volyne.info
homepage
pátek,
svátek má Valérie
nastavit jako výchozí
info:
Novinky
Co se děje ve městě
Glosy a komentáře
Historie
Instituce
Kultura
Oficiální informace
Povodně
Radnice
Rodáci ve světě
Školy a vzdělávání
Sport
Stránky firem
Turistické informace
volby
Zájmové spolky

online:1
xxxxx
Už jste byli v kavárně?
Ano
Ne
Ona tu nějaká je?
Výsledky
Version 2.02





Internetový prodej automobilových výfuků – www.eshop-vyfuky.cz

Butik Radost - dámské oblečení, móda a dárky online – www.i-radost.cz
 

Reakce na: Kudy povede obchvat Volynští opět nevyřešili [Strakonický , 12.11.'08]
12.11.'08, Strakonický
jméno:                       
nadpis:
opište text:

  

Upozornění: Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce serveru nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Nepřijatelné jsou zejména vulgarismy, rasismus a neplacená reklama.


odkloneni kamionu [frantisek, 12.11.'08, 18:24]
tak kdyby slo nejak odklonit kamiony, tak by to bylo asi nejlepsi reseni, ne?

Západní oblouk je už mrtvý? [Artur Ropotamo, 12.11.'08, 19:37]
A co varianta 6? O té se nediskutovalo? Mě se líbí zdaleka nejvíc. Přenést problém na území okolních obcí je více než snadné...

Varianta 6
Až do prostoru severně od obce Němětice je tato varianta shodná s variantou 0, od které se odděluje severně od obce. Mostním tělesem překračuje Volyňku a dále potok Peklov a začíná stoupat jižně do svahu pod Ostrým vrchem. Vytváří táhlý západní oblouk kolem města Volyně a směřuje k jihu. Mostním tělesem překlenuje Starovský potok, obchází západním obloukem přírodní památku Na opukách, mostním tělesem překlenuje Nišovický potok a v souběhu s variantou 0 obchází vrch Betaň po severozápadním svahu. Následně pak v prostoru návrší splývá s variantou 0.

Viz zelená trasa na volyne.info/volyne2/clanek/clanek.php?id=4482

Pardon, oprava... [Artur Ropotamo, 12.11.'08, 19:43]
volyne.info/volyne2/clanek/clanek.php?id=4482

RE: Západní oblouk je už mrtvý? [honza, 14.11.'08, 03:57]
A kam bude při této variantě pokračovat rozvoj města? Zatím je plánován směrem k ACHP. A bude někdo ve směru od Prachatic objíždět město nebo si to bude stále krátit po stávajících komunikacích? Z technického i ekonomického hlediska je pořád nejlepší varianta 0 - původní trasa. Je zajímavé, že tato varianta je zpochybňována z důvodu zátopového území, ale již se vyskytují plány na výstavbu rodinných domků v prostoru zahradnictví, tj. v prostoru zátopového území.

RE: RE: Západní oblouk je už mrtvý? [Artur Ropotamo, 14.11.'08, 12:38]
Rozvoj města (bydlení) v případě varianty 6 může přirozeně pokračovat do prostoru mezi Volyní a Nišovicemi, tedy tam, kde je v úvaze vybudování průmyslové zóny. V případě varianty 0 (i jiných) bude tato oblast pro případnou výstavbu bydlení nevhodná, což zasahuje i do budoucích rozvojových plánů Nišovic. Za předpokladu výstavby přeložky by doprava město objížděla stejně jako v jiných podobných případech. Chápu, že přímý průtah městem je nejekonomičtější, ale z hlediska životního prostředí a rozdělení města je nevhodná. Výstavbu nových sídel v zátopových oblastech raději nekomentuji.
V rozhodování o budoucnosti města hraje roli i vlastnictví případně dotčených pozemků. Nebo se mýlím??? :)

