|
Upozornění: Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce serveru nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Nepřijatelné jsou zejména vulgarismy, rasismus a neplacená reklama.
kurwwwwwaaaaaaaaaa! [chruda, 16.03.'06, 02:37] |
Defekacni reflex nebo smrt. Dyz nezahrajou tak nikdo nepride!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jedina skupina co za neco stoji............kdyz nebude Defekacni reflex tak volyne zemre, hail to punk!!!!!!!!!!:)
|
RE: kurwwwwwaaaaaaaaaa! [krysska, 16.03.'06, 16:19] |
ale pride!!!!
na otcuv hnev....8)
|
RE: RE: kurwwwwwaaaaaaaaaa! [Lexikon84, 28.03.'06, 10:35] |
Napiš kde bydlíš a já tě dojedu ubít klackem. Jedině Otcuv hněv.
|
RE: kurwwwwwaaaaaaaaaa! [oskar, 17.03.'06, 16:47] |
seš debil
|
! [chruda, 16.03.'06, 02:39] |
Defekacni reflex nebo smrt!!!!!!!!!
|
Ješimarja [OS, 16.03.'06, 11:31] |
Josefe
|
OH [SJETEJNORek, 16.03.'06, 12:08] |
CHCEME OTCŮV HNĚV!!!!!!!!!
|
ja ti dam kurwwwaaa [lakatoš, 16.03.'06, 12:25] |
co to je za znamky punku?
|
Otcův hněv [Tomáš, 16.03.'06, 12:34] |
nejlepčí lapata punk
|
DEFEKAČNÍ REFLEX [lžička, 16.03.'06, 13:20] |
...pojede do Volyně
|
RE: DEFEKAČNÍ REFLEX [hovno, 16.03.'06, 13:39] |
co to je za xindl?
|
D.R. [foloumí, 16.03.'06, 15:10] |
D.R. RuleZzz
|
D.R. [tak jest, 16.03.'06, 15:23] |
tak jest
|
OH [EN200, 16.03.'06, 15:59] |
Snad se to povede ve volyni jsou nejlepsi koncerty.Hlasujte pro Otcuv hněv
|
Def. Reflex [Kaja Goth, 16.03.'06, 16:13] |
Sice se na ten koncert urcite nedostanu, ale doporucuju vam hlasujte pro Defekace, rozhodne nebudete litovat!!! Sou fakt hodne dobry a poguje se na ne jak o zivot!!!
|
áááááááááááááááááá [ZUB, 16.03.'06, 16:36] |
Otcův hněv - Jedině a nic jinýho.....
|
www.defekacnireflex.com [Ramon N., 16.03.'06, 20:18] |
Za celou kapelu moc diky jak se tady to hlasovani pekne rozjelo a vsem kdo nam tady fandi. Diky moc, ve Volyni sou super koncerty a strasne radi bysme se tam dostali, pac sme tam jako asi jedina kapela jeste nehrali...:) Takze diky vsem a snad to vyjde a budem vam moct podekovat osobne!
|
Otcův hněv - Podvod ?? [foloumí, 16.03.'06, 20:55] |
přátele ... jak zvláštní je, že Otcovu hněvu přibylo za 15 min 40 hlasů ?? že by se tolik lidí sešlo v momentu na netu ?? to je mi náhodička ... používání nekalých prográmků je ... HNUS !!!
|
RE: Otcův hněv - Podvod ?? [EN200, 19.03.'06, 15:52] |
pic typku hale vubec te neznam ale je videt ze nejsi na nasi strane ale prosimte nez ti zase vypadnou z držky takovy sracky tak se predtim snaž použit mozek.pokud by exstoval nakej prognam tak by jsme si mohli dat treba 10000000 hlasu vole.znas icq?to je program s kterým se komunikuje s prateli.ja mam pratel docela dost ale na defekace to zrejme nestaci:-( Tak nazdar magore!!!!!!!!!
|
RE: RE: Otcův hněv - Podvod ?? [Moni.cz, 20.03.'06, 10:00] |
Hmmmm. Tak to se ti vážně povedlo!!! Kdo by to do tebe rek?
|
co?to! [lafi, 16.03.'06, 21:12] |
otcův hněv?ale kdeže...jedině def ref!!!
|
hola [foloumí, 16.03.'06, 21:33] |
takže lidi buď D.R. nebo smolíčky !!
|
OH [koviEN200, 16.03.'06, 22:21] |
Nejlepsi by bylo kdyby tam mohli hrat vsechny kapeli.Tak se chci jen zeptat jestli by to nak neslo udelat aby Defekacni reflex,OH,Ticho de Pre Cupe BAND,Smolíčkova pomsta,25 hrali.Tak co?
|
RE: OH [berrz, 17.03.'06, 01:03] |
mozna nekdy priste... ale uvidime... neni vsem dnum konec
|
RE: RE: OH [Most , 17.03.'06, 09:04] |
Tady se to rozjelo...jeste ze jsme nebyli v nabidce, to bysme si mozna ani nezahrali:-)
|
fanklub OH [Mondžika, 17.03.'06, 08:10] |
Jedině otcův hněv
|
ahoj [Veronika, 17.03.'06, 08:15] |
otcův hněv
|
otcův hněv!!! [p, 17.03.'06, 09:40] |
nejlepší garáž
|
jen takdal [koviEN200, 17.03.'06, 12:09] |
jen tak dal kamaradi.dekujeme za kazdej hlas kterej jste nam poslali a doufam jeste poslete.OH
|
Go Reflex [Go, 17.03.'06, 13:34] |
jedině defekáče!!!
|
tojo [to jo, 17.03.'06, 18:21] |
jedině deflex
|
otH [tik kutil, 17.03.'06, 18:29] |
otcv hněv!! otcův hněv!!
|
Lidi myslete!!! [Krutihlaf, 17.03.'06, 18:40] |
Proč nepodpoříte Strakonickou začínající kapelu, která je ráda, když si může někde zahrát? A dáváte hlasy Budějovické kapele, která sídlí cca 70 km od Volyně a má koncertů jak nas...áno. Zamyslete se nad tím, než dáte někomu svůj hlas. Váš hlas může být rozhodující. P.S.: Nemám ani s jednou kapelou nic společnýho, jsem čistě pozorovatel této horlivé diskuze.
|
RE: Lidi myslete!!! [foloumí, 17.03.'06, 19:10] |
smím se zeptat která ta kapela, je je ze strakonic a je začínající ??? Jestli myslíš Smolíčky tak, třeba zrovinka oni teď v sobotu hrají u ČB a sou zváni právě onou budějickou kapelou jak má koncertů jak nas.... :o))
|
RE: RE: Lidi myslete!!! [Krutihlaf, 17.03.'06, 19:25] |
Ty jo já myslel ten Otcův hněv, protože tam píšou, že by to byl jejich první koncert v nové sestavě...
|
RE: RE: RE: Lidi myslete!!! [foloumí, 17.03.'06, 20:16] |
ach tak .. no víš ale novou setavu má kdekdo .. to budou mít i defekáči ... OH hraje pokud vim už od roku 2002 takže z těch kapel hrajou nejdýl :o))
|
RE: RE: RE: RE: Lidi myslete!!! [Ramon-defekacnireflex.com, 18.03.'06, 09:21] |
Ano, to je pravda, pro nas by to byl prvni, maximalne mozna druhy koncert s novym basakem. Takze taky nova sestava. Ale prosim, na tohle nehledte! Vybirat kapely podle toho, ktera ma novou sestavu je podle me nesmysl. A jenom jeste pro upresneni - 1 az 2 koncerty mesicne bych rek ze urcite neni "koncertu jak nasrano".
