volyne.info
homepage
úterý,
svátek má Josef
nastavit jako výchozí
info:
Novinky
Co se děje ve městě
Glosy a komentáře
Historie
Instituce
Kultura
Oficiální informace
Povodně
Radnice
Rodáci ve světě
Školy a vzdělávání
Sport
Stránky firem
Turistické informace
volby
Zájmové spolky

online:1
xxxxx
Už jste byli v kavárně?
Ano
Ne
Ona tu nějaká je?
Výsledky
Version 2.02





Internetový prodej automobilových výfuků – www.eshop-vyfuky.cz

Butik Radost - dámské oblečení, móda a dárky online – www.i-radost.cz
 

13.06.'08, Martin
jméno:                       
nadpis:
opište text:

  

Upozornění: Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce serveru nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Nepřijatelné jsou zejména vulgarismy, rasismus a neplacená reklama.


smrady [to je snad jedno, 15.06.'08, 21:23]
ono úplně stačí jak smrdí výrobna krmiv pro koně

stejne se to [prdak, 17.06.'08, 15:41]
nakonec postavi....

RE: stejne se to [pesimista, 17.06.'08, 22:06]
Taky to tak vidím.

Proc? [Artur Ropotamo, 18.06.'08, 10:00]
Neexistuje duvod, proc by meli obcane Volyne vitat tento projekt. Prinasi jen mensi ci vetsi minusy, ekologicke zatizeni a dalsi otazniky. Zadne plusy nevidim. Proto jsem proti.

A PROČ NE?? [???, 18.06.'08, 11:31]
Nevidím důvod, proč by Volyně tento projekt vítat neměla, možnost nových pracovních míst a rozvoje. Termické zařízní bude umístěno na okraji Volyně a tudíž nebude nikoho přímo ovlivňovat. Prosím prostudujte si podklady, které jsou podložené a ověřené. Spíše se vy, agitátoři, zamyslete nad sebou, zda v tom nehraje roli závist a zášť. A pokud vím, tak výroba krmiv pro koně, "nesmrdí" protože se zde žádné nevyrábí, nýbrž skladují. Tak si prosím nejdříve ověřte to, co píšete. Pokud byste koně či jiná zvířata chovali, ještě rádi byste si krmiva kupovali. S pozdravem. Držím palce, ať je provoz termického zařízení povolen !!!!!!

RE: A PROČ NE?? [Artur Ropotamo, 18.06.'08, 12:19]
O "rozvoj Volyne" postaveny na zhorsovani zivotniho prostredi (a s tim spojenymi dalsimi riziky) opravdu nestojim. To, ze provoz prostredi zhorsi, chape snad kazdy, bez ohledu na splneni norem.
Pocet moznych novych pracovnich mist je zanedbatelny a nevyvazi nevyhody zamysleneho projektu. Argument kraje mesta je v pripade kominu usmevny.
Zavist? Ne, obava o prostredi, ve kterem zijeme.

RE: RE: A PROČ NE?? [???, 18.06.'08, 13:37]
Obava o prostředí?? Nechtějte mě rozesmát. V dnešní době?? Vše, co používáme je něčím škodlivé. Plasty, smog - tudíž i auta...doprava..protože nejezdí jen nové automobily...autobusy... Stačí se jen nad touto řadou "škodlivin" zamyslet. A vy pane, či paní chodíte pěšky smím-li se optat??? Pokud je-bude provoz TD 70 schválen odborným posudkem, tak proč o tom spekulovat? Myslíte si, že by povolili něco, co by nás - tedy - podle vás, mělo "de facto" zahubit? Jestliže jste takoví ochranáři životního prostředí, tak choďte pěšky a třiďte odpad.

