaci náležitě vyšetřit,nenechat se podplatit a nebát se zjistit kdo opravdu řídil. Pro policii by to neměl být problém. Uvidíme!? Nejde o sraženou srnku, ale o mladý lidský život!!!!!!!

... [, 10.02.'06, 08:38]
Ona to policice taky nemá zrovna lehký.. ale snad není možný aby to nikdo neviděl.. a já myslím že viděl... Myslím, že od těch lidí by bylo hezké to ani ne,ale snad je to i povinnost..., aby se ozvali... mohl to být kdokoliv jiný... náš kamarád bratr nebo i dítě... Tak nebuďme lhostejní.....!!!!

???? [, 09.02.'06, 10:29]
Ty ho znáš????

Je mi smutno [, 09.02.'06, 12:21]
Je mi smutno z toho,že někdo nechá druhého umřít proto,že myslí v první řadě na sebe.Kdyby byla zastavila a dala dívce 1.pomoc,nemusela by z toho být taková tragedie.Jenže ono to asi bylo úplně jinak .V tom má Jan pravdu.

už vím [, 09.02.'06, 14:07]
Už to vím, psali v mladej frontě že to udělal místní řezník.

RE: už vím [, 09.02.'06, 15:02]
Přesně tak.Ona to na sebe jen shodila,aby nepřišli o řeznictví.On před jízdou dost pil!!!!!!!!!!!!!!!!Je to vůl

RE: už vím [, 20.02.'06, 12:39]
já ho dostat do rukou tak ho skopu do kulatý krychle

Souhlasím [, 09.02.'06, 17:10]
Vše, co je výše uvedeno je dle mého mínění opravdu tak! Lidé, kteří řídí pod vlivem alkoholu by se nad sebou měli řádně zamyslet!!!! Hlavně pokud vezou ještě někoho dalšího a nejen to. Všem se může stát něco podobného, protože pod vlivem alkoholu se reakce člověka, jak známo, zbržďují. Lepší nedomýšlet, co takovýhle PAKO ČLOVĚK může OPĚT ZPŮSOBIT!!!!! Může to být i VAŠE DÍTĚ!!!!! Udělejte s tím něco!!!

RE: Souhlasím [, 09.02.'06, 19:02]
Řezník sehnal manželce právníka. On, chovající se vždy bohorovně, je nedotknutelný a s PČR má jeho rozvětvená rodina dobré vztahy. Nebude se zjišťovat, jestli řídil on. Četl jsem v dnešním plátku MF, že pitva by měla zjistit, jestli poskytnutím první pomoci bylo možné zachránit dítěti život. Vypadá to, že to již právník spolu s PČR kočírují tam, kam potřebují a skončí to jako nešťastná náhoda a za ujetí z místa bude nakonec pokuta, protože se zjistí, že první pomoc by nebyla nic platná, jelikož řezník jel jak prase a tradičně ožralej, takže ta holka neměla šanci. Teda, co to píšu, tím autem jela jeho manželka... Prostě, nebude ujetí, jako ujetí.
I kdyby se přihlásl svědek, který by ho viděl, dnes už mu nikdo alkohol nepřišije a zamete se to... Když si před léty nezajistil káru za autem a ta se odpojila a najela do lidí na zastávce a zabila člověka, dostal jen zákaz řízení asi na 3 roky. Jediný, co ho na tom mrzelo bylo, že vyhodili 100000, aby nešel sedět.

RE: RE: Souhlasím [, 09.02.'06, 20:15]
Tak to sedí. Jen se bojím aby to neskončilo opravdu takhle!!!!

Souhlasím [, 10.02.'06, 08:32]
JO byl nalitej jak mraky.... a co jsem zaslechla tak podle pitvy bylo s osobou hýbano.. to by asi znamenalo, že to prase vystoupilo s auta a manipuloval s ní... zřejmě tak aby nebyla moc na očích, dál její zranění nebyla vůbec smrtelná!!!!!!Měla ošklivě zlomenou nohu, a narežený záda..neměla přeraženou míchu nic... jen jak to tlačilo na orgány tak začala zvracet a udusila se zvratkama........... kdyby ta hnusná bestie nemyslela na sebe a zavolal by záchranku ... mohla by ta holčina ŽÍT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RE: RE: Souhlasím [, 12.02.'06, 15:14]
Jak se zdá víte moc dobře o čem píšete. Zřejmě toho dotyčného znáte moc dobře. Jsem teta té mrtvé a proto by mě zajímalo jestli nevíte něco víc. Pořád se s tím nemůžu smířit.Mirka

RE: RE: Souhlasím [, 12.02.'06, 18:46]
Je mi smutno z té nehody, kdyby ten ŘEZNÍK neujel tak by mohla možná žít. Ten šmejd by si zasloužil co proto, ale je mi smutno i z některých reakcí jako je ta tvá...Ty si těch 100000,- dostal? Nikdo si netroufne zahrávat něco do autu a už vůbec ne řadoví policisté. Jsou to totiž také lidé. Pravda je, že právník pana řezníka dělá své a snaží se veškeré důkazy zajištěné na místě znehodnotit a případně napadnout jejich důvěryhodnost a dobře zaplacený právník zvládne dobře svou práci...je to smutné, ale je to tak.

podnikatel [, 09.02.'06, 17:32]
rozhodne by nebylo na skodu ignorovat jeho obchod a policii moc neverim ale necham se prekvapit

podnikatel [, 10.02.'06, 08:40]
ještě řezníků dcera... s tou nešťastnicí chodila do stejné třídy... a slyšela jsem že ta dívnka... neměla zrovna lehký život... A souhlasím IGNOROVAT ten jeho krám!!!! BESTIE

komentář [, 09.02.'06, 22:50]
V žádném případě to nesmí skončit tím, že to přejde do ztracena! Nejsem soudce a ctím presumci neviny, ale srazit člověka, nepomoci mu, zbaběle ujet a ještě k tomu "asi" mít alkohol, pak si myslím, že takový člověk nemá mezi námi co dělat, to je naprosto nepřijatelný a neodpustitelný. Poškozené rodině vyjadřuji upřímnou lítost a žádám ji, aby se maximálně přičinila spravedlnosti.