|
JEDEM [JEDEM, 17.03.'06, 19:04] |
JEDEM JEDEM PO ZADKU PO TRAVE PO HOUBACH S MEDEM
|
Laos [Venca EBL, 17.03.'06, 19:14] |
Až dostanem se do důchodu, samá nemoc blíž k vodchodu, tak to fšechno sjedem, hero, houby s medem, kilo koksu s jedem, to se pěkně sjedem.
|
svine [svine, 17.03.'06, 19:16] |
At zijou svine
|
fo? [nástěnku zaženu, 17.03.'06, 21:56] |
jak dlouho?jak dlouho ještě ptám se, budu muset mít nervy?ty úžasný nervy po kterých se vždycky p ó š ě ř ů? miluju defekační reflex <3 <3 <3
|
dr a oh? [dedamrazik.ru, 17.03.'06, 23:07] |
berrzi .... jaky by byl problem pozvat obe kapely? 1 hod. navic?
|
RE: dr a oh? [berrz, 19.03.'06, 23:53] |
hodka navic je dost.. uz takhle to bude dost neurcity:) zvuceni, zmatky, nepredpokladane udalosti... to vsechno to muze prodlouzit a ja nexci delat koncerty do ctyr rano:)) a 4 kapely je az dost... zvlast kdyz vsichni chodi na koncerty s hodinovym zpozdenim v devet:)
|
OH [EN200, 18.03.'06, 10:50] |
ohledne otcova hnevu je to 35 minut navic:-)
|
nana [maralada, 18.03.'06, 14:08] |
To je korupce!Neverim, ze by defekacní reflex mel tolik hlasů!Handba!!!!!!!
|
RE: nana [Ramon - defekacnireflex.com, 19.03.'06, 10:47] |
Je mi jasny, ze kdo nebude chtit verit, verit nebude, ale D.R. se rozhodne k zadnym podvodum pri hlasovani neuchyluje. Je to naprosto korektni a prosim priste si trochu promyslet nez nekoho obvinite. Nemame zadny duvod podvadet, kdyby nekdo podvadel nas, tak by nam to taky rozhodne dost vadilo.
|
RE: RE: nana [kopinec, 19.03.'06, 11:30] |
urcite ale neni neco v poradku, tolik hlasu za tak kratkou dobu se tu nikdy neseslo
|
RE: RE: RE: nana [Dan (D.R.), 19.03.'06, 12:35] |
no jak to říct, jak už se mě zeptal jeden můj kamarád ... o co v té anketě vlastně de ?? o to kdo má víc známejch na netu ?? ... no a ona je to vlastně pravda .. to hlasovaní je vlastně o tom .. ale věřtemi jestli se nám podaří to vyhrát, což vůbec není jasné, pokusím se ty co na tu akci nezklamat a pořádně si to užijem :o)) ... no a jak i volyňáky přesvědšit aby pro nás hlasovali ?? no jednoduše, domácích kapel si užijete dost, ale tohle je pro nás jedna z mála šancí jak se k vám dostat ;o) ... takže díky všem co pro nás hlasujou
|
RE: RE: RE: nana [Dan (D.R.), 19.03.'06, 12:37] |
sakrbléé, nějaký šotek se mi tam vloudil, takže ta divná věta měla znít, POKUSÍME SE LIDI CO NA TU AKCI PŘÍDOU NEZKLAMAT A POŘÁDNĚ SI TO UŽIJEM !!!
|
Motherfuckermaaaan [Camrd, 19.03.'06, 15:45] |
Kurva to je narez, at vyberete co vyberete bude zas jednou akce jak krava.
|
ane, že neééé.... [efko, 19.03.'06, 17:40] |
Ja jsem teda pro Otcův hněv.
|
Ticho de pre Cupé Band [Mustafa, 20.03.'06, 09:39] |
Koukám že ve Volyni má rozhodující slovo enkláva punkerů :) Já osobně hlasuju pro Ticho, protože opravdu kdo neslyšel nepochopí, co v téhle kapele vězí. Na druhou stranu jsem ale rád, protože s nima plánujem koncert den předtím ve Strakonicích ;)
PS: A teď koukám, že pokud nemám staré informace, tak Ticho ani 15.4. hrát nemůže...
|
RE: Ticho de pre Cupé Band [berrz, 20.03.'06, 11:24] |
myslim, ze tady moc volynskejch punkeru nejni:)
|
RE: RE: Ticho de pre Cupé Band [sdfsd, 20.03.'06, 14:33] |
dsdg
|
:o) [Dan, 20.03.'06, 13:53] |
některé příspěvky jsou tuze veselé :o))
|
O.H.player_3 [dread los, 20.03.'06, 14:45] |
nazdárek(voice fighters)vzhledem k tomu že uz je celkem jasno a souperí už jen defekáči a hněv je škoda že už si ostatní kapely kapely nemaj šanci zahrát!ja osobně bych si radsi poslech hněv a hlasoval sem pro všema deseti protoze vzhledem k tomu že je znam a vim ze rok nehrali si to zaslouží.v nové sestavě se zmenila i hudebni tvorba kterou sem přivítal s nadšením protoze neo punk,grind core,syrovej punk,punk"roll,hard core v jednom.si jen tak na strakonicku a volynsku neposlechnete.
|
RE: O.H.player_3 [dread los, 20.03.'06, 14:53] |
myslim ze defekáci meli jasno v tom ze tuhle show vyhrajou a to že se v diskuzi snazily pošpinit jmeno kapely ktera jim asi neplánovaně zacala slapat na paty vypovídá skrytě o tom že defekáčům jde spíš víc o to aby ve volyni zamachrovaly hlavně na žensky a aby je pak lidi poklepaly na rameno a aby oni mely pocit ze jsou neco víc nez obyčejní lidé jak to v muzice chodí.
|
RE: RE: O.H.player_3 [dread los, 20.03.'06, 15:00] |
tak teda zatim lidicky a dobře si to rozmyslete nez date hlas do bojoviho kafemlejnku.ale mely byste podpořit kurva domácí kapelu která vas chce bavit a ne nejaky budejcaky kterejem o vás o publikum nejde a je to videt.snaha pošpinit jmeno hnevu=snaha pospinit volyn a strakonice.sorry
|
RE: RE: RE: O.H.player_3 [Tomesh - DR, 20.03.'06, 15:18] |
A na to jsi prisel sam, ze nam nejde o publikum ale ciste jenom o to, abysme prijeli, zamachrovali na holky, sebrali co nejvic prachu a vypadli?Kdybys byl aspon trosku soudnej a nebyl zaslepenej tim, ze prohravate, tak bys nikdy takovyhle veci rict nemoh, protoze je to naprosta kokotina, vis?A jestli zijes ve svete, kde je Otcuv hnev nejlepsi ze vsech kapel a ostatni jsou podle tvyho mineni beznadejny jenom proto, ze vam lezou do zeli a nejsou z okoli Volyne, tak si to dej v hlave do poradku.Nechci se s tebou hadat, ale vez, ze takhle me dlouho nikdo nenastval.To cos napsal byla pekna blbost...
|
RE: RE: O.H.player_3 [Dan (D.R.), 20.03.'06, 15:14] |
hele nevim co to tu poudáš .. jedinej kdo tady špiní někomu jméno si ty ... ale jináč mě tvůj příspěvek pobavil (já osobně bych mu dal nadpis Regionální nacismus , zvlášť teda tý drhý části).. jojo už se těšim na to jak budem machrovat na ženský protože o to de v hudbě především ;o) takže holky bacha na nás :o)))) viva la sexual turism ..