RE: RE: RE: A PROČ NE?? [Artur Ropotamo, 18.06.'08, 19:25]
Ano, presne tak, obava o prostredi v dnesni dobe. Podle vasi logiky to vypada, ze kdyz se na namesti diky doprave temer neda prejit, tak uz je to vlastne jedno, a tak si k tomu pridame jeste jeden prima zdroj primo ve meste, skoro hned vedle rekreacniho parku...
K ostatnimu: po mestech se zpravidla dopravuji na kole, pesky, nebo MHD. Auto, mimochodem s mimoradne nizkymi emisemi, pouzivam jen mezi mesty. Drive jsem z Prahy do Volyne jezdil na kole, ale nohy uz mi tolik neslouzi :) Odpad tridim zcela dusledne a komanc nejsem ani v nejmensim :)
Zaklinani se odbornymi posudky? Mily pane, tech uz bylo. Existuje i posudek s jinym zaverem, myslim, ze se uz brzy objevi na webu... Takze organizovanym bojovnikum za spalovnu zdar!

Agitátoři [Petass, 18.06.'08, 16:51]
Kdo si prostuduje a ověří podklady,zjistí,že pár důchodců a komunistů má AKCI.A zrovna Mráz, který za totáče seděl u okna a zapisoval SPZ aut, která přejele na červenou a pak to chodil práskat na SNB-ví to o něm každej. A práskal dál i tam kde byl zaměstnanej.Tolik k jeho charakteru -a proto si raději ověřím o co jde a nebudu věřit pár pomatemců.A vám pane Mráz těch 5.000.000 co jste zdědil taky nikdo nezávidí,tak proč ta závist tak zžírá vás????

RE: Agitátoři [bývalá Volyňačka, 18.06.'08, 19:22]
No tak to jsem se pobavila.Ve Volyni jsem prožila téměř celý svůj zatímní život, odstěhovala jsem se nedávno za vnoučaty. A tak znám těch pár pomatených důchodců, pana Mráze i pana Jakubce. Jestli by se měl někdo za svoje činy stydět, i ty za "totáče", tak to rozhodně není pan Mráz. Dělal přece předsedu občanského výboru č.10- to bylo " Podolí", ve KSČ NIKDY nebyl, na rozdíl od někoho, a neznám nikoho, komu by ublížil, takže skutečně nevím, co koho " žere". A proč se navážíte zrovna do něj? Co vím, je členem Sdružení občanů za zlepšení životního prostředí ve Volyni,chystám se rovněž vstoupit,třebaže nejsem místní, takže to budu také důchodkyně v AKCI?

ekologie... [Martin, 18.06.'08, 21:56]
Zajímaví,najdenou budou zrovna volyňáci řešit ekologii :D:D

RE: ekologie... [Marie, 19.06.'08, 04:36]
Sdružení občanů.... vzniklo snad už před 10 lety, kdy se začal řešit obchvat Volyně přes Volyni, což by nevyřešilo nic, ani smog ve Volyni, ani bezpečnost chodců atd. Dnešní stav dopravy jen potvrdil, že předpoklad těchto (nyní již důchodců v akci )byl správný doprava houstne a kdo přes Volyni pouze projíždí , zastaví jen když stojí i kolona před ním. Tolik strohá fakta, nic nového pod sluncem.

RE: RE: ekologie... [Volyňák, 20.06.'08, 00:52]
A protože je tu konečně diskuze, na kterou někdo chodí,trochu odbočím.Když je ve městě tak hustá doprava,která vám,ekologicky smýšlející místní občané, vadí,proč podporujete výstavbu zbytečného supermarketu na náměstí? Nevadí vám, že zásobování budou provádět smradlavá a hodně těžká auta? Bude tam třeba likvidovat velké množství obalů od vystaveného zboží,to zase bude nutné někam odvést... A jak vy si budete nákupy nosit domů? Pěšky,v taškách? Škoda že v tom projektu nefiguruje pan Jakubec,možná byste si o tom přečetli nějakou studii. :-))

RE: RE: RE: ekologie... [Artur Ropotamo, 20.06.'08, 13:34]
Mily Volynaku,
Vase dedukce, ze ekologicky smyslejici obcane podporuji vystavbu supermarketu, je hodna detektiva Stiky.
Navic bezna dopravni obsluznost neni hlavnim problemem, tim je predevsim doprava tranzitni.
Ale neodchylujme se od tematu diskuze, a to pece. Ta je rizikem, ktere ve meste opravdu nemusime mit. Staci jedine: provoz nepovolit. Pan Jakubec jiste najde vhodnejsi vyuziti prostor. A budu rad, kdyz se mu bude darit.