RE: RE: RE: Západní oblouk je už mrtvý? [KABI, 20.11.'08, 13:45]
No konečně se zčínají Volyňáci probouzet,ano myslým ,že je čas se zapojit ,pokud nám jde o naše město.Kdo jste byl na poslední zastupitelstvu týkající se přeložky,tak jste si mohli utvořit ucelený názor na prosazované varianty 0,11,které jsou obě scestné a nesmyslné,bohužel naše vedení města podléhá a poslouchá /RESPEKTIVE JE TLAČEN/ze strany ŘSD,ale hlavně vyžšími zájmy svých členů rady.../pro příklad/..máte pocit,že projektování rodiáných domů na území záplavové zony pod nemocnicí a v prostorách zahradnictví jedním z našich radní,je čitým úmyslem jak připravit bydlení pro mladé rodiny,nebo je spíše spekulativním tahem v řešení přeložky Volyně?Proč zrovna v těchto místech?Nejsou ve Volyni krásnější místa pro rodinné domy?Jsou určitě,ale pozemky město nevlastní!Ani se nesnaží vykupovat zajímavé lokality,jako zrovna třeba tam kde se nyní jedná o variantě 11,ale našim radní se více líbí projekt betonových mostů zářezů a náspů.Varianta 6,která je myslím pro město nejvýhodnější,také se o ni mluvilo na zastupitelstvu a bylo nám všem slíbeno ,že se bude o západní 6 znova jednat jako o možné variantě.Tak jsme zvědaví jakými argumenty nás naši radní zahrnou-proč tuto variantu ne!Co však je opravdu důležité vědět,to je fakt,že pokud se město rozhodne pro jakoukoliv variantu,její realizace nebude dřív než za deset let a to pouze v případě,že nikdo s okolí těchto míst kudy bude přeložka vedena nebude připomínkovat a to si nemyslím,že se občané budou bránit-vždyť jim jde obudoucnost jejich města a tím se to o nějeký ten rok zase protáhne.Nebylo by skutečně lepší peníze z ŘSD věnovat na opravy náměstí,chodníků,výměny oken lidem kolem hlavní silnice,různé hlukové bariéry atd.A tohle je otázka 4 let NEBYLO BY TO LEPŠÍ!! Už teď je průjezdnost 5100 za 24h-jsme skoro pod limitem a až předělají železniční most ve Vimperku pod který teď nemůže kamionová doprava ,situace bude zase jiná!!!!!!!

ještě vyčkat [volynak, 12.11.'08, 20:23]
Já bych s obchvatem ještě tolik nepospíchal, myslím, že situace není zase až tak kritická. Spíš by to chtělo udělat něco pro zvýšení bezpečnosti (zejména chodců) a pro zlepšení průjezdnosti. Tak třeba nasvítit přechody, na nejvíce používané instalovat semafory (když je může mít takový Dražejov!?), chybou bylo podle mne i povolení parkování na Palackého náměstí, čímž se zúžil profil silnice a znesnadnilo zásobování. Policie by se měla zaměřit na dohled nad provozem v centru a ne na těch místech, kde ji vídáme nyní.

Obchvat NE! [NovákováAnna, 13.11.'08, 14:28]
Souhlasím, že by na příštím zastupitelstvu ještě nemělo padnout konečné rozhodnutí. Musíme si uvědomit, že limit pro obchvat je 5000 projíždějících aut denně. Volyně má 5100. Myslíte, že je to opravdu nutné?Pokud bude obchvat schválen, po celou dobu povede doprava přes náměstí. Nabízí se tak možnost od přeložky upustit a opravit náměstí, stabilizovat domy a odklonit kamiony. Zároveň zvážit i možnost, zda volynské dopravě neuleví rychlostní silnice Nová Hospoda-Prachatice-Strážný. Obchvat byl aktuální před deseti lety, teď stojí za uvážení, zda zhyzdit Volyni na další desetiletí.

RE: Obchvat NE! [Artur Ropotamo, 13.11.'08, 18:13]
Odklonit kamiony? To jim chcete dávat před Volyní křídla? Aut už méně jezdit nebude a nejde jen o Volyni. Celá trasa je zařazena do vybrané silniční sítě jako "hlavní". Při definovaných parametrech trasy by pak Volyně fungovala jako úzké hrdlo :(

RE: RE: Obchvat NE! [Kuchtik, 15.11.'08, 12:44]
Zase na druhou stranu, proc by neslo znacko odklonit tezkou dopravu? Nevim ale, zda je kam odklonit.
S intalovanim semaforu souhlasim, dle me je to jedine efektivni reseni jak se bezpecne dostat na druhou stranu silnice.
Musim za sebe rict, ze osobne se tezko priklanim k jakekoliv variante, protoze to at chceme nebo ne zmeni raz chodu mesta a vzhled krajiny v okoli Volyne.

RE: Obchvat NE! [karel, 14.11.'08, 06:06]
Vy asi nepřecházíte ve špičkách hlavní tah přes Volyni ani nebydlíte v blízkosti této komunikace. Pokud by se podařilo odklonit kamiony tak obchvat opravdu třeba není ale lze je odklonit???????? Těžko!