... jináč hanit méno OH nemáme zapotřebí, jednak kluky vůbec neznáme, jednak to neděláme a ani nechceme protože rádi rozšiřujem kontakty a třeba nakonec budem dělat i výměnné koncerty :o)) čemuž se vůbec nebráníme
|
O.H.sun3 [dread man, 21.03.'06, 13:20] |
no pic fik.kdyby se vaše názory na muj vcerejsi plivanec do vetru spojily do hromady tak by s toho byl docela zajímavej referát fuck you.na příspevek pana kamarada že otcův hněv podvádí a přidává si body zas taková odezva nebyla!!!to sem vas pošimral na mandlích nejak moc kuřva,ale aspon je si co počist a popsat.mam z vás radost pratele piste a posílejte nase redakce vse peclive prehodnoti a pravda leží uprostred.pa pa pa
|
RE: O.H.sun3 [Ramon-defekacnireflex.com, 22.03.'06, 12:56] |
Ok, Priznavam se ze jsem na nasem fotu jednou zminil neco o tom ze Otcovu Hnevu by mohly pribejvat hlasy nejakym nefer zpusobem, protoze jak si jinak vysvetlit to, ze jim za 15 minut narostlo z 10 hlasu na asi 60? Ale nikde sem nerekl nic o tom ze podvadi prave kapela, ty hlasy jim moh timhle zpusobem pridat kdokoliv jinej z jejich fanousku. To uz nikdo nezjisti. To tady porad nekdo sije do nas, ze podvadime. A nam pribejvaj hlasy prubezne furt stejne rovnomerne. Takze bys jako chtel rict, ze jako do nas se prudit muze a do jinejch kapel ne, jenom proto, ze je zrovinka ty mas radsi? Takze proti kapele OH sem nerek nikdy jediny slovo a ani nereknu, protoze jim verim a myslim si ze to sou ferovy kluci. Narozdil od tebe sem se s kovimEN200 bavil a vim co si o tom mysli a taky vim ze jeho nazor na to cos tu posledne o nas vyblil je skoro stejnej jako nas, takze pokud sis myslel, jak ti OH bude libat ruce za to jak ses jich mistrne zastal, tak to se myslim ze chlapecku seredne pletes.
|
RE: RE: O.H.sun3 [kecás, 24.03.'06, 14:32] |
cituji.ramon.nikdo z nas nerek o otcovu hnevu kriví slovo:)(druhy den)o.k.priznávam ze sme se zmínily ze otcův hnev podvádí.tak kde je ta pravda ramone.jen si na můj ůčet este zanadavej mne to nejak nevzrusuje narozdíl od tebe.pa puso
|
RE: RE: RE: O.H.sun3 [kecas, 24.03.'06, 14:38] |
ted uz si mne opravdu dostal tvůj pocet nadavek a vulgarismu na moji adresu uz opravdu prevíšil i mojí opovazlivost napsat o vas takoví shity.ses lepší redaktor to musim uznat.ahojky kocicko.
|
RE: O.H.player_3 [Dan (D.R.), 20.03.'06, 15:21] |
jo a když už tak VOTE fighters
ps: díky za hlasy
a když už sme u těch měst tak nejlepší sou beztak PRACHATICE :oD
... ehm ... tak teď už jen nezbývá než doufat, že maj lidi ještě smysl pro humor
|
RE: RE: O.H.player_3 [pa pa pa, 24.03.'06, 14:19] |
to je tak zvlastní skoro bych rek ze en200 mi o vás říkal uplnej opak z očí do očí a s chutí tak to mi rekni kde je pravda.za pravdu se clovek stydí pravda o nem ta mu smrdí za pravdu se clovek pere vsechny posle do prdele!!!už sem tam ramone vyhráls sem v prdeli:)jak si chtel pa pa pa
|
RE: O.H.player_3 [Ramon-defekacnireflex.com, 20.03.'06, 16:24] |
Ja cumim... ty ses asi spatne vyspal, nebo te doma nastvali rodice nebo ti holka nedala nebo co, proste pak bych byl schopnej pochopit takovejhle naprosto scestnej vylev, ale jinak je to cira haluz. Jednak tady hlasis veci, jako bys nas presne znal a vedel o nas vsechno a pritom si nas v zivote nevidel, neslysel ani nic jinyho, ale hlavne ze poustis rozumy. To fakt miluju tohle. Krome toho mame dost rozpacitej nazor i na to, ze se kapely vybiraj timhle stylem, takze rozhodne nejsme nadseni z toho, ze se musi projit timhle sitem, ale co se da delat. Pokud te nase nazory na tohle zajimaji blize, precti si je na foru nasi sprateleny kapely Caesarovy Kanady (www.caesarovky.wz.cz). Pokud jde o nas, byli bysme nejradsi, kdyby tam mohli hrat klidne vsechny kapely, rozhodne nam nejde o to bejt lepsi nez nekdo jinej a vazime si kazdyho cloveka kterej si nas poslechne a treba zapoguje. Krome toho by to nebylo az zas tak uplne nespravedlivy, kdybysme se tam dostali, protoze dve ze zucastnenych volynskych kapel sme uz pozvali na koncert do Budejc (jednu dokonce dvakrat) a my sme zatim ve Volyni nebyli ani jednou. Za dalsi - rozhodne nemame jasno v tom ze bysme to dopredu vyhrali, stat se furt muze vsechno a my rozhodne nebudeme hlavou triskat do zdi pokud nas Otcuv hnev nebo jina kapela predezene. Mohli sme stokrat pouzit ruzny podvody a mit ted uz treba 1000 hlasu, nabizeli nam to kamosi, ale hadej proc je nemame? Protoze nepodvadime, a stejne tak doufame ze i vsechny ostatni kapely hrajou fer. Jako ja osobne bych nedokazal vylezt pred lidi, kdybych vedel, ze sem tam diky podvodu a ze tam kvuli mymu podvodu nehraje nejaka jina kapela, ktera soutezila fer. Takze tak. A za dalsi - ta dementni myslenka o tom machrovani a ze nam nejde o publikum. Nedavno se nam povedlo hrat v Plzni pred uplne cizima lidma, takze by se dalo predpokladat, ze by to ve Volyni mohlo vypadat stejne, ne? Taky cizi lidi. A myslis ze sme se na to v ty Plzni vysrali a jenom odehrali a nazdar? Byl to nas nejlepsi koncert a schvalne si muzes precist diskuzi na nasich strankach, co nam tam psali uplne neznami Plzenaci, kteri nahodou na tom koncerte byli. Rozhodne nam jde o kazdyho priznivce kdekoliv na svete a poku budem mit moznost zahrat si treba v Tibetu, tak tam pojedem a dame do toho vsechno, stejne jako treba ve Volyni. Krome toho nikdo z nas urcite nepotrebuje machrovat na holky, protoze mame kazdej tu svoji a rozhodne jich nepotrebujeme vic, takze se nemusis bat, ze bych ti tam machroval na tu tvoji. A nikdo z nas nikdy nerek o kapele Otcuv hnev krivy slovo, to jenom tady nekdo furt masiruje, ale nas. My totiz se narozdil od tebe drzime nepsanyho pravidla, ze co neznam, to nekritizuju. Naopak, radi je nekdy pozname a pokud bude zajem a prilezitost, muzem udelat vymennej koncert. Tomu my se nikdy nebranime. Protoze protoze to je taky jeden duvod, proc mame v tyhle ankete nejvic hlasu. Sprateleny kapely = novy kamosi = novi posluchaci. Je to tak jednoduchy. Presto si kazdej debil bude furt myslet, ze se da neceho dosahnout jedine podvodem. To samozrejme taky, ale my sme si dobrovolne zvolili tu druhou cestu a jak je videt, nese to nejaky ovoce. Ale je za tim drina a nic jinyho, takze zadny podvody. Takze to by bylo vsechno, priste zauvazuj sam nad sebou, jestli vubec mas pravo neco takovyho verejne rict.
