volyne.info
homepage
pondělí,
svátek má Kateřina
nastavit jako výchozí
info:
Novinky
Co se děje ve městě
Glosy a komentáře
Historie
Instituce
Kultura
Oficiální informace
Povodně
Radnice
Rodáci ve světě
Školy a vzdělávání
Sport
Stránky firem
Turistické informace
volby
Zájmové spolky

online:1
xxxxx
Už jste byli v kavárně?
Ano
Ne
Ona tu nějaká je?
Výsledky
Version 2.02





Internetový prodej automobilových výfuků – www.eshop-vyfuky.cz

Butik Radost - dámské oblečení, móda a dárky online – www.i-radost.cz
 

Reakce na: Kraj si na obchvatu Volyně vylomil zub [Listy , 06.03.'06]
06.03.'06, Listy
jméno:                       
nadpis:
opište text:

  

Upozornění: Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce serveru nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Nepřijatelné jsou zejména vulgarismy, rasismus a neplacená reklama.


obchvat [Carlos, 07.03.'06, 08:50]
Proc volynsti nemaji jasno ? Pouze 4 zastupitele (obe lekarky, lekarnik a starosta) neustale z nepochopitelnych duvodu prosazuji trasu mestem a snazi se ji dostat zpet do hry, prestoze tuto varianty davno kraj kvuli technickym prekazkam a zaplavove oblasti davno opustil, o cemz se ovsem z nepochopitelnych duvodu stale mlci.

Obchvat [Falkon, 07.03.'06, 11:43]
Oni to budou tak dlouho odkládat až se Volyňský náměstí propadne a bude na všechno pozdě, ostatně co člověk může čekat od starosty,kterej není rodilej Volyňak a jde mu tady jen o politickou karieru.

To nebyl kraj... [Kof, 07.03.'06, 17:14]
Kraj od původní varianty neupustil. Zjistil, že by při 100leté vodě znamenala riziko zaplavení trati a tak tuto variantu zablokovaly ČD. Zastupitelé odmítli hledat možnost změny stávajícího projektu a tím jej zavrhli.
Falkone-hřebíček na hlavičku. Jde skutečně prakticky jen o náměstí. Původní var. z tohoto pohledu nejšetrnější. Viděli jste nové? Přes Andělíček, x mostů, x krát dražší a x krát delší (na čas i metry) stavba.
Přál bych si korigovanou původní variantu přes město. S NÁLEŽITÝM ODŠKODNĚNÍM VŠECH,KTERÝCH BY SE STAVBA DOTKLA.

RE: To nebyl kraj... [Falkon, 07.03.'06, 17:35]
A co ta stará verze kolem školy v přírodě??

RE: RE: To nebyl kraj... [Kof, 08.03.'06, 00:48]
Tak ta je tak stará, že si jí nepamatuju:( Vážně. Kudy měla vést, jsou o ní nějaké záznamy? Nevim.

RE: RE: RE: To nebyl kraj... [FAlkon, 08.03.'06, 17:09]
No tenkrát byla na úřední desce města mapa Volyně a tam vedly dvě barevný cesty jedna šla spodem kolem řeky a druhá šla pod školou v přírodě směrem někam na Zechovice, ale už je to dost dlouho.(možná 5 let zpátky)

RE: To nebyl kraj... [honza, 08.03.'06, 12:21]
V roce 2002 to nebyla 100-letá, ale minimálně 150-ti letá voda. Tak se nedá čekat, že se nevylije z břehů stavěných na 100-letou vodu. Ale to se hodí do krámu těm, kteří nechtějí průtah okrajem města. Tak se dále bude jezdit po náměstí a příštích 50 let dohadovat nová trasa, která ztrozkotá na penězích nebo odporu okolních obcí.