Máš pravdu [, 10.02.'06, 08:33]
Myslim si, že ten člověk, ten chlap je pěkná sketa,když dokáže z místa nehody ujet a ještě předtím dokázal s tou dívkou hýbat, aby jí odstranil ze silnice, přijde mi to fakt hnusný. Doufam, že se všechno pořádně vyšetří a bude spravedlivě potrestán. Protože už dřív se z toho vyvlík a nic se mu nestalo. A jestli se mu to podaří i teď, tak co se stane zase až pojede opilej??? Nechci na to myslet, vždyť ta holka mohla žít, kdyby jí mopohl. Každej by byl asi v šoku, ale určitě by zavolal záchranku. Nenávidim lidi, který myslí jen sami na sebe. Radši ujedu a nechám ji tu, jen aby se mi nic nestalo!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tohle je myšlení svině a ne člověka.

absurdistán [, 10.02.'06, 09:26]
Nefungující spravedlnost - první zabití, které nebylo potrestáno umožnilo způsobit druhé zabití. Zodpovědnost za tuto smrt nemá teď již jen "podnikatel", ale všichni kdo mu pomohli. Bylo by vhodné nejen ukázat kdo zabil, ale též ty co to umožnili!

Udelal to podnikatel [, 10.02.'06, 13:07]
Podle svedku ve Volyni to byl opravdu podnikatel.byl pod vlivem alkoholu a jeho zena to na sebe vzala,kvuli te minule nehode kterou take zavinil!

RE: Udelal to podnikatel [, 17.02.'06, 19:24]
Pokud svědkové kteří to viděli se nepřihlásí tak jsou na stejné úrovni jako Staněk. Svědomíje bude honit až je užene

ghg [, 10.02.'06, 13:35]
To nebyla řidička!!!!!!!!!!

CO TAKHLE CELOU UDÁLOST MEDIALIZOVAT ! ? [, 10.02.'06, 15:04]
Jak je možné, že matka tří dětí dokáže ujet z místa nehody? Ne, ne, ne vážení! Tohle neudělá žena, která porodila tři děti.A navíc střízlivá žena! Několikrát sem byl svědkem, když výše či níže jmenovaný usedal za volant zlitý jako doga, proč by také ne, když mu to pokaždé tak skvěle bez úhony prošlo!? Jaké jsou jeho alibi? Kdo pro koho jel a kam? Kdo byl v obchodě? .... Mohl bych pokračovat výčtem otázek, které normálním lidem vrtají hlavou. Budou tak jednoduchá fakta vrtat v hlavách našich policistů? Měla by!!! Prosím Vás, Vy všichni co k tomu máte co říct, nebojte se a promluvte. Znám několik málo lidí z médií, které by tento příběh opravdu zajímal a pokud tuto hrůzu, která byla spáchána nevezmou za správný konec patřičné orgány, pojďme ho chytnout My, spořádaní lidé.....

RE: CO TAKHLE CELOU UDÁLOST MEDIALIZOVAT ! ? [, 11.02.'06, 17:47]
Taky si myslim,ze by se to nemelo "zamest pod koberec".maminku Eriky strasne lituju,zavreni reznika Erice zivot nevrati,ale zabrani tomu aby opet vrazdi!Mel by jit sedet na dozivoti,aspon budou mit ostatni clenove reznikovo rodiny od nej klid.

Budu vspomínat [, 10.02.'06, 17:02]
Chci jen říci že bych dal pachateli do životí.Protože 3 roky nic nespraví.Jen ať si uvědomí co udělal.Tohle se nemělo stát.Protože jestli má někdo chuť jet ožralej za volantem tak to ať si skouší někde jinde.

trest 3 roky je málo [, 10.02.'06, 17:12]
Je nám to strašně líto,řidič zaslouží větší trest.

VSICHNI VI,KDO TO BYL [, 10.02.'06, 17:23]
Vsichni vime, kdo to byl,ze to udelal reznik a ze jeho hodna zena ani neridi,je to chudak, protoze kdyby rekla kdo to byl asi by ji zabil!Nebo zmrzacil prinejmensim zmlatil,jak to dela bezne!Prachy jsou fakt vsemocny a z toho je mi zle!!!Copak spravedlnost neexistuje?

Spravedlnost na straně financí [, 10.02.'06, 22:42]
Souhlasím se všemi příspěvky, které jsou zde dosud napsány a říkám, že spravedlnost opravdu není, uplatit se dá v této republice vše! Že řezník byl s alkoholem víc než kamarád, to ví ve Volyni téměř každý, že v rodině vládne domácí násilí také není neznámé. Jen nedokážu pochopit - i přes domácí násilí - jak mohla Evička na sebe vzít tak strašnou věc. Tohle by ona - mám od tří dětí - nikdy nedokázala - nechat na silnici ležet dítě bez pomoci. Musí být na konci svých sil a snad je to pro ni únik z nesneditelných podmínek ve vlastní domácnosti. Co děláte, všichni její příbuzní, že jste ji nedokázali a nedokážete pomoci? Strach mám i z toho, že matka Eriky nebude mít dost sil a prostředků na to, aby bojovala proti takové přesile v podobě této rozvětvené rodiny, která si vše koupí - policii, právníky, i tu spravedlnost!?! Sakra lidi, dělejme s tím už něco!!!

spravedlnost... [, 11.02.'06, 01:44]
"I WANNA LIVE. I WANNA LOVE. BUT IT´S LONG HARD ROAD OUT OF HELL." marilyn manson

RE: spravedlnost... [, 11.02.'06, 08:30]
Potřebujete maso z tohoto řeznictví? Já ne...

maso [, 11.02.'06, 14:07]
Je to nechutny co ten Stanek provedl!!!Co naplat ze ma dobry maso po kterym by se muj kamarad KAKAN uzral a utraci u nej jak divej.

