volyne.info
homepage
pátek,
svátek má Cecílie
nastavit jako výchozí
info:
Novinky
Co se děje ve městě
Glosy a komentáře
Historie
Instituce
Kultura
Oficiální informace
Povodně
Radnice
Rodáci ve světě
Školy a vzdělávání
Sport
Stránky firem
Turistické informace
volby
Zájmové spolky

online:1
xxxxx
Už jste byli v kavárně?
Ano
Ne
Ona tu nějaká je?
Výsledky
Version 2.02





Internetový prodej automobilových výfuků – www.eshop-vyfuky.cz

Butik Radost - dámské oblečení, móda a dárky online – www.i-radost.cz
 

01.10.'10, Honza
jméno:                       
nadpis:
opište text:

  

Upozornění: Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce serveru nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Nepřijatelné jsou zejména vulgarismy, rasismus a neplacená reklama.


Najdi 10 rozdílů [Artur Ropotamo, 03.10.'10, 13:23]
Jistou výhodou kandidátů ve Volyni je fakt, že pokud přejdou do libovolné jiné strany či sdružení, nemusí měnit nic na svém programu. A když už někdo řekne CO, chybí JAK a KDY. Že by něco na způsob programu Národní fronty?
Uvažuje někdo strategicky o rozvoji města, nebo stačí jen vyměnit lampy, opravit Dobřanovskou, přečkat baby boom a čekat, až se do zakonzervovaného skanzenu začnou sjíždět turisté z Asie, kteří budou obdivovat kočičí hlavy na náměstí?

podzemi [emil, 05.10.'10, 11:11]
jak realny je otevreni podzemi? byl tam nekdy nekdo? jak to tam vypada?

RE: podzemi [Petr, 05.10.'10, 11:58]
Reálné to určitě je. Po drobných úpravách by to bylo fakt turistické lákadlo. Já tam byl už nespočetkrát a stále si říkám, proč se nad tím nikdo nepozastavuje. Tak uvidíme :-)

RE: RE: podzemi [emil, 05.10.'10, 17:19]
no kdyby se to povedlo, tak by to bylo super:)

RE: RE: podzemi [Kubajzs, 10.10.'10, 07:52]
Ozvi se prosím na mail: OurednikJakub@seznam.cz Díky.

bude market [nákupčí, 05.10.'10, 21:10]
chtěl bych vědět zda-li některá z kandidujících stran a sdružení bude v budoucnu mít tu moc a snahu zrušit monopol JEDNOTY tím že umožní nějakému obchodnímu řetězci výstavbu nové prodejny?Podívejme se do Vimperka tam už mají tři,mam docela pocit že by to byl dobrý volební tah.Většina Volynskejch už má těch jejich nestydatejch cen plný zuby.

RE: bude market [gothic_tom, 05.10.'10, 21:13]
A kam byste tu prodejnu chtěl umístit?

RE: RE: bude market [volynak, 06.10.'10, 19:40]
pokud vím, market (tehdy obchodní dům) měl stát na místě proluky mezi knihovnou a lékárnou. Divím, se žádná z kandidujících stran se využitím tohoto prostoru a tím i "uzavřením" vzhledu náměstí, nezabývá. Ostatně, vzpomene si někdo, kdy došlo k demolici domů a vzniku této proluky? Já byl v té době ještě školák, takže bych tipoval tak konec 70. let.

RE: RE: RE: bude market [Martin, 06.10.'10, 21:37]
Ano ale ten prostor patří Jednotě

RE: bude market [Martin, 06.10.'10, 17:04]
Naprosto souhlasím, otázkou je ale kde? Bez územního plánu to půjde těžko. Ovšem Vimperk je daleko předaleko před námi.

bude market [nákupčí, 06.10.'10, 21:47]
Vážení přátelé,pochopitelně jako obyčejný spotřebitel neznám podrobně problematiku ůzemního plánu a jiných věcí k tomu potřebných,ale myslím že proluka na náměstí je jednou z možností,nevím zda-li město vlastní i jiné pozemky k tomuto ůčelu vhodné,ale musíte uznat že tento problém je dalším z mnoha které by zastupitelstvo mohlo řešit.jestli si dobře vzpomínám tak ve Strakonicích lidl to vyřešil koupí pozemku který patřil fotbalistům Fezka tímto nechci aby naši sportovci prodávali hřiště ,ale i tudy možná vede cesta k pozemku třeba koupí od soukromé osoby.Jde ale i o to jestli vůbec lidé kteří s tímto mají co do činění vůbec konkurenci ve městě chtějí.