|
RE: RE: O.H.player_3 [lafi, 20.03.'06, 16:34] |
ramone ty ses zas rozjel.... :)... ale chápu tě.
a musim dodat že tu někdo strašlivě závidí a nemá asi vytrhaný obočí že?-jo a ještě ty oh hráči- aspoň vidíš kolik lidí podporuje defekační reflex...
nejlepší je Boršov a tečka.
|
RE: RE: RE: O.H.player_3 [berrz, 20.03.'06, 16:52] |
panove zas to neprehanejte:)) vybirani anketou bylo jediny reseni problemu ctvrty kapely... mohl jsem klidne pozvat nekoho z volyne nebo osvedcene kapely z okoli, ale prislo mi lepsi dat sanci kapelam, co ve volyni este nehraly.
ad koncerty ve volyni a pozvani - oversway koncerty budou teprve poradat (doufam:))) a ja jich zas tolik nedelam bo nemam moc casu:(
|
RE: RE: RE: RE: O.H.player_3 [Ramon, 20.03.'06, 17:56] |
to berrz: ne, to zas nechapej spatne, me je jasny, ze se jiny reseni asi vymyslet nedalo. Sice to opravdu muze i nemusi vypovidat o tom o cem by melo, ale je jasny, ze asi jiny reseni bejt nemohlo, pokud si chtel dat sanci i jinym nez volynskym kapelam, za coz ti samozrejme dekujeme! Ja sem se tady jenom chtel branit narceni nejakyho chytraka, keterj nas obvinoval, ze "dopredu vime, ze vyhrajeme". Tak sem to jenom myslel, ze ta anketa se da podvest, ale my ze to nedelame. Rozhodne tebe z niceho vinit nemuzem a ani nebudem, naopak dik!
|
RE: RE: RE: RE: RE: O.H.player_3 [berrz, 21.03.'06, 00:27] |
no tak abych ujistil chytraka, tak dopredu neni vubec jasny, kdo vyhraje:) anketa je jednim ze zasadnich voditek k vyberu ctvrte kapely, ale posledni slovo mam porad ja:) takze se deste, pardalove:)
|
RE: RE: RE: O.H.player2 [dread man, 22.03.'06, 11:25] |
postřelená husa se vždycky ozve :)
|
RE: RE: RE: O.H.player_3 [dread man, 22.03.'06, 11:39] |
husička se ozvala
|
RE: RE: RE: RE: O.H.player_3 [Ramon-defekacnireflex.com, 22.03.'06, 13:02] |
Ano, tomuhle prisovi taky verim, ale pokud vim, tak prvni ses ozval ty. A pokud chces nekomu predhazovat tohle prislovi jenom proto, ze se brani tvejm krivejm a ubohejm obvinenim, tak ses debil a uz se konecne zamysli taky nad sebou, myslim ze by ti to prospelo.
|
RE: RE: O.H.sun3 [dread man, 21.03.'06, 13:24] |
thanx cápku
|
RE: RE: RE: O.H.sun3 [Cápek, 22.03.'06, 16:30] |
jsi dost ustrelil pycho!
|
VYMENTE MARNOU SNAHU [Kopzza8, 20.03.'06, 19:52] |
Tak at tam NEHRAHE MARNA SNAHA a hraje tam Otc.hnev i def.reflex????????????
|
RE: VYMENTE MARNOU SNAHU [kopinec, 20.03.'06, 20:36] |
hm sem zvedavej jak se bery vymeni kdyz to porada :D
|
RE: VYMENTE MARNOU SNAHU [berrz, 21.03.'06, 00:09] |
to si asi nemyslel vazne, ze ne:) ms k narozeninam volyne.info tak nejak patri:) a to vic nez si nezasveceni mysli:)
|
RE: RE: VYMENTE MARNOU SNAHU [Most , 21.03.'06, 12:03] |
No to snad ani nejde, ne...?:o)
|
holky [Dan (D.R.), 20.03.'06, 20:56] |
jojo Ramon pravdu dí ... až na to s těma holkama ... já sem třeba částečně nezadán :oD
berrz: no jináč mezi námi webmastery ankety mají příznivý vliv na návštěvnost stránek a takový to humbuk přímo návštěvnosti svědší :o)) ... a dokud se to bere s nadhledem je to pohodička a člověk se občas i zasměje a aspoň se nenudí
|
RE: holky [berrz, 21.03.'06, 00:07] |
no tak navstevnost to samozrejme zveda:))) ale protoze volyne.info nic nevydelava, tak je to asi jedno:))) kazdopadne je to aspon zabava a trochu oziveni:)
|
tak [Mira, 20.03.'06, 21:02] |
otcuv hnev
|
Otcův hněv [Radek, 21.03.'06, 13:06] |
Chceme jen je
|
RE: Otcův hněv [hello, 21.03.'06, 13:34] |
díííííííííííky pratele za vase hlasy moc si jich ceníme a jestli to vijde tak vam to vratime i s urokama (na novej a ne ze ne.na zaver posilam vsem hnevakum pořádnyho hubana vy nase micinky.ahojky:)
|
Defekační reflex [Defekační reflex, 21.03.'06, 13:32] |
Defekační reflex !!!!
|
RE: Defekační reflex [otec se hneva, 21.03.'06, 13:42] |
micinky chcou tátovo hnev MŇAU
|
otcuv hnev [dread man, 21.03.'06, 14:00] |
otcův hnev
|
Refléx [xxx, 21.03.'06, 15:41] |
D.R jedině :o))
|
OTCŮV HNĚV [DŮCHODCE, 21.03.'06, 15:55] |
OTCŮV HNĚV JE DOST DOBREJ A MNĚL BY TAM HRÁT OH
|
OTCŮV HNĚV [OLDA, 21.03.'06, 15:58] |
STE NEJLEPŠÍ
|
JE TO VELICE KVALITNÍ AKCE [OTCŮV HNĚV, 21.03.'06, 16:01] |
SJEDU STONEK
|
Podpora OH [Tata otcova hnevu, 21.03.'06, 16:26] |
Kdyz uz jsem vymyslel jejich nazev tak chci aspon aby nekde hrali.Hlasujte pro OH
|
OH [SJETEJNORek, 21.03.'06, 19:42] |
Otcův hněv dohání Defekační reflex, tak hlasujte lidi, hlasujte....
|
defekační reflex [billyg, 21.03.'06, 21:55] |
to je snad jasny, ne??je to jedina kapela,která z tý nabídky za něco stojí!!
|
Jen tak dal [koviEN200, 22.03.'06, 08:47] |
Koukam ze se fanousci a pratele snazi cim dal tim vic.jen tak dal a kdyz to klapne tak v tej volyni odvedem maximum a budem hrat jen pro vas.dekujem moc OTCUV HNEV
|
RE: Jen tak dal [dread man, 22.03.'06, 11:33] |
vyborne přátelé a micinky:)vsechny vás v dnesní sychraví den obzdravuju posílám vám mnoho pozitivní energi a zase velkyho hubana obvzlaste tobe udo.pa pa pa
|
RE: RE: Jen tak dal [dread man, 22.03.'06, 11:45] |
OU HEJČ zazijete nezažité přátelé(ahoj EN200 zatim to ujde ne :)
|
RE: RE: RE: Jen tak dal [koviEN200, 22.03.'06, 11:51] |
to dread:nedokazu si predstavit podle prezdivky kdo si ale musi souhlasit zatim to jde lide se nevzdali a podporili nas tak jeste jednou diky moc zakaždy hlas
|
RE: RE: RE: RE: Jen tak dal [dread man, 22.03.'06, 12:01] |
to nevadí en100 ze nevís kdo sem to tajemno je takovy vzrušujicí,a kurva chceme tátovo námel.za Ť au
|
RE: RE: Jen tak dal [LU2, 22.03.'06, 12:02] |
Dík za hudlana brácho
|
RE: RE: RE: Jen tak dal [dread man, 22.03.'06, 12:16] |
letim do světa tak zatim a dávejte dávejte otcův stojí při vás my friends.a este hudlana for LU2 a tobe taky EN100 neboj se že sem na tebe zapomnel:)a na závěr rým pro vsechny příznivce rezatý vody.......pívo to je mok tak si dej este lok neboj se kamosku budes se smat.du na jedno fík.