Můj názor.. [Majka, 20.06.'08, 23:09]
Když jsem přečetla všechny diskuze a názory,přišlo mě velice líto p.Mráze,též ho už znám hezkou řádku let a že mívá často připomínky k různým věcem,to ho ještě nestaví do tak špatného světla,jako p.Jakubce.Ten chce mluvit o nějaké slušnosti a spravedlnosti.Zadlužený kam se podívá a přesto získal vilu,areál mototechny,několik bytů po Volyni,restaraci a to mi chcete tvrdit,že poctivou cestou?Vždy uplatil co si zamanul a město mu vždy vše prominulo a vyšlo vstříc,tak pevně věřím,že mu projde i tento jeho záměr i přes všechny naše připomínky a prosby....

RE: Můj názor.. [Majko,Majko..., 21.06.'08, 00:53]
Majko,ta závist to je peklo,co?Závidíš vilu,kterou musel koupit a zaplatit,stejnou šanci si měla i ty.Byla na prodej stejně jako byty a mototechna.Proč je v tobě tolik zloby? To ti opravdu tak vadí, že ty jsi nula a někdo to dotáhl kousek dál? Nic není zadarmo, nevylévej si žluč u počítače a běž něco dělat (tedy jestli něco umíš).A je fajn,že ve své poslední větě pevně"věříš,že mu projde i tento jeho záměr".Takže mu fandíš.Majo,Majko víš ty vůbec co chceš? Daviss

RE: Můj názor.. [Estébák, 21.06.'08, 00:56]
Lidi,mě Mráze líto není napráskal totiž mýho fotra že přejel na červenou koleje.To vodpřísáhnu!!!!

RE: RE: Můj názor.. [Artur Ropotamo, 21.06.'08, 12:59]
Umime odpoustet? At to bylo, jak bylo, neni zvlastni, pokud jeste dalsi generace resi, ze nekdo upozornil na zrejmy prestupek, ktery se stal pred 20 lety?
Co reknete za 20 let tomu, kdyz se prokaze, ze nekdo konkretni svym kontroverznim projektem poskodil zivotni prostredi ve meste? Budete ho jeste obhajovat nekdejsim "rozvojem mesta", zrizenim novych pracovnich mist, nebo tim, ze ten, komu se to tenkrat nelibilo, byl treba kdysi v KSC??? To pak bude hodne horke odpousteni...

RE: RE: RE: Můj názor.. [???, 23.06.'08, 18:46]
Jo,tak hlásil...Ty jsi pomatenec.Víš něco o informátorech a donašečích?Víš jak končili lidi na který někdo donášel?Tobě připadá normální,že si někdo zapisuje SPZ a pak to chodí hlásit na SNB?To se fakt neodpouští.

RE: RE: RE: RE: Můj názor.. [Artur Ropotamo, 23.06.'08, 20:45]
Zamerne jsem to psal obecne, protoze opravdu nevim, co p. Mraz delal nebo nedelal, tudiz to nemohu a nechci hodnotit.
Rekapitulace konkretni prihody:
- nekdo jel na cervenou, udelal prestupek, nic se nestalo
- nekdo "velmi aktivni" ho udal, protoze se mu nelibi jizda na cervenou
- pachatel to resi 20 let, je zatrpkly
- spatny je: ten, kdo to oznamil, pachatel je obeti... (?)
Doufam, ze se aspon shodneme, ze na cervenou se nejezdi. Znam takove, kteri by to dnes obhajovali jako diverzni cinnost proti socialistickemu zrizeni...
STB, VLK, PS VB, milice a dalsi nekdejsi "vymozenosti" jsem opravdu neresil, to je jina kapitola.
I kdyz "lidi jsou ruzni a ruzny konicky maj".