Osobně si myslím, že volyňská ODS s ničím nic nezmůže [Jarda Novak, 07.10.'10, 08:49]
Osobně si myslím, že volyňská ODS s ničím nic nezmůže. Potom co sem viděl v pondělí na Nový mě jímala hrůza a děs. Dvě ženský a ani jedna neví, která bije. Pro mě jako pravicového voliče se ODS nepřijatelná. Projevy ostatních stran taky nebyly nejlepší (ale u ČSSD a Komunistů nejsem překvapen). Vítězně vyšla Volyně v dolyně a TOP09. Ač mladí ví o čem mluví a mají jasnou vizi.Novák

RE: Osobně si myslím, že volyňská ODS s ničím nic nezmůže [emil, 08.10.'10, 01:00]
teda jako uprimne a bez urazky, top09 ma program stejne vagni jako ods, bych rekl

Kam vítr, tam plášť? [Martin, 12.10.'10, 11:12]
Já tu vidím jakýsi renonc. Jestliže na 10. otázkou odpovídáte "Vše záleží na výsledku voleb. Kategoricky odmítnout můžeme pouze aktivní spolupráci s KSČM
.", jak se pak chcete vypořádat s faktem, že lídr kandidátky je bývalý komunista? To by mě opravdu zajímalo. V principu mi vůbec nejde o nějaké komunisty (obzvláště, když stranické příslušnosti mají podle mě na komunální úrovni menší váhu a i komunista, není-li fanatik, může být dobrý člověk). Jde mi o to pokrytectví a převlékání kabátů. Hypoteticky, kdyby tu za pár let drtivě vládla levice, nebudete hlásit, že kategoricky odmítáte spolupráci s ODS. Nebo opravdu lídr prošel takovým vývojem osobnosti?

RE: Kam vítr, tam plášť? [Mirek, 13.10.'10, 11:03]
Dobré dopoledne, chtěl bych se zeptat, jak výše zmíněný pisatel přišel na to, že p. Ing.Jankovcová byla členkou, nebo dokonce funkcionářkou KSČ(M)? Vzhledem k tomu, že jsem pravicový volič a rakovinu společnosti typu KSČ,KSČM opravdu nesnášním bych chtěl vědět, jestli máte pro toto tvrzení nějaké důkazy, či argumenty. Popř. pí Jankovcová. Myslím, že je to dost zásadní otázka, a že by zajímala ne jenom mne, ale i velkou část pravicově smýšlejících spoluobčanů. Děkuji

RE: RE: Kam vítr, tam plášť? [jarda novak, 13.10.'10, 12:44]
Pěkný den, mohu potvrdit (a jako většina starších občanů Volyně) že paní Jankovcová byla nejpilnější komunistka, kterou jsem kdy potkal. Byla ve strane velice aktivni. Informace si muzete najit na internetu jeji jmeno je tam v nejakych seznamech ale jak rikam staci se zeptat vasi maminky nebo babicky. jak jsem psal sem pravicovy volic-proto nerozumim jak ODS si do sveho cela muze da komunistku ktera jen prevlekla kabat. proto ods volit nebudu -jen kuli pani jankovcove. jeho alternativni volbou pravicove strany je top09 a volyne v dolyne- ja volim volyne v dolyne.

RE: RE: RE: Kam vítr, tam plášť? [Martin, 13.10.'10, 13:03]
Můžete to nějak doložit? Případně přiložte odkaz přímo na místo kde je takto paní Jankovcová uvedena.