RE: RE: To nebyl kraj... [karf, 08.03.'06, 16:53]
dovolím si napsat, že současná varianta ztroskotala taky na odporu okolních obcí (konkrétně Přechovic) protože nějakej rádobyarchitekt střihnul silnici přes kopec kolem našeho vodojemu (převýšení asi 50m) a jako druhou variantu vzal přes novej barák, kterej mimochodem ani neměl na mapě. ten kdo současnou projednávanou variantu vymyslel je podle mě blb, protože nakreslil čáru do mapy za těžký peníze (naši mimochodem) a vůbec ho nezajímá, kudy vede.

.... [maram, 08.03.'06, 19:16]
Nevím, jestli jste viděli ty plány...ale je to na hlavu postavený...nechavají si za nehorázný prachy dělat projekty, který jsou nesmyslný. Ten poslední kolem Andělíčka je šílený!!! Nevím, proč to musí vést městem. Nejlevnější a nejlepší by bylo, kdyby ten obchvat navazoval na obchvat ve Strakonicích a táhlo by se to dál okolo školy v přírodě.

Proč [FJK, 09.03.'06, 11:46]
Nerozumím tomu, proč by se měla ničit "nedotčená" příroda a znepřátelovat si spoustu dalších občanů! Za ty prachy (např. mosty - Andělíček a jiné) by se nechala současná cesta srovnat (zrychlit) a rozšířit, plus obejít Volyni ... Není problém udělat výškový rozdíl a tím se ubránit stoleté vodě ... Myslet ekologicky a ekonomicky = nejlepší řešení! Ostatní důvody bych bohužel (pro některé) nezohledňoval!

RE: Proč [Kof, 09.03.'06, 20:21]
Souhlasím. Ekonimické i ekologické je vést trasu co nejdéle po již zbudovaném profilu.
Když povede obchvat příliš daleko od města, dopadne Volyně jako Milín. Ten je dnes mrtvý, jako město duchů ze špatnýcho westernu.
Nádražní ulicí nebude jezdit o nic víc aut, než teď. A dle mého názoru není obytná funkce v této oblasti prioritou.

RE: RE: Proč [Falkon, 10.03.'06, 09:34]
A kde je teda prioryta?? Směrem na Nišovice?? Ale tam by ta cesta taky vedla ,ne??

Obchvat? [1927@centrum.cz, 12.03.'06, 19:32]
Obchvat okolo Volyně! Staré téma, které mělo být vyřešeno před několika lety, kdyby.... kdyby si radní již tenkrát ujasnili, co je obchvat a nepodsouvali volyňským, že obchvat okolo Volyně vede částečně přes Volyni, že je třeba kvůli"obchvatu" zbořit ve městě domy. Kdyby již tenkrát nebyl pan starosta arogantní a naslouchal víc lidem a uvědomil si, že musí hájit zájmy nejenom lidí na náměstí, ale i lidí z Podolí. Kdyby tenkrát nepodlehli radní vlivu lobujích podnikatelů, kteří nesmyslně prohlašují město "za mrtvé", pokud půjde obchvat mimo město. A tak snad právě proto se snaží honem rychle vydělávat. Vždyť kde koupíte tak drahé potraviny jako ve Volyni!
Aroganci pana starosty dokazuje i článek ve Strakonických listech, který je uzavřen jeho povzdechem, že by viděl stejně nejschůdnější 1. variantu. Snad stále doufá, že s volyňskými občany nebude muset diskutovat, protože radní to zvládnou prosadit i přes nesouhlas lidí.
Vedou to dobře na té radnici. Kvůli své tvrdohlavosti,neústupnosti a snad kvůli prospěchu jich samých nakonec dosáhnou toho, že přes Volyni bude dál jezdit několik tisíc aut denně, až se propadne náměstí a pak se teprve stane město "městem duchů"....(viz příspěvek KOF, s kterým VůBEC nesouhlasím)

Dopravní řešení Volyně [Josef Roučka, 12.03.'06, 19:46]
Diskuzi na téma vedení silnice č. 4 zčásti městem považuji za zbytečnou.V celé Evropské unii vedou obdobné komunikace mimo sídelní útvary a není důvod, aby Volyně byla vyjímkou. Pan starosta musí mít opravdu silnou motivaci, aby stále prosazoval řešení, které trvale poškodí životní prostředí pro několik generací občanů.Takoví lidé by rozhodně neměli zastávat veřejné funkce placené z našich daní. Mysleme na to při letošních volbách.