RE: maso [, 11.02.'06, 14:15]
Taky už si tam nekoupim ani ťuk kikano

Je mi na nic [, 11.02.'06, 16:40]
Já jeho rodinu znám moc dobře.Řezníkovo žena je hodná,fakt jí lituji,ale on to je strašnej parchant!!!Jejih děti taky moc dobře znam.Jeho druhá dcera je na tom dost špatně,ten parchant zkazil celý jeho rodině život.Ty děti za nic nemůžou,ale někdo si to neuvědomuje,a ta dcera se kuli tomu sesypala.Prosím vás buďte na ni hodní.Chodím do stejný školy jako ona,držim jí palce...

PROSIM,nechte je!!! [, 11.02.'06, 16:47]
Prosimvás co se do toho pletete,nechte je žít.Souhlasím s tim že by on měl být potrestaný,ale víte jak asi je jeho rodině,která tohle třeba bude číst?Nechte toho,PROSIM VÁS!Nechte je,kromě toho řezníka mam zbytek jeho rodiny ráda,vim jak jim je.Tomu hajzlovi to je jedno,tak je prosim nechte,vykašlete se na to.PROSIM PROSIM,už jen kuli těm dětem.Je mi jich líto!!!Omlouvam se za vše,co sem kdy špatného řekla o jeho rodině.

RE: PROSIM,nechte je!!! [, 11.02.'06, 18:18]
Prosím nechte je žít. Znáte pravdu lidi,že do toho strkáte nos.Jak jim asi je.

Zkurvenej Staněk [, 11.02.'06, 18:44]
Svině jedna řeznická,

Poděkování [, 12.02.'06, 11:02]
Mnohokrát vám všem děkuji za podporu,
je to velice bolestivá událost a jsem ráda že jsou na světě hodní lidé.
paní Staňků a děti neodsuzuju,za to nemůžou ale toho hnusného ožralu a vraha potrestám za vše co kdy způsobil.
Dotáhnu to dokonce.
Ještě jednou moc děkuji.
mamka Eriky

RE: Poděkování [, 17.02.'06, 12:18]
moc Vám fandíme nenechte to jen tak .Upřímnou soustrast

a [, 12.02.'06, 12:28]
Je to svine reznicka

Můj názor [, 12.02.'06, 13:09]
Chtěla bych poděkovat všem, kteří podporují tento projekt. Ona Mladá dívka tehdy ještě patnáctiletá opravdu za nic nemola. Má domněnka, že auto řídil opilý řidič, který z místa nehody ujel se zřejmě potvrdila. Když jsem se ale dozvěděla o jeho hrůzném činu tak bych mu nejradši vrazilu nůž do srdce. Stačilo jen aby zavolal záchranku a pak klidně odjel. Nikdo by mu nic nevyčítal. Byly by jsme jen rádi, že Erika žije i když už by třeba měla nějaké doživotní následky. Stačilo jen zavolat. Teď se to s ním potáhne do konce života. Tři roky jsou opravdu málo za zmařený mladý lidský život. Děkuju všem, kteří nás podporují. Teta Eriky Mirka

Komentář [, 12.02.'06, 16:31]
Skutečně pani Staňková nemůže za svého muže.Proto lidé z dobrým srdíčkem buďme na ní hodní a samozřejmě i na její děti-oni skutečně za opilce nemůžou.Poďme pomoci paní Pavle-myslím finančně,aby vše dotáhla do konce.Třeba zřídit konto"ERIKA".Můžeme založit na MÚ a tímto alespoň trochu málo pomoci,bolest v srdíčku stejně přetrvá.Děkujeme.

RE: Komentář [, 17.02.'06, 12:22]
Ráda pomohu pokud se sbírka uskuteční dejte to na tyto stránky

RE: RE: Komentář [, 22.02.'06, 19:28]
Píšu vám informace ohledně kont na pomoc Pavle Slukové. Měli by být v pondělí známy čísla účtů. Budou prý zřízeny 2 účty. Jeden na pomoc paní Pavle a druhý na advokáta. Čísla budou zveřejněna na této adrese.

Spravedlnostmusí zvítězit [, 12.02.'06, 17:35]
Já bych k tomu řekl jen jedno. Tady nepomůže nadávat. Důsledně ten případ sledovat a nedopustit zahrátí do autu podle hesla "mám peníze a spravedlnost si koupím".
V okamžiku, kdy by mi bylo potvrzeno, že mé dítě zemřelo protože nějaká osoba ujela z místa nehody a neposkytla mu první pomoc, v tu chvíli zvolím její likvidaci. Je sice pravda, že v tomto státě se to nesmí, ale pravděpodobně by se tím zachránily další životy dalších "nechtěně přejetých".
Ať je to jakkoliv, srazit chodce je jedna věc a neposkytnutí pomoci druhá. Rovná se to vraždě! Mrzí mě, že ve Volyni mohou žít takové osoby.