RE: RE: RE: RE: RE: Můj názor.. [????, 23.06.'08, 22:26]
Ten někdo aktivní ho udal ne proto,že se mu nelíbila jízda na červenou,ale proto,že měl soudruhama přesně určeno co a kdy má hlásit.Byl to informátor a plnil přesně rozkazy.

RE: Můj názor.. [Bonifác, 21.06.'08, 11:02]
Kdyby byl Mráz slušnej a spravedlivej tak jeho zeť přestane pracovat u Jakubce-ve stejné firmě která staví pec.Ale Jakubcovo penízky Mrázovo rodině nesmrdí,co?Je rád,že je jeho dcera zabezpečená z Jakubcovo peněz.O tom se nemluví.Tak jak to vlastně je?Jakubec zaměstnává lidi a každej si vybere jen to co se pro něj hodí i Mráz.Kdyby přišli Číňani tak všichni máte šikmý oči a jíte rejži.

můj názor.......... [Volyňák, 20.06.'08, 23:58]
no,tak Mráze Vám opravdu líto být nemusí ,informujte se u někoho,kdo s ním déle pracoval.

RE: můj názor.......... [Volyňák, 23.06.'08, 17:50]
Hele,vymysli si jiné jméno - "Volyňáka" mám už já. Pod touhle přezdívkou se hlásím do místních diskuzí už docela dlouho. Piš třeba Volyňák 2. Já "tvůj názor" nesdílím - neznám p. Mráze,ani nikoho,kdo s ním pracoval... Vadí mi jen,že se kolem pece dělá humbuk proto, že ji chce postavit p. Jakubec. A není vyloučené, že mezi těmi, kteří statečně podepisují petice,jsou lidé co ví o ekologii kulový,možná dokonce doma pálí petflašky v kamnech a možná lejou vyjetý olej do kanálu...Ale ví že p.Jakubec už má dost nahrabáno a že by nebylo dobré, aby vydělával ještě na nějaké peci. Já nevím, jestli pec bude smrdět, nebo ne. Nejsem ani jejím zastáncem. Samozřejme že bude lepší, když tu nebude. Každá technika může nekdy selhat. Ale pravda je,že i když ji tu zatím nemáme,dokáží někteří naši spoluobčané zamořit ovzduší spalováním čehokoli v zimě i létě a i když to vadí spoustě lidem, nikdo o tom nediskutuje, nejmenuje a nědelá přehledy kdovíjak nabytého majetku. Jde přece sousedské vtahy.

RE: RE: můj názor.......... [???, 23.06.'08, 18:40]
Tak to je přesný.Přesně tenhle názor sdílím taky.

Musím reagovat... [Majka, 23.06.'08, 00:09]
Musím reagovat na urážky,které se na moji osobu objevily v reakci na můj názor.Ten kdo odpovídal je na velikém omylu,já mám do závisti hodně daleko,nemám v životě zapotřebí se moc zviditelňovat,netoužím po hmotných statcích,ale měla jsem párkrát v životě s p.Jakubcem co do činění a vždy to bylo s jeho strany hulváctví a svinstvo,založené na lži,tak se nedivte,že k jeho jednání nemám důvěru,to už těžko změním a ten nic v životě s poctivostí nedělal.Více nebudu reagovat,protože vždy má každá mince dvě strany.

RE: Musím reagovat... [řidič, 23.06.'08, 15:22]
Jako první urážíte vy Majko,ať je Jakubec jaký chce,vám by se jistě nelíbilo kdyby o vás někdo psal,že jste zadlužená a co vše jste zkoupila z toho skutečně mluví jen osobní zášť a závist.Řekla byste to do očí nebo se podepsala???Já u p.Jakubce pracuji jako řidič dost let abych ho poznal a mohu o něm mluvit jen dobře.Jsem rád,že mám dobrou práci.Tak to jen ta druhá strana mince.řidič

RE: RE: Musím reagovat... [Ještě, 23.06.'08, 16:52]
pár příspěvků a začne sbírka na památník pro pana Jakubce.Komu vadí pec,ať to radši neříká,neb je hned pasován na závistivce a neschopu.

