|
Upozornění: Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce serveru nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Nepřijatelné jsou zejména vulgarismy, rasismus a neplacená reklama.
RE: Pec nám spadla. Pec nám spadla... [EvaTk, 30.04.'08, 11:20] |
Děkuji Vám za informace i střízlivý pohled. Eva Tkadlečková
|
RE: RE: Pec nám spadla. Pec nám spadla... [JanaO, 03.05.'08, 15:45] |
Štěpáne nezbývá mi než s tebou nesouhlasit. Osobně jsem se zúčastnila diskuze, která proběhla 17.4. na Nové. Ono je totiž někdy dobré vyslechnout si obě dvě strany.
Nejprve bych chtěla uvést, že pana Jakubce nikdo nikterak neosočoval a nenadával mu. Vše proběhlo v naprostém klidu.
Já osobně nejsem žádný odborník přes danou problematiku. Každopádně argumenty lidí, kteří tam vystoupili mě jen usvědčili, že o tohle ve městě v kterém žiji nemám zájem.
Studie o směru větru mě pouze pobavila. Nikdo mi nemůže zaručit, že případné škodlivé látky neproniknou do ovzduší a nebude je dýchat celé město. Vzpomeňme si na kvalitu vzduchu při raních inverzích... Takže podle mého se nejdená o záležitost, která by se týkala pouze občanů, kteří bydlí ve směru na Litochovice.
Jako další argument uvádím skutečnost, že nikde nebylo blíže specifikováno o jaké konkrétní látky by se mělo jednat. Pan Jakubec tvrdí, že stačí teplota kolem 850° a oplach čistou vodou. Zainteresovné osoby uváděly teplotu kolem 1200° a dále se vyjádřily záporně k oplachu čistou vodou, jako nedostatečnému faktoru.
Pokud byla řeč o záplavové zóně... Kolikrát jsme již slyšeli, že se jedná o naprosto bezpečnou věc. Při povodních v roce 2002 si řada z nás jistě vzpomene na zatopené pražské metro, či problémy které nastaly při záplavě ve Spolaně v Neratovicích.. Neubezpečovali nás táké o jejich bezpečnosti?
Nesetkáváme se v různých reklamách s perfekcionismem? Kdo by vyzdvihoval slabé stránky, které má ať už výrobek, či nějaký výrobní proces. Plně souhlasím s Janipo v jejích názorech. Žádná osoba, které se daný problém týká by ti neřekla, že daný projekt má nějaké nedostatky...
Ono zastavit chod firmy po půl roce je hodně nemožné. I kdyby nějakým zázrakem se na případné nedostatky přišlo, pochybuji, že by to vedlo k zastavení činnosti.
Na více mně již nezbývá čas. Každý ať uváží zda stojí o něco podobného ve své blízkosti. Já osobně s tím nesouhlasím. Za sebe mohu tvrdit, že naše rodina třídí odpad a těžko si lze představit dnešní život bez užívání automobilu. Přeci jen jsou situace, kdy se nedá použít hromadná doprava...
|
RE: Pec nám spadla. Pec nám spadla... [Kuchtik, 30.04.'08, 13:01] |
Pekne vysvetleno, presne tohle bylo traba rict vsem obcanum. Mozna by se tohle melo otisknout ve Volynskem vestniku. :) Diky Stepane. Jirka
|
RE: RE: Pec nám spadla. Pec nám spadla... [lenaH, 03.05.'08, 16:19] |
To myslíš, Jirko, opravdu vážně s tím otisknutím??? Zpráva, která by informovala občany o tomto problému, by snad měla být od někoho nezávislého, kdo do obsahu zahrne všechna PRO, ale i PROTI a nechá na čtenáři, aby si udělal na tomto základě vlastní názor. Tato pohádka o tom, "Jak by bylo užasné, mít ve Volyni termickou pec na čistění kovů od barev a laků", kterou vyprávěl pan Jakubec svému sousedovi a známému Štěpánu Kovářovi,mně připadá naprosto jednostranná a neobjektivní.
A nebo že by žádné PROTI nebylo? Tak tomu snad nikdo nevěříme!
Také jsem se pozastavila nad větou: Myslím, že ani blázen by si pod okny nepostavil továrnu na toxický odpad."...bohužel, z dostupných informací mně osobně připadá, že pan Jakubec se "pojistil" tím, že komín má místo 9 metrů, metrů 30 a spolehá na větu, která zazněla při čtvrtečním setkání "kdyžtak to půjde na Litochovice..."
Toť můj názor....mějte se.
|
RE: RE: RE: Pec nám spadla. Pec nám spadla... [Kuchtik, 06.05.'08, 15:01] |
To lenaH: No chtel jsem hlavne vyjadrit, ze je treba slyset i ty nazory zastavajici proc spalovna ano a to popsal Stepan dobre, ale nerikam, ze bych z toho byl nadsen, spis naopak asi jako vetsina, to da rozum.... a jak tady nekdo rika, pokud by bylo vsechno idealni a to asi nebude...nebo jo?
|
RE: Pec nám spadla. Pec nám spadla... [Janipo, 03.05.'08, 13:28] |
Tento článek vnímám jako prostou reklamu.
Vždyť přece každý, kdo chce prosadit svůj záměr, hledá argumenty pro. Copak bys, Štěpáne, mohl dostat od pana Jakubce informace tomuto projektu nepříznivé? Nejlepší ochrana životního prostředí=nic takového nezřizovat. Jasně, existují limity a předpisy pro tuto činnost, ale kdo vlastně bude kontrolovat, jestli je vše dodržováno? Však víme, jak to s dodržováním pravidel, kontrolou a udělováním sankcí u nás je. Smutné je, že petiční právo je na houby, svoboda projevu (onoho protestného odchodu)taktéž.
Ale stále je větší šance zabránit vzniku, než rušit a zavírat již zavedené (byť fungující zcela jinak, než nám to bylo předem podáváno).
|
RE: Pec nám spadla. Pec nám spadla... [lucie, 12.05.'08, 21:02] |
ty jsi nemohl být přítomný té schůzi,protože Jakubec si dal tu prácičku aby všechny informace o tom díle nepronikly do povědomí občanů do poslední chviličky aby to na všechny vybalil jako překvápko ve chvíli kdy už s tím půjde těžko něco dělat,také je nefér začít stavět bez stavebního povolení nezdá se ti?To by jsem si nedoviolila ty jo? Jsi velice naivní Lucie
|
|
|
|
|