Vyjadřuji upřímnou soustrast pozůstalým.

spravedlnost?! what a fuck! o čem to melete, světci a světice... [, 12.02.'06, 20:01]
nechápu, na co si tady všichni -kurva- hrajete! vyjadřovat někomu soustrast je 1 věc, mluvit o fyzické likvidaci...to už smrdí posranou bohorovností!

uvědomujete si, vy sherlockové, který přidali do diskuze svůj "velmi objektivní" názor, že o tom, co se doopravdy stalo, víte jenom to, co psali v novinách a zbytek jste si dali dohromady z toho, co se povídá? TADY TO ALE VYPADÁ JAKO KDYBYSTE VŠICHNI BYLI V OSUDNÝ OKAMŽIK NA MÍSTĚ NEHODY.


ani písmenem nesnižuji závažnost celé události. nikdy nedokážu pochopit, co cítí rodič, kterýmu někdo zabil dítě, co mělo celej život před sebou. ANI JÁ ANI NIKDO Z VÁS TO NEPOZNAL, TAKŽE TO NIKDY NEPOCHOPÍ, i když se o to může snažit.

vyjadřování soustrasti je na místě. cokoliv dalšího je navíc. zbytečný. shit. bordel. ZJITŘENÝ EMOCE A NENÁVIST K ČLOVĚKU, KTERÝ UDĚLAL NEJVĚTŠÍ BOTU VE SVYM ŽIVOTĚ UŽ NIKOMU ŽIVOT NEVRÁTÍ. že kecám? DOKAŽ MI, ŽE LŽU.



RE: spravedlnost?! what a fuck! o čem to melete, světci a světice... [, 12.02.'06, 21:11]
Nic ti dokazovat nebudu. Máš právo na svůj názor.
A já na svůj.
Jen je otázka kdo si za svým slovem stojí...

Botu může člověk udělat jednou, ale podruhý je to už něco víc. Mě teď nezajímá, kdo co a proč. Nebudu tu plivat na nějakýho řezníka a vykládat jak jezdí věčně pod párou a že to bylo jen otázkou času.

Ale přejeď mi děcko a uvidíš! Toť vše.



RE: RE: spravedlnost?! what a fuck! o čem to melete, světci a světice... [, 12.02.'06, 22:15]
Ono to nebylo podruhé, ale potřetí. Staněk už jednou zabil a podruhé porazil, dotyčný to naštěstí přežil. Byl v podmínce, proto chtěl, aby to Eva vzala na sebe. To že jezdil běžně ožralý vědí všichni, ale nikdo nic neudělal, protože se ho všichni báli. Pokud je nějaký svědek, přihlašte se. Nenechte jeho v tom ženu, je opravdu hodná a je mi jí i jejích dětí líto. Rodiny Eriky ještě víc. Ten nápad se sbírkou podporuji, MěÚ by určitě pomohl s organizací.

RE: RE: spravedlnost?! what a fuck! o čem to melete, světci a světice... [, 13.02.'06, 00:15]
GO TO FUCK A GOAT U SON OF BITCH!

RE: RE: spravedlnost?! what a fuck! o čem to melete, světci a světice... [, 13.02.'06, 00:15]
ASSHOLE!

RE: RE: spravedlnost?! what a fuck! o čem to melete, světci a světice... [, 13.02.'06, 00:16]
WORTHLESS LOSER! .-)

RE: RE: RE: spravedlnost?! what a fuck! o čem to melete, světci a světice... [, 13.02.'06, 05:51]
Nechápu proč máš v téhle diskuzi potřebu ukazovat, že ses naučil pár slovíček anglicky.

4. message to spike. [, 13.02.'06, 00:18]
nerikej 2krat, abych je vojel... ;-)

RE: spravedlnost?! what a fuck! o čem to melete, světci a světice... [, 12.02.'06, 22:31]
Je vidět, že o tom nic nevíš. Tady píšou lidi z Volyně, kteří znají jednu nebo obě rodiny. A to co tu píšou, nevědí z novin. Že někdo udělá chybu, to se může stát každému, ale ujet a nepomoct, nechat napospas osudu těžce zraněného člověka, to je NEOMLUVITELNÉ. Kdyby to opravdu udělala ta žena, tak se to dá pochopit, šok, strach, panika... ale ona to neudělala a on rozhodně není žádná třasořitka, jestli se něčeho bál, tak jen ztráty vlastní svobody!!!

RE: spravedlnost?! what a fuck! o čem to melete, světci a světice... [, 16.02.'06, 09:33]
Největší botu ve svym životě. tak to je super. Kdyby ale tohle nebyla 2 bota!!!!!!!!!! Srovnej si to v hlavě. můžu ti řict tohle udelat memu decku tak už tady není!

RE: Spravedlnostmusí zvítězit [, 14.02.'06, 19:07]
Už se ví kam poslat peníze na pomoc?
Dejtwe vědět.

RE: RE: Spravedlnostmusí zvítězit [, 22.02.'06, 16:31]
Píšete, že by jste chtěla vědět něco ohledně sbírky. Tak tady to je:V pondělí by měla být známá čísla na 2 konta.1. konto bude na finanční pomoc co se týče advokáta; 2. konto bude na pomoc Pavle. Obě čísla účtů budou zveřejněna na internetu. Na jakých stránkách dám ještě dnes vědět.

Dejte už s tím pokoj [, 12.02.'06, 22:17]
Prosím vás všechny dejte už s tím vším pokoj. Erice už život nikdo nevrátí a vy se tady dohadujete kdo, co a jak. Jestli se prokáže,že to co se povídá a píše je skutečně pravda, pak budeme bojovat ze všech sil aby spravedlnosti bylo učiněno za dost. Do té doby nemá cenu se takhle urážet a já nevím co. Slibuji za celou Eričinu rodinu, že až se dozvíme jak to ve skutečnosti bylo napíšu to, aby jste si každý mohl posoudit na kolik jste dobří.Věřím, že se najdou svědci, aby to mohlo být rychle za námi. Nikdo si neumíte představit jak to bolí.