To sedí... [Majka, 23.06.'08, 21:27]
Tak tohle je nejzdařilejší odpověď na všechny diskuzní příspěvky,díky za přesnost vyjádřenou v těchto větách.Já jsem důchodkyně,celý život jsem řádně a slušně pracovala ve veřejných službách a též jsem označena za závistivce a neschopu.Díky za ty slova podpory.

RE: To sedí... [Respekt, 23.06.'08, 22:23]
Tebe ale nikdo nepodporuje,tak neděkuj.Na Jakubce by nikdo nedal ani vindru a ten má na svůj památník nahrabáno dost.Hlavně lidi jste normální?Řešte pec a ne osobní antipatie,které bohužel vedou nad vaší starostí o životní prostředí.Četli jste článek,nahlédli do dokumetů,šli se podívat na pec,sjednali si schůzku s Jakubcem aby jste si to s ním vyříkali když vás to tak žere???Já si ji sjednal a sám si zjistím co a jak a udělám si názor až uslyším i druhou stranu.A co vy?Z domova pěkně v teplíčku se to řeší jak na pavlači.Vaše příspěvky jsou slaboduché,nesvědčí o inteligenci ale fakt jen o drbech a zášti.Ostatně tak to ve Volyni bývá zvykem i u jiných kauz.

pec [jack black, 25.06.'08, 20:56]
Neměla by se tu spíš řešit ta pec než pan Jakubec??

názor [obyvatelka Volyně, 26.06.'08, 12:28]
Je zajímavé otevřít si tuto diskuzi na téma termického spalovacího zařízení a přitom si číst hlavně o tom kdo, s kým, jak, co, proč a zač.
Od roku 1989 se situace v naší republice změnila, je zde prosazovaná demokracie včetně možnosti svobodného projevu, samozřejmě v rámci zákonů. Z čehož mi vyplývá, že člověk, kterému se něco nezdá, má z něčeho obavy, se k tomu může svobodně vyjádřit. To, že někdo projevil nesouhlas se záměrem pana Jakubce přeci neznamená, že mu něco závidí, že je to pomatenec nebo komunista. To platí i v případě, že někdo z jeho rodiny pracuje u pana Jakubce. Kvůli tomu snad nebude daná osoba jak se říká držet hubu a krok a souhlasně kývat hlavou i když má jiný názor. To by jsme se asi vrátili do doby, která se tak odsuzuje.
Jestliže obavy mají převážně starší obyvatelé města, je spíš k zamyšlení, proč se o tento problém nezajímá více mladších lidí. Buď se k nim ta informace o problematice termického zařízení nedostala, nemají čas a nebo jim je to úplně jedno vzhledem k tomu, jak vidí vývoj jiných kauz v naší republice a myslí si, že to stejně nemá smysl.
Jestli je někomu k smíchu, že obyvatelé Volyně začínají více myslet na ekologii ve svém okolí, tak by měl přehodnotit svůj postoj. Vždyť je to přeci jen dobře, že si lidé začínají postupně osvojovat návyky v oblasti ochrany životního prostředí, i když pro někoho je to jenom třídění odpadů. Žít ekologicky je finančně náročné a ne každý na to má, aby to realizoval od potravin až po způsob bydlení. Dost často souvisí používání věcí, které nějakým způsobem znečišťují prostředí, se samotnou existencí či bytím v této společnosti. Vezměte si zdravotně postižené, osoby, které potřebují přepravit větší množství věcí nebo přeprava do zaměstnání. V tomto případě je třeba auto nezbytné. Někdo z Vás uvedl, že když oponenti začali myslet tak ekologicky, tak ať začnou chodit pěšky. Předpokládám, že tento pisatel nemá větší zdravotní problémy s pohybovým aparátem, nebo nenesl pytel s cementem.
Ale k tomu zařízení. Měla jsem možnost seznámit se s dokumentací a to z obou táborů. Obyvatelé, které někdo z Vás označuje za závistivce, pomatence, komunisty dávají dohromady veškerou dostupnou dokumentaci týkající se tohoto zařízení, včetně údajů od výrobce zařízení a různých technologických studií, aby mohli posoudit pro a proti. A zdá se, že v dokumentaci, kterou předložil pan Jakubec, jsou nepřesnosti.
Podle všeho je to zařízení, které je vhodné postavit v průmyslové zóně a ne v oblasti, kde ze tří stran jsou obytné domy, zahrady a ze čtvrté koupaliště. Někdo v této diskuzi uvedl, že je zde příležitost nových pracovních míst a rozvoje. Nejsem si tím jista. Dvě pracovní místa v zhoršených pracovních podmínkách, na které se nakonec ani obyvatel Volyně nemusí dostat, naše město asi nevytrhnou. A myslím si, že ten rozvoj taky nebude velký. Řidiči nákladních automobilů si tady koupí maximálně svačinu, pokud bude mít kde zastavit. A turisti. Pokud se dozví, že je zde spalovací zařízení na barvy, proč by sem jezdili, když první co je napadne je, že zde bude zamořený ovzduší. Panu Jakubcovi určitě volat nebudou, aby jim upřesnil technická data. Copak vy by jste jeli někam na dovolenou, kde bude nějaké zařízení, u kterého se předpokládá, že produkuje zdraví škodlivé zplodiny. Naopak bych měla obavy, aby to v případě schválení tohoto projektu nepřilákalo do našeho města další podnikatele z této oblasti. Souhlasím s tím, že těch pár aut, které by dovážely materiál ke zpracování do areálu bývalé mototechny, dopravní situaci ve Volyni určitě nezhorší. Tady by jako velký problém vyskočilo selhání techniky, člověka, vidina zisku a nedodržování limitů stanovených výrobcem, nedostatečná výměna filtrů, neprovádění důsledných rozborů, nedodržování zásad skladování toxických odpadů a dalších věcí jako živelné pohromy, při nichž by docházelo buď k postupnému zamořování okolí nebo k nárazovému znečištění právě třeba při živelné pohromě.
Z krátkodobého i dlouhodobého hlediska to nepřinese městu nic. Zisk bude mít pouze jedna osoba. Ostatním zbudou pouze obavy, aby se nic nestalo.