|
Defekační reflex [support, 22.03.'06, 13:25] |
only Defekační reflex !!!
|
Defekáči [deflex, 22.03.'06, 13:52] |
go Defekační reflex !!!
|
Podvodné hlasování [Omen, 22.03.'06, 14:58] |
bohužel tu musím napsat že jedna z kapel v této anketě asi chce vyhrát za každou cenu a proto se uchýlila k podvodnému hlasování a proto si myslím, že by anketa měla být zrušena, protože nemá žádný efekt
|
RE: Podvodné hlasování [berrz, 22.03.'06, 15:16] |
dobry den, mate nejake dukazy? dekuju... honza beranek / volyne.info
|
RE: RE: Podvodné hlasování [SJETEJNORek, 23.03.'06, 07:48] |
chudáku
|
RE: Podvodné hlasování [Olivar, 23.03.'06, 03:24] |
Yes chceme jmeno kapely a dukazy!
|
Pro marnou snahu [koviEN200, 22.03.'06, 15:20] |
Bery nech se ostrihat jak americkej kosmonaut bude z tebe peknej kluk a uz nebudes aut uz nebudes aut. Víborna pisen:-)
|
RE: Pro marnou snahu [berrz, 22.03.'06, 15:23] |
uff... vYborna... dekujeme... v sobotu jdu pro jistotu k holici:)
|
RE: RE: Pro marnou snahu [koviEN200, 22.03.'06, 15:37] |
jejda ta cestina byla vzdy slaba
|
RE: RE: RE: Pro marnou snahu [berrz, 22.03.'06, 15:41] |
stane se... jaxi tak procitam ty diskuse, tak nejses ani prvni ani posledni:)) a ad berry vlasac, neni nad to si napsat text o sobe:)
|
RE: RE: RE: RE: Pro marnou snahu [koviEN200, 22.03.'06, 15:48] |
Jen se chci zeptat jestli to neni tajemstvi.A pro koho hlasuje BERY?teda jestli pro nekoho
|
RE: RE: RE: RE: RE: Pro marnou snahu [berrz, 22.03.'06, 15:51] |
tajemstvi to neni... tak nejak nahodne... ale klikance smeruju spis do spodnich pricek stavajicicho poradi:)
|
RE: RE: RE: RE: RE: RE: Pro marnou snahu [koviEN200, 22.03.'06, 15:57] |
Smolickova pomsta?ja je slisel nejso spatny ano 25 ale OH je nejlepsi:-)
|
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Pro marnou snahu [berrz, 22.03.'06, 16:05] |
slYsel... no comment:) ale netajim se sympatiemi k petadvacitce:)
|
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Pro marnou snahu [koviEN200, 22.03.'06, 16:14] |
sakra ta cestina je fakt spatna:-)
|
Ticho [pepa, 23.03.'06, 10:20] |
Jednoznačně dopuručuji milevskou skupinu Ticho de pre Cupé Band. V sobotu 18.3. dorazilo na její koncert společně s Post It kolem 500 lidí.Z koncertu bude k dispozici DVD záznam.
www.prestenice.cz
|
RE: Ticho [foloumí, 23.03.'06, 10:24] |
nybylo to spíš těma Post It ?? ne ale nic Ticho sou good ... ale asi by vážně bylo dobrý dát tam jak OH tak DR , zvlášť když OH maj repert jen na 35 min
|
to:foloumi [koviEN200, 23.03.'06, 10:29] |
s timto navrhem musim souhlasit
|
RE: to:foloumi [dread man, 23.03.'06, 11:01] |
jo to by byl bestak největší luxus takhle to pořešit pánové ,ale to už myslím bylo předhozeno,zodpovezeno a zapovezeno:).jedině že by to pořadatel znovu zvážil a podpořil vetší party.
|
SPRAVEDLNOST!! [foloumí, 23.03.'06, 11:42] |
stačí aby se každé kapele odebralo z času 8 minut a můžou tam hrát všichni, páč přetahování o hlasy už je fakt neúnosný a za tohoto stavu by eventuelní neúčast byla nespravedlivá pro obě kapely
... takže rozjíždím novou anketu !! kdo je pro obě kapely ??? já !!!
|
RE: SPRAVEDLNOST!! [dread man, 23.03.'06, 11:51] |
mas pravdu do koncertu zbívá este i dost času aby se to dalo pořešit.a to bodovy klaní uz mne taky neba necht obě kapely zahrají svůj repertoár.....! :)
|
RE: RE: SPRAVEDLNOST!! [berrz, 23.03.'06, 12:26] |
uvidime jak to dopadne... este zbyva tyden... ale kazdopadne je o prvnich dvou mistech rozhodnuto... verze s tim, ze by hraly obe kapely zatim neni na programu dne. ve volyni je ale mozne vsechno:) takze... stay tuned:)
|
Souhlas [SJEEJNORek, 23.03.'06, 12:05] |
Já taky souhlasím, aby hrály obě kapelky.
|
RE: Souhlas [Phobos, 23.03.'06, 12:31] |
já sem pro to aby tam hráli obě dvě skupiny, bylo by to zadostiučinění jak pro DR tak pro OH a nebo ať dá provozovatel těchto stránek novou aknketu, kdo je pro to aby hrály obě a kdo je jen pro jednu skupinu:))
|
OH [david, 23.03.'06, 12:28] |
dost dobrý
|
je to jen na betym [kovien200, 23.03.'06, 12:55] |
bylo by to nejlepsi kdyby tam hraly obe kapelky ale chapu beryho pac takova akce to neni jen tak.a kdyby vznikli naky problemi tak je to v prdeli.ale zase na druhou stranku se mi 5 kapel nezda moc.uz sem byl na akcich kde hralo i vic kapel.vse je jen na berym.(ps-bery promin jestli tam je naky hrubice:-)
|
RE: je to jen na betym [berrz, 23.03.'06, 13:16] |
v poho... sem zvyklej:)
obe kapely by asi sly... jenom se trochu bojim technickejch problemu, ktery prijdou... minimalne pri vystoupeni MS:)) no a nexci, aby to tam bylo nastosovany jedna kapela za druhou, ale aby to byla pohodova akce...
|
blablabla [Viki, 23.03.'06, 19:44] |
Jedine otcuv hnev.
|
delirium [kovien200, 24.03.'06, 01:22] |
at vyhrajou obje
|
RE: delirium [Kk2n, 24.03.'06, 07:41] |
chceme obě kapely:))
|
RE: RE: delirium [Ramon-defekacnireflex.com, 24.03.'06, 08:41] |
Ano, to je reseni, proti kterymu nelze nic namitat. A bylo by i rozumny a spravdlivy. Ale rozhodujici slovo ma kazdopadne Berrz a nam nezbyva nez ho respektovat.
|
RE: RE: RE: delirium [berrz, 24.03.'06, 09:18] |
ja nevim kolikrat to sem mam jeste psat:) bych tam dal obe kapely klidne... ale nexci delat koncert do 4 rano... a navic se tam jeste nekam musi vejit tombola. a bohuzel i tricetiminutove vystoupeni zabere vetsinou hodinu:) takze vyhraje jenom jeden... bohuzel
|
RE: RE: RE: RE: delirium [dread man, 24.03.'06, 13:55] |
kurva škoda mohla bejt sranda.plív na b.