Nadace [, 13.02.'06, 12:35]
S finanční podporou pani Pavli souhlasim a pokud se nadace zřídí,slibuju že pomůžu co budu moct,doufám že ta zrůdnost,kterou řezník spáchal bude potrestána.Tohle už snad nemůže uplatit.Nebo sem naivní?

mohla žít [, 13.02.'06, 13:23]
Chudák holka mohla ještě žít protože soudní pitva prokázala že měla jen zlomené nohy a v bolesti jí zapadl jazyk a udusila se Stanku si moc velkej MAGOR!!!!!!!!

magor [, 13.02.'06, 13:28]
na eriku budeme vzpomínat ale kdy si staněk daval pozor tak mohla žít ja už nikdy maso od měj kupovat nehodlam a až skrachuje bude nejlip do vězení s nim HAJZLE

Tak co Staňku [, 13.02.'06, 17:55]
Tak co ty zrůdo??, byl sis to tu aspon přečíst???

RE: Tak co Staňku [, 14.02.'06, 10:19]
Pitva ukázala,že ta holka byla na místě mrtvá, ale taková je Volyně. Všichni o tom ví hovno, ale mají svou smyšlenou představu o tom jak to bylo. Stát se to může komukoliv a nikdo nedokáže říct co šoku udělá ani jeden z vás ani jeden!

RE: RE: Tak co Staňku [, 14.02.'06, 12:39]
Zajímalo by mě jak to, že vy toho víte víc než Eričina matka.Pokud vím ani ona sama ještě zprávy o pitvě nedostala.

Dobrej zdroji [, 16.02.'06, 08:25]
Prosim Tě a co o tom víš ty? Taky hovno co... tak se uklidni.... Jak si mohl vědět co bylo v pitvě když ještě nebyla oficialně řečena... tak ten tvůj názor má stejnou váhu jako ty ostatní... jo a myslim že většina znás...l by určitě dívku neodvlekla a ujela... šlo mu jen o sebe... jestli by jsi reagoval jako řidič tak Tě lituju...

uj [, 13.02.'06, 18:05]
no koment

Co se deje [, 13.02.'06, 19:24]
Lidé zamyslete se je třeba stím opravdu něco dělat.Toto je velice dobré sousto pro pana Johna do pořadu Na vlastní oči.
Dívce nikdo nevrátí život,ale za satisfakci by to stálo!!!!

napad [, 13.02.'06, 21:28]
Lidicky dostal jsem takovy napad: kdyz manzelka resi timto zpusobem, aby manzel neprisel o svou zivnost, co takhle mu zivnost zkusit polozit jinak?? Oficialne bych zakazuji chodit do reznictvi na Palackeho namesti ve Volyni a kdo tam prijde bude verejne zlincovan ;)

nebo by to alespon bylo spravedlive...

RE: napad [, 22.02.'06, 17:18]
A co kdybychom lynčovali tebe proto ,že máš přiblblý kecy.

. [, 14.02.'06, 00:53]
Je to opravdu tragedie a zvlast jak se tu pise ze by ji prvni pomoc mohla zachranit zivot. Urcite se najde svedek ktery to videl, pri provozu v tomto useku tu muselo projet aut nekolik. Po pul 6 prijizdi take vlak, a ten den jelo docela dost lidi, mozna nekdo z nich ho mohl poznat.

RE: . [, 14.02.'06, 08:42]
Napadlo tě, že svědek, který to vše viděl a nezastavil,odjel či odešel aniž by se přesvěčil že se nic vážného nestalo, je teď ve stejným průseru jako sám viník nehody? Jo, asi to musel někdo vidět...

RE: RE: . [, 14.02.'06, 11:15]
Možná by to měla rodina Eriky prohnat přes Novu - Na vlastní oči. Pro pana Radka Johna by to určitě bylo zajímavý. Možná by stačilo poslat mu odkaz na tuhle diskuzi a určitě se v tom pošťourá.Tel: 267 076 707
volejte.novu@nova.cz

RE: RE: RE: . [, 14.02.'06, 12:36]
Určirě to budeme medializovat, ale ještě počkáme, co zjistí pitva. Nebojte se ten ubožák si to za rámeček nedé.

Reakce na tetu [, 14.02.'06, 13:26]
Pitva už dávno své stanovisko napsala. Zhmožděný mozek a prasklá dutina lebeční.

RE: Reakce na tetu [, 14.02.'06, 13:39]
A že matka Eriky žádné zprávy nemá, to vám není divné. Výsledky jí doručí až tenhle týden. Zřejmě jste někdo, kdo je velice blízký panu Staňkovi. O pitvě vůbec nikdo nic neví, tak nevím, proč by jsme vám měli věřit.

RE: RE: Reakce na tetu [, 14.02.'06, 14:28]
Až budete vědět stanovisko určitě dejte vědět ať zmiznou nepravdivé dohady a úvahy.

RE: RE: Reakce na tetu [, 16.02.'06, 09:02]
Možná proto, že mám blízko ke zprávám, které mají v rukou jako první státní zaměstnanci, dřív než tyto závěrečné zprávy podají rodině zemřelé.

Už se pustili do toho novináři [, 14.02.'06, 12:06]
Na případu už pracují novináři MF DNES. Věřím, že se jim podaří rozluštit celou kauzu a viník bude potrestán.

dotaz [, 14.02.'06, 14:08]
Slyšel jsem, že už se řezník přiznal. Nevíte někdo co je na tom pravdy?

a [, 14.02.'06, 14:11]
není to pravda.

RE: a [, 14.02.'06, 14:26]
Já sem dneska slyšel že poslední a momentálně aktuální verze od policie je že řídila paní Staňková. Asi chybí důkazy a hlavně svědek. Taky se mi zdá že sem začínají psát kámíci pana řezníka. Bojkot toho krámu doufám už probíhá.

