|
27.08.'02, Strakonický deník, Kultura, Stodola M. Tučného |
počet přístupů: 4135 |
Maxa hrál ze solidarity i pro vzpomínky Tučného písní |
Stodola Michala Tučného je pojmem, který milovníkům muziky slibuje už svým názvem určitý hudební žánr. Proto se možná někomu zdálo, že pozvaný Martin Maxa do Hoštic nezapadá. Stodola letos byla přeci jen víc symbolem solidarity než vyzdvyhnutí jednoho hudebního stylu. "Tak samozřejmě, že po hrůzných obrázcích, které známe každý z televize, jsem dal najevo, že na humanitárních akcích se mnou organizátoři mohou počítat," uvedl Maxa asi nejpádnější důvod, proč pozvání přijal.
"A jelikož jsem začínal před dvaceti lety, zcela logicky jsem sáhl i do repertoáru třeba Michala Tučného," přidal další argument k tomu, že mu hoštický festival není cizí.
"Můj styl se určitě změnil za těch dvacet let, to je o tom věčném hledání sebe sama. A škatulkování je věc, kterou nemůžete ovlivnit stejně jako bulvár nebo rádoby intelektuální časopisy, a zejména ty vydávají mnohdy nejen neerudované ale i ubližující a hloupé recenze," bránil se Maxa jako zpěvák, textař a skladatel svých písní, za kterými si rozhodně stojí.
Listy Strakonicka |
autor: Strakonický deník |
datum: 27.08.'02 |
Diskuse na téma: Maxa hrál ze solidarity i pro vzpomínky Tučného písní
|
|
|
|