|
RE: RE: RE: RE: RE: delirium [dread man, 24.03.'06, 13:59] |
at hraje otcův hněv jen a jen on!
|
.::obě kapelky::.. [Tim Kutil Taylor, 24.03.'06, 18:08] |
stejně bych byl pro obě kapelky...začne se v 20:00...každej bude mít 30-35 min čistýho hraní a stíhne se to úplně v pohodě..
|
RE: .::obě kapelky::.. [jméno, 24.03.'06, 18:18] |
tak si usporadej koncert sam a pozvi tam obe dve
|
na koně [lafi, 24.03.'06, 20:01] |
ano ano a defekační reflex se opět ujímá vedení s větším náskokem....hold každý hněv jednou poleví...haháááá
defekáči
defekáči
defekáči
|
nadpis [jméno, 25.03.'06, 15:33] |
jeste to nikdo nevi, ale nakonec vyhraje 25ka, podvody tu trpet nebudem!
|
soutěž [foloumí, 25.03.'06, 19:20] |
Timto dnem vyhlasuji novou soutež o to, kdo sem napiše to nejsprostější slovo.
|
RE: soutěž [sjetej norek, 25.03.'06, 19:24] |
schliply osli penis
|
RE: RE: soutěž [foloumí, 26.03.'06, 17:17] |
hele vole ještě jednou použiješ můj nick, tak si tě najdu
|
??? [foloumí, 25.03.'06, 19:28] |
by mě zajímalo jakej hovád používá můj nick !! no aspoň že IP adresy sou jasný
|
RE: shit vote [neumí, 26.03.'06, 13:43] |
otcův hnev jedine a jedine kurva lidi rikam vám ze delate chybu kdyz davate hlas defekacnimu deflexu dyt to hraje kazdá tretí kapela.otcův hnev je muzikalne originalní a nenehraditelny.nutno dodat že existuje a tak ho musite slyset dokud tady je:)
|
RE: to foloumí [liers, 26.03.'06, 13:53] |
to foloumí_no aspon ze sou jasny IP adresy!!!HA HA HA o tich jasnejch IP adresach by se dalo dlouho povídat hlavne v tom cernem svetle a podvodnem hlasovaní skoda mluvit.fuj je to bída.
|
RE: RE: to foloumí [foloumí, 26.03.'06, 15:57] |
máš namysli něco konkrétního ???
a nevim co to píšeš za pičoviny, mi teda jmenuj pár těch druhejch kapel který hrajou stejně ...
|
??? [foloumí, 26.03.'06, 15:59] |
ta druhá věta samozřejmě směřovala na neumí
|
podezrele hlasy [berrz, 27.03.'06, 01:17] |
pri letmem pohledu na statistiku hlasu jsem si nemohl nevsimnout, ze se hlasy hrnou hodne od zakazniku eurotelu. jsem rad, ze se mobilni internet vyuziva, ale kdyz petatricetkrat pripojite a odpojite za deset minut... tak to uz je myslim trochu moc... takze prosim o ferovy boj, i kdyz vim, ze ted uz je na to dost pozde... aspon ale ponauceni pro priste:)
|
RE: podezrele hlasy [kopinec, 27.03.'06, 01:22] |
tohle urcite neni v poradku:
24-Mar-2006 23:55 ip-85-160-20-84.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:55 ip-85-160-20-39.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:54 ip-85-160-20-17.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:54 ip-85-160-19-206.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:53 ip-85-160-19-161.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:53 ip-85-160-19-113.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:53 ip-85-160-19-100.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:52 ip-85-160-19-80.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:52 ip-85-160-19-3.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:52 ip-85-160-18-234.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:51 ip-85-160-18-199.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:50 ip-85-160-18-87.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:50 ip-85-160-18-36.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:49 ip-85-160-18-11.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:49 ip-85-160-17-235.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:49 ip-85-160-17-169.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:48 ip-85-160-17-123.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:48 ip-85-160-17-48.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:48 ip-85-160-17-1.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:47 ip-85-160-16-250.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:47 ip-85-160-16-224.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:47 ip-85-160-16-169.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:46 ip-85-160-16-143.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:46 ip-85-160-16-107.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:46 ip-85-160-16-59.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:45 ip-85-160-16-6.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:45 ip-85-160-15-230.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:45 ip-85-160-15-174.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:44 ip-85-160-15-132.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:44 ip-85-160-15-94.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:44 ip-85-160-15-84.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:43 ip-85-160-15-51.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:43 ip-85-160-15-13.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:43 ip-85-160-14-216.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:42 ip-85-160-14-188.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:42 ip-85-160-14-157.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:42 ip-85-160-14-120.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:41 ip-85-160-14-71.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:41 ip-85-160-14-6.eurotel.cz
24-Mar-2006 23:41 ip-85-160-13-200.eurotel.cz
|
RE: RE: podezrele hlasy [Dan (D.R.), 27.03.'06, 12:13] |
hmm tak taky řekněte pro jakou je to kapelu ... protože za nás můžu říct, že máme všichni kabel nebo ADSL ... tim netvrdim že to nemůže bejt od fanoušků, ale nikdy sem si nevšim, nám přibilo za krátkou dobu hodně hlasů ....
|
RE: RE: RE: podezrele hlasy [kopinec, 27.03.'06, 15:08] |
- tak to bohuzel nezjistime
- tohle treba neni pres mobil:
22-Mar-2006 14:34 172.20.16.100
22-Mar-2006 14:32 172.20.16.1
22-Mar-2006 14:28 172.20.16.5
22-Mar-2006 14:22 172.20.16.6
22-Mar-2006 14:22 172.20.16.7
22-Mar-2006 14:21 172.20.16.9
22-Mar-2006 14:20 172.20.16.8
22-Mar-2006 14:20 172.20.16.11
22-Mar-2006 14:19 172.20.16.13
22-Mar-2006 14:18 172.20.16.12
22-Mar-2006 14:17 172.20.16.2
22-Mar-2006 14:17 172.20.16.15
22-Mar-2006 14:17 172.20.16.14
- pochybuju ze kdyz nekdo nahrabe tolik hlasu takovejhlema podvodama jednej kapele ze ho druha dozene cestne
- nikdo netvrdi ze to dela nekdo z kapely, ale neni to fer vuci ostatnim
|
RE: RE: RE: podezrele hlasy [berrz, 27.03.'06, 16:52] |
no urcite to nebyla zadna z poslednich tri kapel, protoze ty tolik hlasu, kolik jich prislo jenom behem tehle par minut, ani nemaji:)
|
týjó [pepik, 27.03.'06, 20:30] |
ta Volyně to je jak Berlín
a malej sál jak Carnegie Hall
a berrz jak Malcolm McLaren
|
RE: týjó [berrz, 27.03.'06, 21:19] |
:)))
|
??? [SJETEJNORek, 28.03.'06, 07:58] |
TO už hlasování skončilo, či co???
|
Výsledek [koviEN200, 28.03.'06, 08:18] |
no a kdo vyhral? ja to nak nezaregistroval.
|
OH [Suska, 28.03.'06, 08:35] |
To je jasný, že musí ject OH protože to jinak bude stát za hovno a to vám můžu zaručit. Vy ste ještě asi nikdy Otcův hněv naslyšely hrát, páč by jinak neměl konkurenci mezi takovýma out-kapelkama jako je zbytek... Tak lidi vemte rozum do hrsti OH je fakt třída
|
RE: OH [Rampr_stampr, 28.03.'06, 14:11] |
Tak hele s tema out kapelama si to prehnal. Moc neser nebo uvidis fesaku!