Novináři si poradí [, 14.02.'06, 14:29]
Novináři si poradí. Dnes jsem viděl redaktora MF DNES (který se pouští většinou do kontroverzních kauz)pohybovat se po Volyni a blízko toho místa, tak doufám, že něco vyjde. Jedině nepodplacená a nezávislá média mohou něco zmoct! Držím palce rodině.

RE: Novináři si poradí [, 14.02.'06, 16:12]
Tak to je pravda. Dneska novináři navštívily maminku Eriky a po dalších zprávách se pátrá. Určitě to tak nenechám.

RE: Novináři si poradí [, 14.02.'06, 17:39]
nejsem si jista,ze media jsou nejak extra nezavisla!:)

Konec Krkovičky ve Volyni [, 14.02.'06, 14:52]
Jenom doufám, že mu todle už neprojde, co ho takle spousta lidí zná, tak ho mývali rádi, ale každej je zodpovědnej sám za sebe.....a malá Erika za nic nemohla..... Doufám že bude chlap a ponese si za sebe zodpovědnost.

Znici se sam [, 14.02.'06, 15:28]
Nevim proc se v tom vsichni stourate,rodina Eriky si proziva dost trapeni i bez tech vasich kecu.A Stanek stim bude muset zit celej zivot a nejeden oblicej kterej potka mu to vzdy pripone.To ze si tam ted nekoupite maso mu bude uplne jedno.

RE: Znici se sam [, 14.02.'06, 21:04]
Nic ve zlým ale už to udělal jednou že zabil člověka a jednou zranil,poučení si z toho nevzal. Takže tvoje teorie o pocitu viny selhává neboť ožralej jezdil pořád!!!

ŠTˇOURAT? ANO A PORADNE [, 14.02.'06, 15:52]
nezlobte se všichni písalové vět: proč se v tom šťouráte? Pan staněk má už tak dost, utrápí se, zničí se a podobných kravin. JE třeba to stále řešit a VYRESIT! toto, co někdo udělal, je největší zvěrstvo, jaké může člověk člověku udělat, to není hyena, hyeny si pomáhají. To je zrůda, nechutná zrůda. Všichni, kdož píšete, ať to tady skončí, jste jen nastrčení lidé jedné strany, za kterou KOPETE! Takže vážení, dořešme to, ukažme na viníka!

RE: ŠTˇOURAT? ANO A PORADNE [, 17.02.'06, 19:37]
Krávo

Nehoda [, 14.02.'06, 19:32]
Je to hrozný

četli jste to? [, 15.02.'06, 09:05]
V dnešní MF DNES je popsaná celá událost. Novináři se do toho opřeli suprově, jen tak dál, je třeba na to poukazovat. Konečně někdo ukázal na konrétní věci a nemusí se tady šířit dohady. Píše to nějaký Janouš, je to část Jižní Čechy, uvnitř dole.

RE: četli jste to? [, 15.02.'06, 09:56]
Teď jsem četla na volyňských stránkách co napsali v MF dnes.Spousta věcí je tam co jsem opravdu slyšela. Třeba to že byla opřená o zeď. Myslím si, že by se tam ani nedostala kdyby byla na místě mrtvá, jak píše ,DOBRY ZDROJ, nemyslíte?

Policisty nesou vinu... [, 15.02.'06, 11:25]
když dopouštějí toho že opilci mohou řídit bez úhonu...

Vždyť je to jasné [, 15.02.'06, 14:01]
Z textu MF DNES je přece jasné, jak se co stalo, kde dívka atd. ALe zaráží mě: proč policie neudělala odběr krve či moči všech podezřelých? tedy řidičky a případně i manžela?????

RE: Vždyť je to jasné [, 16.02.'06, 09:11]
A jak víte,že to neudělala? Můžu vám k tomuto jen říct,že pokud se prokáže,že skutečně řídil "ON" a ne "Ona", pak to,že krev odmítl dát je stejně jedno,protože do protokolu přiznal,že pil. Ona s odběrem souhlasila.
Navíc policie je moc malý pán,pokud jsou zákony takové jaké jsou a oni nemůžou vzít krev každému na koho mají podezření bez jeho svolení. V americe by se s ním nepárali, vzali by mu krev,ať chce nebo ne,ale u nás to takhle bohužel nejde!!!! Takže můžeme nadávat opět pouze jen na zákony!

RE: RE: Vždyť je to jasné [, 17.02.'06, 09:58]
A proč toho nenapíšete víc, když máte všechno z první ruky a máte tak dobrý zdroj.????

To bude těžké [, 15.02.'06, 16:16]
Lidi podlemě Staněk podplatil doktory na pitvě a povídá si o tom celá Volyně.Tak jak se to vyřeší?To by mě zajímalo.Dal bych to ihned do nějakého poředu.

Staněk je..... [, 15.02.'06, 16:20]
Staněk je normální bestie,chlípník,nic takového mu nesmí být dovoleno.A okamžitě sním za mříže.Pane bože to je idiot.Debil jeden.Co teť paní Pavla s rodinou ty na to dosmrti budou vspomínat.Proto Staněk okamžitě za mříže do životí.Nic jinýho.Bestie řeznická.Jestli si to budeš číst tak se chyť za svůj prolhanej ripák ty imbecile jeden.Od něho si nekoupim ani kousek špeku.

presumce [, 16.02.'06, 18:54]
Vy všichni,co takhle šíleně odsuzujete,mějte na paměti presumci viny.Pokud jakákoliv osoba není pravomocně odsouzena,musíme na ni hledět jako na nevinnou.Vím,ujet od zraněného člověka je hrozné a zcela jistě si zaslouží potrestání.Nikdo z Vás neví jak to skutečnčně bylo,zda řídil muž či řídila žena a zda byl někdo z nich pod vlivem alkoholu.Nebyl jste nikdo z Vás píšících a odsuzujících svědkem,tak nevynášejte soudy.Od toho jsou jiné instituce.Není také třeba někomu závidět majetek a peníze.Určitě to co mají,jim nespadlo z nebe.Zkuste makat 15 hodin denně a budete tz peníze mít(možná)také.Nepořádejte hon na čarodejnice a vyčkejme vysledků vyšetřování.