RE: Dopravní řešení Volyně [Petr, 13.03.'06, 00:53]
Plně souhlasím,že je blbost nechat projíždět kamiony a ostatní dopravu přes město. Jestli se dobře pamatuji, už okolo roku 1960 se začala řešit otázka průjezdu Volyní, i když v té době to byla spíše otázka rychlého přesunu vojsk k "západní hranici". Od té doby bylo již navrženo tolik variant, že se snad už i opakují.Možná že někteří nynější projektanti oprašují staré věci.Já si pamatuji dvě varianty: první vedla Nádražní ulicí přes dům čp 207,před bývalou Mototechnou na druhý břeh řeky,přes býv. Zahradnictví na louky pod Sodovkárnou a pak dál mezi Nišovicemi a Volyní. Jak byla tato varianta řešena před Volyní si již nepvzpomínám. Druhá varianta není tak stará. Začínala u Strunkovic, kde silnice přešla přes řeku,pokračovala pod školu v přírodš, stočila se nad Hradčana a pokračovala zhruba v místech Zechovického lomu dále. Ale to je historie(min. 20let). Možná že si starší pamětníci vzpomenou na další trasy.

RE: Dopravní řešení Volyně [Falkon, 18.03.'06, 18:33]
Možná by bylo zajímavý podívat se na pozemky , přesně řečeno komu patří, a možná by byla spousta otázek zodpovězena.

Kudy jinudy? [Kof, 22.03.'06, 00:54]
Dívali jste se při posuzování variant dál, než za katastr Volyně? Tunel přes Podsrp, východní či západní obchvat Strakonic, Zlešické serpentýny... Buď to povede údolím Vonyňky, nebo za sedmero horami. Město duchů je možná trochu moc, ale podnikatelskému prostředí oddálení komunikace zasadí těžkou ránu. Jsem pro klidnou Volyni. Ale pro živou a fungující. Každá jiná varianta má menší pravděpodobnost realizace.

Varianty [MiKu, 29.02.'08, 16:10]
Nejsou někde na internetu mapy variant ?

R4 [com, 29.02.'08, 16:17]
Při stavbě obchvatu by se taky měl brát ohled na to, že zde možná v daleké budoucnosti povede rychlostní silnice R4 a ta by mohla obchvat využít jako jeden profil. R4 ale nemůže vést městem.

RE: R4 [Kof, 05.03.'08, 11:41]
R4 bude pokračovat jako 4proudá silnice od Nové Hospody na Písek a ČB (ve dráze silnice I/20). Dále k rakouským hranicím. Není v plánu prodlužování R4 jako 4proudé komunikace na jihojihozápad, přes Šumavu. V koncepci rozvoje dopravy je zkapacitnění silnice I/4 vytvořením obchvatů, průtahů, narovnání zatáček atd. jak je vidět například okolo Strážného. Volyní nebo okolo Volyně tedy povede státní 2pruhá silnice.








RE: Hajzlové [Petr A.]
Hajzlové [Pavel Asztaloš]
Vymazání níže uvedeného článku [Vlastislav Asztaloš]
GRs6AvZ4li [IqrqVh2O]








www.volyne.info | design b4u | rs ZVD | hosting gigaweb | kontakt | reklama | redakce | spolupráce | RSS | © 2002 - 2011 b4u web !ndustry |
| kopírování a komerční využívání obsahu je dovoleno pouze se svolením autora |