RE: RE: RE: Kam vítr, tam plášť? [Věra, 13.10.'10, 14:19]
Hm, víte , co je zvláštní? Jakmile ve Volyni někdo veřejně vystoupí proti panu Jakubcovi v jakékoliv podobě, je to hned komunista a vytahuje se na něj, že před třiceti lety mlátil Marušku ve školce lopatičkou po hlavě a taky někdy vyplázl jazyk. není to tak trošku podle sebe soudím tebe Jardo N?

RE: RE: RE: RE: Kam vítr, tam plášť? [Martin, 13.10.'10, 16:29]
Jsem stejného názoru!

RE: RE: RE: RE: Kam vítr, tam plášť? [zdeněk, 13.10.'10, 20:00]
Podle mne je naopak důležité vědět, co kandidát na starostu dělá teď a co dělal v minulosti, protože to je součást jeho odborné i mravní kvalifikace. Ohledně té lopatičky, to už bylo hodně nadsazené a odvádí to pozornost od jádra věci. Copak pan Jakubec může za to, že byla paní Jankovcová v KSČ? Anebo to mám chápat tak, že kdo vystoupí proti panu Jakubcovi, dostává automaticky jakousi morální imunitu?
Abych to shrnul, osobně nevidím žádnou souvislost mezi členstvím pí Jankovcové v KSČ a panem Jakubcem. Dávání těchto věcí do vzájemných souvislostí je matoucí a neřeší to hlavní problém, tedy ten, kdo je na funkci starosty skutečně kvalifikován. Podle paní Jankovcová kvalifikovaná není - ale ne proto, že byla v KSČ

RE: RE: RE: RE: RE: Kam vítr, tam plášť? [libor, 13.10.'10, 20:43]
Sám za sebe si myslím, že pí.Jankovcová je slušná žena, která by s KSČ nikdy nespolupracovala, ale to je můj subjektivní názor. Docela bych uvítal, aby se k tomuto nařčení vyjádřila. Stejně jako bych uvítal, aby pan Zdeněk své tvrzení podložil nějakým argumentem...zdiskreditovat umí snad i komunista. Zmínil jste, že informace o tom, že pí. Jankovcová byla v KSČ, a že tyto informace lze nalézt na internetu.....NELZE, přiložte konkrétní adresu, která usvěčuje pí. Jankovcovou, že spolupracovala, či byla členkou KSČ.

RE: RE: RE: RE: RE: RE: Kam vítr, tam plášť? [zdeněk, 13.10.'10, 21:47]
Nepsal jsem, že to lze nalézt na internetu, pracuji s informacemi od důvěryhodných lidí, Jarda Novak a Martin také napsali své. Ale to naokraj.
Jinak jsem se snažil sdělit, že předchozí příspěvky, na které jsem reagoval, nemají příliš smysl. A potom také, že (případné) členství v KSČ není hlavním motivem, proč člověka volit, nebo ne a jestli má kvalifikaci stát se starostou, nebo ne.

Navíc, i v normalizační KSČ byli slušní lidé. Jde jenom o to, proč tam byli a za jakou cenu. Realita skutečně není černobílá. Členství v KSČ nemůže být samo o sobě diskreditací...

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Kam vítr, tam plášť? [Martin, 13.10.'10, 22:27]
Jistě chtělo by to vědět, z jakého důvodu paní Jankovcová v KSČM byla. Čemuž se mi stále ještě nechce věřit.

kvalifikace kandidátů na starostu [zdeněček, 14.10.'10, 10:56]
Zdeňku,píšeš o tom,že pí.Jankovcová není kvalifikovaná pro výkon funkce na starostu kdo podle tebe je takto kvalifikován s ostatních kandidátů a hlavně jakou kvalifikaci myslíš. Paní Jankovcová jako ředitelka sehnala milióny na přestavbu školy a její úroveň určitě stoupla tak si myslím,že v manažérské funkci obstála. Ukaž mě někoho z lídrů ostatních stran jestli něco podobného dokázal. Mě připadá,
že někteří soupeři se jí bojí a tak vytáhli do boje podpásovky. Jinak s objasněním jejího členství v KSČ souhlasím.