RE: presumce [, 18.02.'06, 11:32]
Jeden z mála lidí který to mají v hlavě v pořádku. Ať sedí, ale ten kdo to udělal.

RE: presumce [, 20.02.'06, 19:10]
Prober se nejsi v americe nějaká Presumce neviny.A že je zloděj je stará pravda. TAkže o poctivosti moc nemluv.

RE: RE: presumce [, 24.02.'06, 15:23]
Vážení účastníci tohoto diskusního fóra. Přečetl jsem si velmi pozorně všechny přízpěvky a musím s politováním konstatovat, že hloupost některých osůbek, kteří se podílely na příspěvcích nezná mezí. Lidská závist, pomstychtivost a vulgárnost je přinejmenším k zamyšlení, jací lidé ve Volyni bydlí. Odsuzovat někoho bez řádného soudu a ještě k tomu se veřejně projevovat slůvkami až zarážejícímy je nestoudnost. Takové veřejné linčování osob se provádělo někdy v letech dávno minulých a buďme rádi, že se takto zákon již prosazovat nedá, neboť mnoho z Vás , kteří zde odsuzujete konkrétního člověka, by se dostalo do pozice zcela opačné, tedy linčovaného.
Smrt mladé dívky je jednoznačně věc tragická, ovšem odsuzovat někoho bez prokázání viny!!!!!!!!
Tímto mým příspěvkem jsem nechtěl nikoho hájit, Já osobně neznám ani pani Staňkovou ani pana Staňka , ale plně souhlasím s pisatelem Petrem o presumci neviny.
Pokud chce někdo z pisatelů někoho soudit, nic mu nebrání v tom začít studovat na některé právnické škole a stát se poté skutečným soudcem, který samozřejmě o vině či nevině lidí rozhoduje.

RE: RE: RE: presumce [, 24.02.'06, 19:45]
Jen jestli by si byl takhle korektní kdyby Ti někdo zabil dítě.

RE: RE: RE: RE: presumce [Pedro, 25.02.'06, 21:52]
samozřejmě, že se člověk němůže vžít do pocitů a žalu člověka, kterému žemře někdo velmi blízký, natož vlastní děcko, nicméně odsoudit člověka jen díky zcela nepodloženým zprávám a fámám bez řádného soudu přeci nejde. Zajímalo by mě, co by všichni ti "soudci" na tomto netu psali, kdyby se skutečně prokázalo, že tu holčinu srazila paní Staňková nebo někdo úplně jiný než zmiňovaný pan Staněk. To by se mu poté všichni tito pisatelé omlouvali??? To asi těžko, neboť by neměli v sobě tak velkou hrdost, aby uznali svou chybu.

RE: RE: RE: RE: presumce [Petr 1, 25.02.'06, 22:25]
...a právě o to jde,kdyby Ti nějdo zabil dítě,zdůrazňuji "někdo".Ale kdo?Koho tedy linčovat?Někoho?Brát spravedlnost do vlastních rukou?Vratit se zpět na úroveň středoafrických států?Opakuji pro některé nechápající a zaslepené nenávistí-je strašné co se stalo,a že se to vůbec stalo.Zatím nikdo z nás neví KOHO potrestat,tak vyčkejme.Nechť je spravedlivě a na základě prokázané viny,v mezích zákona potrestán ten,kdo diskutovaný čin spáchal.

Sbírka [, 19.02.'06, 10:28]
Lidi, přestaňte se už konečně napadat a pojďte nějak pomoct paní Pavle. Nevím, jestli už byla založena nějaká sbírka, pokud ano, napište jaká. Pokud ne, napadlo mě, co kdybychom posílali peníze přímo na účet paní Pavly? Pokud s tím bude souhlasit, ať se k tomu vyjádří. Aspoň by byla jistota, že se dostanou tam kam mají. Jestli proti tomu paní Pavla nic nemá, ať sem napíše nějaké číslo účtu.
Jinak musím souhlasit s názorem, že řezník skutečně nemá svědomí, tudíž nemá smysl ho tady napadat a nadávat mu do sviní, on si z toho stejně nic nedělá. Jeho žena a děti jsou chudáci a za nic nemohou, neubližujte jim. Už se pár "dobráků", kteří jim nadávali, našlo. Buďme na ně hodní.

Souhlasím se sbírkou [, 19.02.'06, 15:45]
Pokud vím,tak sbírka založena nebyla.Ale paní Pavla na tom není zrovna finančně asi moc dobře.Proto souhlasím se založením.Už ste se byli podívat na hrob Eriky?Je to strašný ůplně se mi chce brečet.Tan Staněk je ale....Stejně si z toho skutečně nic nedělá.Proto na nic nečekejme a jednejme.

SBÍRKA [, 19.02.'06, 20:53]
Ještě jinak. Vzhledem k tomu, že by mohlo snadno dojít k zneužití cizího neštěstí, mělo by číslo účtu být zveřejněno nikoliv na těchto stránkách, ale např. na vývěsce MěÚ Volyně. O tom, kde to bude by nás mohla paní Pavla nebo Mirka informovat v této diskuzi. Paní Pavla by finanční pomoc opravdu potřebovala, nejen na pohřeb, ale v budoucnu také na právníky, pokud to bude mít nějakou soudní dohru.