Rudi
|
Konec ankety? [Phobos, 28.03.'06, 09:26] |
myslím si, že pokud akneta tak z nenadání zmizela tak je na tom něco podivného...a vůbec to zavání zmanipulováním...večer jsem se sem ještě díval a vedl D.R., tak jsem zvědaví jaký bude výsledek nebo další pokračování ankety
celou anketu sleduji již od jejího počátku a zarazilo mě na ní pár věcí, přijde mi zvláštní jak to že kapele DR přibývaly hlasy průběžně kdežto OH měl přirůstek vždy hromadný za velmi krátké období...ale ať to nopadne jak to dopadne, tak si myslím, že se hlasování vymklo kontrole a místy připomínalo (připomíná?) spíš závody:)...jediná škoda, že nemohou hrát obě dvě kapely, aby si každý udělal obrázek o tom, která komu víc svým stylem vyhovuje:)
|
RE: Konec ankety? [LU2, 28.03.'06, 11:30] |
Slduju též od začatku a HNUSÍ se mi ta ŚPÍNA směřová na OuHejč!chytráku kolik je ti?
|
RE: RE: Konec ankety? [Phobos, 28.03.'06, 13:55] |
Strašně rád bychreagoval na tvůj příspěvek, ale je napsaný takovou podivnou češtinou, takže mu moc nerozuím:)...ale možná to bude mím věkem;]
Stašně by mě ale zajímalo o jaké špíně to mluvíš? Já skupinu OH neznám a nemám důvod na ní házet nějakou špínu...a pokud to tak zaznělo tak se tímto kapele OH omlouvám:)
Nicméně nikdo mě doposavaď nepřesvěčil, že hlasování probýhá férově a proto si myslím, že podobné ankety asi nemají žádný význam. To je můj názor a někdo s ním může souhlasit a někdo nemusí.
|
RE: RE: Konec ankety? [Vilibald, 31.03.'06, 10:48] |
A spina smerovana na DR se ti nehnusi?
|
nova anketa [berrz, 28.03.'06, 11:59] |
trochu se vyskytly mensi technicke problemy... ale jenom dobre.
dneskem zacina finale ankety. rozhodujte mezi dlouhodobe vedoucimi kapelami. ale bacha... jestli se tam objevi zase nejaky fuckinghelly jako posledne, tak nebude hrat ani jedna:) takze prosim o cisty boj:)
|
Otcův hněv [SJETEJNORek, 28.03.'06, 12:03] |
TO je jasný, že tam bude hrát Otcův hněv.......multistyle music.:-)
|
Prosim [O.H., 28.03.'06, 12:23] |
Prosim fanousky D.R. a O.H. aby hlasovali fer.nepomuzete ani jedne kapele kdyz ji date najednou 20hlasu spis naopak.takze jeden pocitac jeden hlas.Tak pic a hlasujte poctive pro obe kapely
|
TGM [SJETEJNORek, 28.03.'06, 12:55] |
Tak,tak, ale stejně je to pořád jen o tom, kolik má kd známejch na internetu, o ničem jiným to není....
|
RE: TGM [dread man, 28.03.'06, 14:39] |
hej docela by me zajimalo co se stalo s anketou a kdo vlastne bude hrat nechcete se tady nekdo vyjadrit nebylo by to od veci.
|
!!!!! [nuda, 28.03.'06, 14:39] |
to hlasování už je nuda ... já nejt kapelama tak se na to vyseru, páč tohle je děsnej vopruz ...
|
RE: !!!!! [dread man, 28.03.'06, 14:42] |
to těsce!!! kdo ví co se bude dít dál???nehlaste se vsichni!!!
|
Anketa?? [SJETEJNORek, 28.03.'06, 14:42] |
Hej kde je ta anketa s těma kapelama, teď je tam nějakej obchvat, nebo co to je...
|
RE: Anketa?? [dread man, 28.03.'06, 14:46] |
to je nejaka nova volynska kapelka obchvat volyne hm dobrej nazev tak tam asi ta kapela bude hrat misto hnevu:)
|
RE: RE: Anketa?? [dread man, 28.03.'06, 14:47] |
otcův hnev jedine oni.a s tim obchvatem volte ano ty nase zasrany silnice uz stoji za hovno.
|
Otcův hněv [Růža, 28.03.'06, 14:48] |
jedině ti naši klucíííí
|
Bez sance [koviEN200, 28.03.'06, 18:50] |
no asi se tu neco na zacatku reklo ale to uz je jedno.sem jen strasne zklaman.staci se jen podivat a pochopi kazdy
|
RE: Bez sance [SJETEJNORek, 29.03.'06, 07:48] |
No víš, já si to myslím taky už dlouho. Možná je to blbost a někoho tim určitě vytočím, ale myslím si taky, že bylo od začátku jasný kdo vyhraje a tohle bylo jen takový jakoby potvrzení a nikdo nepočítal s tím, že se najde nějaká kapelka, která by té předurčené mohla konkurovat. No ale oni se našli HCmetalgrindfastpunkáči ze strakonické garáže, kteří mají takovou podporu, s kterou nikdo nepočítal. No takže vono se to vždycky zahraje nějak do outu, aby hrála nakonec stejně ta předurčená kapela. Tímto určitě nechci napadat členy kapely D.R., ty za to určitě nemohou. Věřím, že jsou to v pohodě kluci a přijdu si je do Volyně určitě poslechnot a podpořit je, ale myslím si, že pořadatelé a správci této "ankety" by se měli přinejmenším zamyslet. Sorry, za tenhle psychovýlev, ale muselo to ze mě ven.
|
RE: RE: Bez sance [dread man, 29.03.'06, 09:29] |
no to ste na to kapli brzo ze bylo predem jasno norku ja te as te chytim tak te snim.
|
RE: RE: RE: Bez sance [SJETEJNORek, 29.03.'06, 10:20] |
Sem na tebe zvědavý příteli...
|
RE: RE: RE: Bez sance [Ramon-defekacnireflex.com, 29.03.'06, 17:04] |
Chlapi, bud neumite cist nebo tuhle diskusi moc nesledujete, ale uz nejmin stokrat tady nekolik ruznych lidi psalo, ze rozhodne nebylo dopredu jasny vubec nic. Uz to vickrat nebudu opakovat prosim, aby to uz nikdy nikdo nevyslovil, protoze me to trochu urazi a urcite i Berryho, kterej to cely porada a zaslouzil by si spis podekovani nez nejaky napadani. Pokud bude chctit nekdo nekoho napadat, tak at predlozi dukazy nebo at mlci. Tak to mezi slusnejma lidma chodi. Kazdopadne diky vsem kdo si to nemysli. A muzu rict za celou kapelu ze rozhodne nemame s zadnou moznou levarnou nic spolecnyho a hrajeme naprosto fer. A pokud vyhraje Otcuv hnev, budeme jim to naprosto prat, protoze sou to v pohode kluci. TAKZE UPLNE NAPOSLED - SAMNCI MELI UPLNE VSICHNI NA ZACATKU UPLNE STEJNOU!!!