RE: Kam vítr, tam plášť? [Martin, 13.10.'10, 22:28]
Pane Martine, ještě zmíňka k tomu, že je to renonc. Paní Jankovcová ale na anketu stran neodpovídala.

Kam vítr, tam plášť-ANO! [Mirek, 13.10.'10, 22:04]
Je pravda že paní ing.Jankovcova udělala pro školu ve volyni mnoho.ale procházím si vaši dizkusi a mohu potvrdit, ze byla člnekou KSČM.v internetu nejsem zběhlý ale kdybyste se zeptali ing.Babky ze Zechovic, pana Pitrmana z Volyně, paní ing.Náhlíkové z Volyně nebo pana Šimáka seniora jistě vám toto potvrdí.jak uvedl pan zdeněk "i v normalizační KSČ byli slušní lidé" ale nevím proč je jako první na kandidátce pravicové strany to je na tom ODS ve volyni mizerně

Dříve KSČ nyní lídr ODS-to je možné jen ve Volyni [Petr H., 13.10.'10, 23:43]
Jako pravicovému voliči je mi velmi líto a nechápu, že v čele ODS stojí bývalá DLOUHOLETÁ členka KSČ.I já to vím od svých rodičů a od pamětníků jak byla velmi angažovaná.Proto je pro mě naprosto nepřípustné volit ve Volyni ODS s lídrem, který převlékl kabát.Jako členka KSČ by byla vyřízená, nebyla by ředitelkou a také jejím synům - podnikatel a architekt-by setrváním v KSČ nijak nepomohla...Zkrátka v tom umí chodit.Z toho je mi na zvracení a nerozumím jak mohla Volyňská ODS takhle šlápnout vedle.A důkaz? Zeptejte se jí!Je čestná a pravdomluvná,téměř spasitelka (co na tom, že stejně vášnivá byla na schůzích KSČ) - tak jistě nebude lhát.Lidé s kterými chodila na schůze KSČ jako uvědomělá stranička žijí, potkáváte je denně na ulici a ona si nedovolí zapřít FAKT.Určitě existují zápisy ze schůzí KSČ,které má třeba někdo ještě doma atd.Je to velký smutek.Petr

Vyjádření [Martin, 14.10.'10, 08:30]
To jsem nečekal, že mým komentářem tu rozpoutám takovou diskusi. Nicméně jsem se teď snažil vyhovět všem, co žádají důkaz, ale mé hledání skončilo tím, že seznamy členů KSČ by měly být v Národním archivu a jejich případné zveřejnění by měl mít na starost Ústav paměti národa (www.napravo.cz/kultura/narodni-archiv-skryva-obri-evidenci-clenu-ksc/&diskuze=1). V elektronické podobě jsem to ale na stránkách zmíměných institucí nenašel. Proto by se ti, co stále nevěří, měli opravdu zeptat "pamětníků" a nebo přímo pani Jankovcové.
Jak jsem psal ve svém prvním příspěvku, nejde mi vůbec o to, jestli byla/nebyla komunistkou (to byl koneckonců kde kdo). Jde mi o ten velotoč!
Možná by se nakonec sama ODS měla k tomuto vyjádřit. Podat nějaké oficiální prohlášení, které tyto spekulace potvrdí(takovému prohlášení bych ale stejně nevěřil;)) nebo vyvrátí.

RE: Vyjádření [Martin, 14.10.'10, 09:27]
Ano očekávám reakci od volyňské ODS a nebo případně paní Jankovcové

výzva pravicovým voličům [Radka Jehlíková, 14.10.'10, 11:57]
Dobrý den,
pokud Vám opravdu záleží na volyňské ODS a její pravicové politice,máte možnost vstupit do této strany a aktivně se podílet na její činnosti!!!