RE: názor [Artur Ropotamo, 26.06.'08, 15:32]
Dekuji, Vase slova bych mohl podepsat.

RE: názor [JanaO, 17.07.'08, 15:57]
Po přečtení veškerých názoru k danému tématu doufám, že alespoň tento příspěvek k diskuzi nebude nikterak urážlivě napaden. V této diskuzi se občané téhož města neustále jen přetahují o tom kdo je více a kdo méně inteligentní, co kdo dělal v minulosti..
Myslím si, že je dobře, o dané problematice mluvit. Je to věc která se týká nás všech a osobně bych se k tomu vyslovila, i kdyby nebyl iniciátorem pan Jakubec.
To, že se zde vyskytují názory lidí starší generace, je podle mého mínění dáno tím, že většina lidí mladší generace nemá čas (což je podle mne škoda, přeci jen jde o to, jak se nám bude v budoucnu žít v našem rodnném městě) a je znechucena tím co se kolem děje. Za normálních okolností si dovoluji o sobě tvrdit, že jsem optimista... V tomto případě to vidím spíše pesimisticky. Myslím si, že je již dávno rozhodnuto jak se daná věc bude dále vyvíjet a veškeré další námitky budou tak nebo tak "smeteny ze stolu". Svědčí o tom i fakt, kdy pan Jakubec cituje ze svého zdroje, že místo bývalé Mototechny se nenachází v zátopové oblasti.. Táke jsem byla zvědavá na internetové stránky, které uvádí ve svém článku. Nevím zda je to chybou z mé strany, každopádně po několika pokusech se mi je nepodařilo otevřít. Tudíž jsem se nic nedozvěděla.