RE: SBÍRKA [, 20.02.'06, 00:18]
Ohledně sbírky pro mou sestru Pavlu se budu v nejbližších dnech informovat na MěU ve Volyni, takže až budu vědět něco bližšího dám to na tyto stránky.

Staněk je parchant [, 20.02.'06, 07:54]
Jak si ještě Staněk může chodit po Volyni po tom co udělal?Podplatil si tady všechny a tak si může zabít třeba sto lidí a je to jedno, tak proč s tim něco neudělaj?Zabil už dva lidi a ted potřetí,je to jedině vrah nic víc,to řeznictví si vybral správně ,maso a krev.Nikdy si nekoupim nic v řeznictví.Chudáci jeho děti a manželka.Vždyt jeho dcera chodila s tou dívkou do třídy.LIDI NEKUPTE SI UŽ NIKDY NIC OD NĚHO!

RE: Staněk je parchant [, 20.02.'06, 13:11]
Souhlasim s tebou, ale zajimalo by me, jak to ze zabil dva lidi? Snad jen jednoho a ted bohuzel mladou Eriku. Slysela jsem, ze mel pouze podminku za rvacku. Pry sami deti rikaji, ze to byla maminka, tak uz opravdu nevim!!! Doufam, ze az bude vsechno jasne, tak tady bude naky dobrak a konecne vse rozlouskne, protoze tohle dohadovani je hrozne. Znicil celou rodinu a to se mu povedlo opravdu dobre, ted budou trpek vsichni a hlavne deti, tich mi je opravdu lito!!! Mamince Eriky posilam uprimnou soustrast!!!A vydrzte ten napor!!!

RE: RE: Staněk je parchant [, 20.02.'06, 19:14]
Zabil 2 lidi v 91 mu uletěla kára a zabil chlapa na městě. Píše se o tom výš.

RE: Staněk je parchant [, 21.02.'06, 03:02]
Bojkot řeznictví je kravina,vsichni odsuzujete řezníka,ale co vám udělali jeho zamestnanci?Co by se stalo stalo,kdyby zavřel? On by kvuli tomu hlady neumrel a proč by to měli odnést další nevinní?

RE: RE: Staněk je parchant [, 21.02.'06, 08:11]
Jezis co to tady meleš za nesmysly.Ty se staráš o zaměstnance a zatim zemřel mladý život.Nejsi ty náhodou z rodiny Staňka?
A mimochodem tento případ bude zameten,protože Staněk je jedna ruka s policajtama,skoro denně s nima chlastal a nacpával je šunkama atd.Takže se nedivte,kdyby se tento případ promlčel.

RE: RE: RE: Staněk je parchant [, 21.02.'06, 20:37]
Máš zrejmě pocit,že každej kdo se neztožnuje s jenoznacným postojem k řeznictví,je určitě z rodiny p.Staňka.Nebo se alespoň nechává uplácet šunkou,aby měl plnou hubu tý dobroty a mlčel.Máš pravdu,i v tom že právě řeznictví je pravou příčinou smrti tý holky,a proto musí zmizet z města!

RE: RE: RE: RE: Staněk je parchant [b, 28.02.'06, 09:44]
souhlasim s "a"...ste všichni jak blbý...

účet [, 23.02.'06, 06:38]
Po dohodě s Eričinou maminkou účet založen byl, nejpozději do pondělí se dozvíme čísla účtů. Budou dva. Jeden na budoucí výdaje na právníka, jde o to aby Eričina maminka měla rovné šance v hledání pravdy a druhý účet je založen proto když někdo bude chtít přispět na její osobní potřeby, protože její finanční situace není opravdu nejlepší. Účty jsou založeny pod Klubem maminek Volyně.

Pomozte [Klub maminek Volyně, 28.02.'06, 14:42]
Kliknete na ikonku Klubu maminek Volyně a čtete více o možnosti pomoci Erice. A nebo rovnou zadejte tuto adresu: www.volyne.info/maminky/showpage.php?name=erika

pomozte [....................., 18.03.'06, 19:14]
diskuse skončila,?

RE: pomozte [Katja, 20.03.'06, 09:54]
Nejdřív měl každej pusu plnou urážek, každej byl chytrej a teď najednou nikdo nic. Jak rychle se na důležité věci zapomíná

RE: RE: pomozte [Evelina, 21.03.'06, 15:41]
Taky mi to tak docela pripada, ze uz na to vsichni zapomneli!!!! Co pak uz se nic nedeje!!!

RE: RE: RE: pomozte [Teta Eriky, 22.03.'06, 21:10]
Bohužel, zatím se vůbec nic neví, případ je pořád v šetření, takže to asi už nikoho nezajímá.

RE: RE: RE: RE: pomozte [, 22.03.'06, 22:53]
Asi stále zajímá, ale emoce odezněly a teď se čeká na ofidiální zprávy

RE: RE: RE: RE: RE: pomozte [., 10.04.'06, 18:23]
DNES obviněn 43letý muž z Volyně!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RE: RE: RE: RE: RE: RE: pomozte [Modrý Klokan, 06.03.'07, 13:17]
Nevíte jak to dopadlo? Kolik let ten hajzl vyfasoval?







RE: Hajzlové [Petr A.]
Hajzlové [Pavel Asztaloš]
Vymazání níže uvedeného článku [Vlastislav Asztaloš]
GRs6AvZ4li [IqrqVh2O]








www.volyne.info | design b4u | rs ZVD | hosting gigaweb | kontakt | reklama | redakce | spolupráce | RSS | © 2002 - 2011 b4u web !ndustry |
| kopírování a komerční využívání obsahu je dovoleno pouze se svolením autora |