RE: výzva pravicovým voličům [tomáš, 14.10.'10, 12:23]
Naivně jsem čekal, že uvedete věci na pravou míru, a že mně vyvedete z omylu. Myslím, že my jako voliči máme právo vědět, koho tam na tu radnici vůbec volíme. Nehledě na to, je v kompetenci místní rady, aby stanovila kandidátku a je v kompetenci místního sdružení aby ji odsouhlasilo, či zamítnulo.

RE: RE: výzva pravicovým voličům [Radka Jehlíková, 14.10.'10, 13:05]
Na otázku, podle mého názoru, má odpovědět přímo paní Jankovcová,kterou jsem ke své obhajobě vyzvala.Je pouze otázkou několika minut (hodin), kdy to udělá,takže tato otázka BUDE a RELEVATNĚ zodpovězena!!mou výzvu chápejte jako pokus přivést "pravicové voliče" k zodpovědnosti a možnosti se podílet na politice ve městě i momo něj...

RE: RE: RE: výzva pravicovým voličům [Radek, 14.10.'10, 14:41]
Tak, skoro bych vypsal sázkový kurz :D reakce:bez reakce, tak 4:1 ? To je logické dneska se to "nějak" ututlá a zítra a pozítří už to nějak dopadne.

RE: výzva pravicovým voličům [Petr H., 14.10.'10, 12:41]
Vážená paní Jehlíková, my jsme voliči, ne straníci...a po dlouhá léta jsme volili ODS. Proto bychom si zasloužili na jasnou otázku, jasnou odpověď: Byla paní Jankovcová v KSČM? Stačí nám ano nebo ne.

PS: Nevstoupil bych nikam, kde je v čele zanícená stranička.

rudá knížečka [Agapier, 14.10.'10, 21:39]
Vážení účastníci diskuse!
Přijde mi to docela zábavné, jak všichni zuřivě diskutujete o tom, zda byla Božena v KSČ, či nebyla. Byla, a velice aktivní. Dodnes mám v živé paměti, jak dojetím doslova plakala a líbala svoji novou stranickou knížku se slovy: "Ty moje knížečko rudá tebe já nikdy nezradím". Po revoluci opět plakala, že tam vsoupila z donucení. A teď si vyberte!!! Je to zkrátka ambiciózní dáma.

divné je [Petr, 14.10.'10, 22:31]
Jenom je divné, že to tady vyselo jakou dobu a vše začlo až po tom, co se začla řešit spalovna. Nevim mám nejasno, očekávám vyjádření. A volyňská ODS asi v plánu se k tomu vyjádřit asi nemá.

RE: divné je [karel, 14.10.'10, 22:34]
spalovna se tu prece nikde neresi, ne?

RE: RE: divné je [Martin, 15.10.'10, 07:42]
Spalovna se řešila v pondělí v kině.

Paní Jehlíková uběhlo již mnoho minut a hodin ... [Petr H., 15.10.'10, 00:48]
proč paní Jankovcová RELEVANTNĚ neodpovídá? Taktizujete a její přiznání by ODS sebralo hlasy, proto čekáte jak volby dopadnou a děj se potom vůle boží...Proč lžete a z nás děláte hlupáky,čekající na odpověď? Takhle se chová k voličům pravicová strana? Nevím jestli jste méně chytrá nebo jen nezkušená.Nebo jen slepě plníte to co řekne paní Jankovcová? Prosím o jasnou odpověď - byla kandidátka na starostku za ODS paní Božena Jankovcová členkou KSČM? Ano nebo ne?? Petr H.

RE: Paní Jehlíková uběhlo již mnoho minut a hodin ... [Anna K., 15.10.'10, 07:37]
A že Vám tak jde zrovna o paní Jankovcovou. Opravdu si myslíte, že v jiných stranách nejsou "bývalí" komunisté?. Samozřejmě , ře ano, ale po nikom jiném se nejde než po paní Jankovcové.Proč??? Pokud chcete "čistou" stranu, nezbývá než Volyne v dolyne, ty mohli být maximálně "svazáky". Toto třídění je nesmyslnné. Znám pár komunistů(ať bývalých, či současných) - jsou to slušní lidé, nikomu neublížili "politicky" ani jinak a znám pár členů jiných stran a v životě bych jim nepodala ruku. Oni mně asi taky ne, ale to je mi celkem fuk.Chci říci, že pokud chce někdo soudit, měl by znát také někdy proč. Zkuste se třeba podívat na " Vyprávěj" dnes večer v TV.
Vaše " štvanice " má jasně volební podtext a je slušného člověka nedůstojná.