P.S. kdyby bylo dopredu jasny, kdo vyhraje, proc by se delalo tohle finale mezi dvema kapelama? Proc by se teda rovnou nezvolila ta jedna, ktera "mela" vyhrat?
|
prosba [koviEN200, 28.03.'06, 19:00] |
prosim hlasujte pro D.R a O.H. fer.jeden pocitac jeden hlas
|
?! [Koniáš, 28.03.'06, 22:09] |
Lidi, hlasujte spravedlivě.Protože jestli ne, tak se na to stejně přijde a akorát tím kapele uškodíte.Diky vám...
|
KUK :-) [Petr, 29.03.'06, 08:31] |
jestli nezahraje Otcův hněv, tak nepřijdu!!!!!!!
|
RE: KUK :-) [dread man, 29.03.'06, 09:30] |
ja taky ne
|
otcův hněv [michalice, 29.03.'06, 10:37] |
já bych si moc moc moc přála, aby hrála kapela otcův hněv, která má skvělého a krásného bubeníka...hmmm
|
RE: otcův hněv [SJETEJNORek, 29.03.'06, 12:32] |
Zámečnice, Ifča je můůůůůůj.
|
RE: RE: otcův hněv [michalka, 30.03.'06, 08:07] |
hm a už je to tady...najednou všichni ví, kdo sem..no si ivánka nech, von mi stejnak nechce :)..
|
RE: RE: RE: otcův hněv [SJETEJNORek, 30.03.'06, 09:01] |
Tak jako víš co, ty jsi ženská a on o žádný ženský nestojí...On je čistej 4%ák.
|
RE: RE: RE: RE: otcův hněv [michalinka, 30.03.'06, 09:15] |
no já to věděla :)..ale kdo si počká, ten se dočká..tak si spolu zatim pěkně užívejte, dokud můžete :)..
|
RE: RE: RE: RE: RE: otcův hněv [SJETEJNORek, 30.03.'06, 09:21] |
Hale von je na holky, to byl nejapný ftip, ale....No nevím.
|
RE: RE: RE: RE: RE: RE: otcův hněv [michalka, 30.03.'06, 09:25] |
dyť já vim, prostě mi nechce no :(..no nic až s nim budeš, tak mu stejnak posílám hubánka..pa
|
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: otcův hněv [SJETEJNORek, 30.03.'06, 09:27] |
Mě taky žádná nechce, z toho si nic nedělej. Ten vzkaz mu rád vyřídím:-)))
|
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: otcův hněv [michalka, 30.03.'06, 13:16] |
napiš mi své třeba ICQ...nebo se sejdem na chatu..až budeš moci..napiš
|
Backora [Koniáš, 30.03.'06, 09:51] |
Nejlepší je Defekační reflex vy hovna...
|
RE: Backora [dread man, 30.03.'06, 12:02] |
otcův hněv jedine kurva grind,neo,punk,roll chceme a chceme a este chceme toho jejich 4% s promaštěnym čoko důlkem:)pa pa pa
|
RE: RE: Backora [dread man, 30.03.'06, 12:05] |
OTCův HNěV otcův hnev otcův hnev otcův hnev otcův hnev otcův hnev otcův hnev................OTCůV HNěV forever
|
asi někdo švindluje [michalka, 30.03.'06, 13:23] |
tak od rána nepřibyl těm reflexům ani hlásek...a sotva něco přibylo OH, tak během snad 10 minut přibylo reflexům 10 hlasů, zajímavé, že?
|
RE: asi někdo švindluje [kopinec, 30.03.'06, 13:36] |
dneska bylo hlasovani v pohode co jsem koukal. Zato vcera mezi 17 a 18 hodinou nekdo s pripojenim pres eurotel se dost cinil :)
|
RE: RE: asi někdo švindluje [blecha, 30.03.'06, 18:08] |
drazí přátelé....
co si budeme povídat,ale někteří lidé mají přístup i k několika počítačům,takže to stejně nikdy nebude co člověk to hlas.....ale vás tahle debata o tom kdo podvádí zřejmě dost baví a navíc si pak ve finále mužete říct,že by beztak vyhrála ta kapela co chcete vy,ale páč někdo podváděl,tak se tak nestalo...nemam pravdu?!
|
haha [DRfan1, 30.03.'06, 13:26] |
tak tohle je jen výkřik do tmy ... víš existují něco jako hodiny informatiky ve škole :o)) že jo kluci
|
no jasně [DRfan2, 30.03.'06, 13:29] |
no jasně
|
blabla [DRfan3, 30.03.'06, 13:31] |
no ale klidně se ti můžem hlásit ať vidíš, že tu sme .. protože propojení přes ICQ je genitální ... ještě něco ??
|
jóóó [DRfan4, 30.03.'06, 13:35] |
připadáme ti snad jako jeden člověk ?? nebo co ?? takže pls nechme keců o podvodech
|
RE: jóóó [michalka, 30.03.'06, 13:50] |
no dobrá,ale je velice zajímavé, jak všichni stejně píšete např. dva otazníky..žádné velké písmeno, pár teček ... stejné smajlíky..ok..už sem ticho :).-.no užijte si to..pa
|
tak bacha [DRfan5, 30.03.'06, 13:43] |
tak bacha petříčku, nejsou tu jenom kluci, né že bych byla nějaká feministka, ale ... :o))
|
gute [Tom, 30.03.'06, 13:48] |
otcův hněv
|
otcův hněv gute [bob, 30.03.'06, 13:50] |
otcův hněv
|
hola [DRfan6, 30.03.'06, 13:56] |
sorry kluci a Ájo, já papkala, apropos holek je víc :o)
michalka: všimla sis drahá, že taky píšeš pár teček ? ale dobrej pokus, ty lidi neznat tak se nad tím asi také pozastavím :o)
|
RE: hola [michalka, 30.03.'06, 14:08] |
no jasný píšu....ale já sem jedna..vás je víc, kdo píše stejně stejný počet teček..kupodivu podivuhodné :)
|
RE: RE: hola [foloumí as DRfan, 30.03.'06, 16:37] |
tím ti bylo naznačeno, že takhle píše skoro každej, stejně tak jako je přiblblá komunita používající dwojitý w wole
|
leze na mozek?? [he?, 30.03.'06, 14:01] |
Fajn já začnu používat VELKÁ písmena a jiné emotikony a tečky už radši nebudu psát ,,,,, no koukám, že už nám to tu všem leze na mozek
|
lepší ??? [DRfan5, 30.03.'06, 14:03] |
lepší??
|
baf [DRfan7, 30.03.'06, 14:06] |
nějak to nefachá
|
DEFEKAČNÍ REFLEX [DRfan(ynka)5, 30.03.'06, 14:11] |
takže REFLÉX only
sedmička je nás tu moc ... končím
pa kluci
|
hmm [DRfan, 30.03.'06, 16:41] |
no o tady bude dycinky někdo špatnej
|
OH [OH, 30.03.'06, 16:51] |
jedině otcův hněv .. proč?? pronto! :o)
|
SVINĚ! [SJETEJNORek, 30.03.'06, 19:25] |
Vystřelte si třeba mozek z hlavy, když vás to baví.
|
Otcuv hnev [Ondra, 30.03.'06, 21:25] |
Otcuv hnev je tutovka
|
DEFEKAČNÍ REFLEX [Lars, 30.03.'06, 21:30] |
DR !!!!!!!!!!!§
|
Otcův hněv [Lars, 30.03.'06, 21:31] |
OH !!!!!!!!!!!!!
:-) ja chcu obe
|
!!!! [kokot, 30.03.'06, 21:50] |
chcem OH
|
OH? [Houmr, 30.03.'06, 21:52] |
olympijské hry už skončily -> jedině DR
|
jedeme [DRfanynka, 30.03.'06, 21:55] |
kde se flákáte ????
|
Bačkora [Koniáš, 31.03.'06, 10:48] |
Jedině Defekační reflex vy hovna.Vyhraje.Je nejlepší...Prdel
|
RE: Bačkora [SJETEJNORek, 31.03.'06, 12:39] |
Si myslíš, že jsi strašně zajímavej, když si použil 2 sprostý slova, viď příteli?
|
O.H. [Káťa, 31.03.'06, 20:34] |
Otcův hněv!!!
Defekační reflex ať si prožívá každý sám doma!
|
kdo? [Dan, 01.04.'06, 21:24] |
smím se zeptat jak to dopadlo?
|
RE: kdo? [berrz, 01.04.'06, 21:38] |
vsimavi uz nasli konecnou verzi plakatu:) ale clanek o koncertu vyjde zitra:) snad:))
|
|
|
|
|