RE: názor [JanaO, 17.07.'08, 16:08]
Proto bych chtěla ještě všechny požádat, aby nebyli lhostejni ke svému okolí a udělali něco pro to, aby se nám v našem malebném městečku žilo lépe. Osobně se domnívám, že s termickou pecí k tomu nikterak nepřispějeme...
Členy zastupitelstva bych chtěla upozornit, že na své pozice se dostali díky hlasům NÁS občanů a proto by se měli rozhodovat tak jak by si většina občanů přála. Nezáleží přeci jaký je jejich příjem, samy se rozhodli o dané místo usilovat a zastupovat ZÁJMY OBČANŮ.
Opravdu si přejete aby Vaše děti vyrůstaly ve městě, kde je špatné ovzduší? Zamyslete se kolik nám provoz termické pece přinese a kolik nám na druhou stranu vezme.. U mě převládají zápory. Nebo 2 pracovní místa znamenají velký přínos, kdy na druhou stranu se z města vytratí turisté?

RE: RE: názor [Bonifác, 18.07.'08, 15:34]
Stránky jdou otevřít normálně. A úředníci z MU s tím nic nemohou udělat. Podke mých informací to tu stejně bude.

koupák [Jan Adler, 28.06.'08, 10:23]
I když nejsem obyvatel Volyně, chci vyjádřit svůj nesouhlas se záměrem společnosti Queen service. Nejsem ekologický aktivista a některé aktivity hnutí jako jsou Děti země, Greenpeace apod. mi připadají spíše antiekologické a nesmyslné. Po získání všech dostupných informací jsem ale pevně přesvědčen, že spalovací zařízení přinese více škody, než užitku (tedy kromě Queen service). Do Volyně jezdím už 20 let právě kvůli zdejšímu prostředí a hlavně kvůli naprosto ojedinělému rekreačnímu parku s koupalištěm z roku 1938 což je republikový technický unikát. Představa, že o pár set metrů vedle bude pracovat tak brutální technologie je pro mě naprosto nepřijatelná. Nemluvě o provozu již tak zatížené komunikace jako je průtah městem a představě jak bude stát doprava ve městě než se z hlavní na vedlejší komunikaci vytočí kamion se šrotem? Ne! Díky. Neničte si prostředí, máte to tu zatím hezké. Chce to petici, podepíšu jí klidně jako první. s pozdravem

plebiscit [freedom, 19.07.'08, 11:57]
Myslím, že v takovéto otázce by bylo ve Volyni možné takové mini referendum udělat. Stejně tak v otázkách i jiných, kde se zatupelská demokracie neví rady :)

Voli z Volyně zavile vyli [PsychoVolyŇ, 20.07.'08, 15:00]
Tak to je psycho !!!

jake podrobnosti?? [francek, 27.07.'08, 15:13]
Rad bych se seznamil s podrobnostmi,grafy,atd.. ohledne pripravovaneho provozu,avsak odkaz uvedeny v clanku nefunguje.Jedna se o www.queenservice.uvadi.cz

poslední bitva vzplála! [Mároš Baláž, 11.01.'09, 22:01]
S pecí naprosto souhlasím, ale pouze s podmínkou, že prvním produktem, který pecí projde bude pan Jakubec.I když on už otravuje mnoha lidem ve Volyni vzduch i bez pece!Samozřejmě se připojuji ke skupině lidí, kteří říkají NE!!!!!!!!!!!