RE: RE: Paní Jehlíková uběhlo již mnoho minut a hodin ... [Tomáš, 15.10.'10, 09:17]
Dobré ráno, nějak se nám ta diskuze vyostřuje. Paní Anno, máte pravdu, že nebyli všichni stejní, a že všichni nebyli ze svého osobního přesvědčení členy, ale já jsem byl vždy voličem ODS, a proto mně upřímně nezajímá personální obsazení jiných politických stran. ODS vždy hájila svobodu a brojila proti KSČM (a tím mi byla simpatická), proto dost dobře tento paradox nechápu. Nehledě na to, ODS podobně jako TOP09, či VV mají stanovy, které musí potencionální člen podepsat, aby se stal jejím členem. Zajímalo by mne jestli o této zkutečnosti ví i místní ODS.

RE: RE: RE: Paní Jehlíková uběhlo již mnoho minut a hodin ... [Jana, 15.10.'10, 09:43]
Ano ve stanovách ODS je jasně řečeno, že člen v minulosti NIKDY NEBYL členem KSČ(M). Bordel místního združení no.

RE: RE: Paní Jehlíková uběhlo již mnoho minut a hodin ... [Karel, 15.10.'10, 09:24]
Děláte si legraci, nebo to myslíte vážně? Pokud budeme uvažovat tak, že pokud oni, tak proč ne my..., tak se těchto pohrobků minulosti nikdy nezbavíme. Je to výsměch a ostuda a jejich neskutečná drzost. Tito lidé nemají "právo" vést ani tuto zemi ani toto město. Měli bychom je izolovat a "oni" jsou na prvních místech kandidátky a aby toho nebylo málo kandidátky ODS, která tak brojí proti KSČM

RE: RE: RE: Paní Jehlíková uběhlo již mnoho minut a hodin ... [Anna K., 15.10.'10, 09:38]
Doufám, že kandidujete , dokonalý pane Karle s čistým štítem a čistou duší a spasíte Volyni. Jinak by to byla hrubá chyba . Ono totiž spousta lidí káže vodu, ale bumbá víno.

Máme volby [Petr H., 15.10.'10, 10:46]
Paní Jehlíková, neschovávejte se za tím "že v den voleb se již nic neříká a mlčí se". Mlčení znamená souhlas!!!

RE: Máme volby [Petříček Háááá, 15.10.'10, 15:32]
Pánové Karle a Péťo, že jste to vytáhli na paní Jankovcovou až teď těsně před volbami, že jste se jí nezeptali třeba na
Nové měli jste strach? Ostatně to tak vypadá, že její soupeři se jí bojí a proto
pořádají tuto štvanici. Když jste takový
antikomunisti proč jste veřejně neprotestovali proti současné koalici na
radnici kde se přímo komunisté podílejí
na vládnutí ve Volyni. Jste poserové a
myslím, že ani nejste pravicový voliči.

Tak teď už nám to povězte [Martin, 18.10.'10, 07:48]
... Teď už byste nám to řici mohli ne?







RE: Hajzlové [Petr A.]
Hajzlové [Pavel Asztaloš]
Vymazání níže uvedeného článku [Vlastislav Asztaloš]
GRs6AvZ4li [IqrqVh2O]








www.volyne.info | design b4u | rs ZVD | hosting gigaweb | kontakt | reklama | redakce | spolupráce | RSS | © 2002 - 2011 b4u web !ndustry |
| kopírování a komerční využívání obsahu je dovoleno pouze se svolením autora |