Varianta 9?! [JH, 14.11.'08, 13:10]
Každý kdo zná Volyni a okolí a podívá se na mapu možných variant pochopí, že ten, kdo dokáže označit variantu 9 jako nejvhodnější to buď nemá v hlavě v pořádku nebo hájí svůj (nebo něčí) vlastní zájem. A to by lidé, kteří jsou zastupiteli města dělat neměli. Varianta 9 = největší zásah do krajiny a troufám si říct i největší výškové rozdíly nehledě na to, že by převážně měla vést po území, které nepatří Volyni. To také nedává smysl, obchvat je tu přece hlavně pro Volyni tak by měl vést převážně po jejím území. Já vidím jako nejvhodnější varianty č. 4 a 6. Rozhodně by neznamenali tak razantní zásah do krajiny a nenarušili by rozvoj okolních obcí...ale v této otázce jde podle mě u zastupitelů města rozum stranou.

RE: Varianta 9?! [LM, 15.11.'08, 15:49]
A ty to máš v hlavě v pořádku, hájíš jen své zájmy a nebo obojí dohromady? ;)

O 4ce se nikde nepíše a 6ka znamená položit nejvíce asfaltu v zatím nijak dotčeném území s tím, že to nijak nevyřeší odklon dopravy na Prachatice a objekt v býv. školy v přírodě tím bude nadobro zabitej.

RE: RE: Varianta 9?! [JH, 17.11.'08, 12:24]
Myslím si, že pořád je lepší položit více asfaltu než dělat tak razantní zásahy do krajiny jako v případě varianty 9. Co se týká objektu bývalé školy v přírodě tak ten je pohřben už dlouho.

nechapu [RJ, 18.11.'08, 12:01]
Dobry den, nezlobte se na me- mate ocividne mnoho dotazu, a proto nechapu, proc nikdo z vas na verejnem zastupitelstvu nebyl....??mozna by vam to znacnou cast otazek zodpovedelo!!tak snad motivace pro priste...

RE: nechapu [AnnaNováková, 26.11.'08, 13:05]
Moje řeč! Vás, mladých lidí se to týká nejvíc, vy tady budete dalších padesát let žít.Co se týče mladých lidí, tak tam byl mladí Kubíčků a mladá Kotlíková. Nechápu, jak to všem může být jedno. A ještě k zastupitelům-proč se vůbec nezaobíráte, tím, že rychlostí silnice Nová Hospoda-Strážný bude o hodně dřív než volynsky obchvat?Volynsky obchvat v teto situaci jiz smysl nema.

Obchvat [Svc, 24.11.'08, 22:18]
Takhle ste stavi obchvat města!!!
www.mapy.cz/?query=#x=132224000@y=133769728@z=11@mm=ZP

RE: Obchvat [Jan Kovář, 25.11.'08, 08:49]
Ano, takhle se staví obchvat v podmínkách jednoduchého rovinatého terénu a zemědělské půdy bez zásadní krajinotvorné hodnoty. Pro naši diskuzi však poněkud irelevantní poznámka.

RE: RE: Obchvat [Svc, 04.12.'08, 17:14]
Tak to zas ta tvoje poznámka je dost alibistická. By mě zajímalo, co vyřeší tou variantou, která stejně pude přes město – že jako místo 1000 lidem to bude smrdět 200 lidem do oken?

Nová Hospoda-Strážný [Kuchtik, 27.11.'08, 11:27]
Pokud opravdu bude Nová Hospoda-Strážný vybudovan drive, pak by se mela spise resit oprava namesti a signalizace na prechodech a mozna jen castecny obchvat nebo odklon kamionu.

RE: Nová Hospoda-Strážný [VOLYŇÁK, 02.12.'08, 20:36]
JAKUBEC PODPORUJE MODROU VARIANTU PŘES ANDĚLÍČEK - PROČ? CO HO K TOMU VEDE?JAKÉ MÁ ÚMYSLY?

RE: RE: Nová Hospoda-Strážný [Svc, 04.12.'08, 17:15]
Možná nejspíš to, že je z těch supr dvou lepší?

RE: RE: RE: Nová Hospoda-Strážný [karl, 15.12.'08, 07:42]
Naopak, Jakubec nechce variantu přes Andělíček. Peticí je plná Volyně. Proč asi?? Prej kvůli zachování rázu krajiny. Kecy, nechce aby mu kamiony jezdily kolem baráku.







RE: Hajzlové [Petr A.]
Hajzlové [Pavel Asztaloš]
Vymazání níže uvedeného článku [Vlastislav Asztaloš]
GRs6AvZ4li [IqrqVh2O]








www.volyne.info | design b4u | rs ZVD | hosting gigaweb | kontakt | reklama | redakce | spolupráce | RSS | © 2002 - 2011 b4u web !ndustry |
| kopírování a komerční využívání obsahu je dovoleno pouze se svolením autora |