TECHNICKÁ INFORMACE [BUEHNAGEL, 13.04.'10, 17:58]
ODBORNÝ ČLÁNEK z Německého časopisu OBERFLAECHE ke kvalitě odlakovacího procesu v termických pecích
Autor: Olaf Buehnagel rok 2007

Zbavit se laků můžeme buď chemicky a nebo termicky (nízkotepelná degradace uhlovodíků). Termický proces odlakování je velmi technicky náročný proces nejen co se týká investice a vybavení termické pece ale i co se týká dokonalého čištění vzduchu. Ve většině případů jsou u uživatele termické pece překračovány limity emisí a to z toho důvodu, že termická pec je nákladné zařízení a většina provozovatelů si raději objedná menší pec s menší kapacitou odlakované barvy a potom tuto pec přetěžuje a to na úkor životního prostředí v okolí provozovny a co je nejhorší že takto produkované emise zamořují na dlouhou dobu nejen blízké okolí ale i vzdálenější jako jsou třeba zeleň do 10-ti kilometrů nebo dokonce rodinné domy v okolí 5-ti kilometrů kde se usazuje nedokonale spálený popel s celého procesu. I za předpokladů, že uživatel se snaží dodržovat výrobcem stanovenou velikost vsázky, tak nikdy nedocílí přesných parametrů a to z toho důvodu, že se zákazník vždy snaží aby na prvcích určených k odlakování bylo co nejvíce barvy a to z důvodů úspor nákladů na odlakování. Z již zmíněného vyplívá, že ať chceme či ne vždy bude termická pec poddimenzována a její předepsaná maximální kapacita barvy na jednu vsázku bude překročena. Dle našich studií se jedná o překračování min o 20% u uživatelů kteří jsou odborníky v odlakování až po 80-ti % překročení u těch kteří nedbají na naše životní prostředí a snaží se svoje zisky maximalizovat na úkor naše okolí a prostředí.
Výše uvedený problém začíná již ve výbavě termické pece ve které by mělo být umístěno zařízení pro nucenou cirkulaci atmosféry k dosažení rovnoměrné teploty v celém prostoru komory (toto vybavení mají pouze pece od výrobce STRUNZ - SRN).
Po opálení barvy jdou plyny odtahem do komína kde by mělo být nainstalováno zařízení pod názvem dohořování zplodin resp. Čistička plynů – díky tomu, že tato čistička je dimenzována jen a jen na předepsaný objem spálené barvy je díky výše uvedenému přetěžování termické pece též přetěžována tato tzv. čistička a to se projevuje silným kouřem na ústí komínu a velkým obsahem pevných látek v kouři který po opuštění kouřovodu v méně než 45metrech výšky se rozptyluje po okolí a dopadá na okolní obydlí.
Dalším faktorem který dost podstatně ovlivňuje kvalitu celého procesu jsou spalované barvy a jejich chemické složení a také teplota vypalování. Na těchto dvou faktorech je přímo úměrná teplota odlakovacího procesu kde dle mých zkušeností se musí termická pec provozovat při 450-500 st. Celsia, všechny teploty pod touto hranicí nedokážou nátěrové hmoty a laky správným způsobem rozložit a tím pádem se opět dostáváme do těžkostí na ústí komínu kde nejsou dodrženy předepsané parametry ohledně emisí.
Z výše uvedeného je jasné, že umístění termické pece je jeden z nejdůležitějších parametrů při aplikaci toho řešení odlakování. Dle mého názoru by umístění termické pece mělo být v průmyslovém areálu kde jsou v okolí do 5-ti kilometrů pouze a jenom průmyslové objekty a haly a ne rodinné domy či jakákoliv obydlí i třeba s chovnými zvířaty. A to už nemluvím ani o tom že by v okolí neměla protékat žádná řeka, která se v minulosti vylila z břehů. Kontaminace říčních vod popelem z procesu odlakování, je smrtelné pro faunu a floru tocích na několik generací.
V dalších z čísel našeho časopisu se budeme zamýšlet nad následnou povrchovou úpravou po termickém odlakování a jejím dopadem životní prostředí.



O.Buehnagel







RE: Hajzlové [Petr A.]
Hajzlové [Pavel Asztaloš]
Vymazání níže uvedeného článku [Vlastislav Asztaloš]
GRs6AvZ4li [IqrqVh2O]








www.volyne.info | design b4u | rs ZVD | hosting gigaweb | kontakt | reklama | redakce | spolupráce | RSS | © 2002 - 2011 b4u web !ndustry |
| kopírování a komerční využívání obsahu je dovoleno pouze se svolením autora |