volyne.info
homepage
úterý,
svátek má Benedikt
nastavit jako výchozí
info:
Novinky
Co se děje ve městě
Glosy a komentáře
Historie
Instituce
Kultura
Oficiální informace
Povodně
Radnice
Rodáci ve světě
Školy a vzdělávání
Sport
Stránky firem
Turistické informace
volby
Zájmové spolky

online:1
xxxxx
Už jste byli v kavárně?
Ano
Ne
Ona tu nějaká je?
Výsledky
Version 2.02





Internetový prodej automobilových výfuků – www.eshop-vyfuky.cz

Butik Radost - dámské oblečení, móda a dárky online – www.i-radost.cz
 

01.10.'10, Honza
jméno:                       
nadpis:
opište text:

  

Upozornění: Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce serveru nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Nepřijatelné jsou zejména vulgarismy, rasismus a neplacená reklama.


prekvapujete mne [Saša Lienau, 04.10.'10, 22:52]
ahoj, jste mladi a velmi statecni, to je mi velmi sympaticke. Dnes vecer v diskuzi pred volbami jste však tak radikalne souzneli s mistnim kontroverznim podnikatelem Jakubcem,že mi veškerá sympatie opět rychle unikla. Myslíte to fakt vážně, že obchvatová varianta vedoucí přímo dolní části Volyně je méně hlučná (o té druhé pod Andělíčkem jste totiž tvrdili, že je příliš hlučná)? Myslíte to vážně, že zbourání tolika domů "bude dostatečně občanům nahraženo"? Nejste náhodou v pasti pozemků pana Jakubce, který už před lety spekulovat s tím, že mu jednou jeho pozemky, které jsou nyní celé v jeho vlastnictví, přinesou dobré peníze?
Je to na vás, Vaše je budoucnost... je mi jen líto, že se takto necháte ovlivňovat.

RE: prekvapujete mne [pesimista, 05.10.'10, 07:36]
Nemohu než souhlasit.Přesně tento pocit mám taky.

RE: prekvapujete mne [Volyně v dolyně, 05.10.'10, 09:46]

Dobrý den, domníváme se, že z našich úst nezaznělo, že by červená varianta byla méně hlučná než modrá. Pouze jsme v analogii s Českou Třebovou konstatovali, že modrá varianta, i když povede mimo město, bude "dostatečně" hlučná. Bohužel nastala situace, kdy jako realizovatelné byly vybrány pouze tyto dvě varianty. Jak jistě víte, iniciovali jsme petici proti modré variantě, což ale neznamená, že červená by byla našim srdcím blízká. K Vašemu komentáři, že radikálně souzníme s panem Jakubcem. Podle čeho soudíte? Zastupitelé, jež podpořili červenou variantu podle Vás také radikálně souzní s panem Jakubcem? Zřejmě ne. Ostatně, přesvědčte se sami z katastrálních výpisů (jsou zdarma dostupné na www.cuzk.cz), že pozemků pana Jakubce se nedotkne červená ani modrá varianta.

RE: prekvapujete mne [Martin, 05.10.'10, 10:28]
Zdravím, ten obchvat tu včerejší diskusi celkově trochu degradoval - je to věc, co není na pořadu dne. Navíc se ztotožňuji s názorem, že po vybudování rychlostních komunikací Písek - ČB, Vodňany - Prachatice, Češňovice - Vimperk, Strakonice - Nová Hospoda) se kamionová doprava sama odkloní. Btw, bylo úsměvné, jak všici, co obchvat odhlasovali od něj dávají najednou tak trochu alibisticky ruce pryč. A co se týče poškozování náměstí a komunikací vůbec težkou kamionovou dopravou - byla by to možná pruda, ale ono zatlačit na celní správu a policii, aby dvakrát třikrát do týdne na benzinách z a do města převažovala kaminony, to bysme se možná divili, jak by se to tu časem zklidnilo.

Na anděly nevěřím [Zdeněk Nejedlý, 05.10.'10, 00:44]
Jako zkušený politik zprvu nemohu než doporučit www.pravidla.cz.
A až je zdoláte, pusťte se odvážně do mých statí.

wifi [vuvuzel, 07.10.'10, 11:29]
V programu máte zřízení wifi zdarma ve městě. V situaci, kdy ve Volyni je cenově dostupné připojení k internetu, je to plýtvání penězi. Také se jedná o veřejnou podporu jednoho tržního subjektu vůči ostatním. Jinak vám fandím, realizace i 50% z vašeho programu by byl velký úspěch.

wifi2 [MS, 08.10.'10, 07:27]
Když si čtu o další wifi síti tak se mě otevírá kudla v kapse. Ve Volyni jsou pokud vím čtyři bezdrátové sítě s mnoha vysílači, wifi pásmo je totálně zarušené, další sítě určitě nejsou to co město potřebuje. Občan bude zajisté potěšen když se dozví že má špatný signál a musí investovat do jiné technologie aby mu to opět fungovalo ... Rovněž souhlasím s předešlým příspěvkem, bylo by to mrhání penězi. Podpora těchto sítí měla smysl v začátcích, když ještě nebylo správné konkurenční prostředí a Telecom nás odíral, ale dnes?

RE: wifi2 [honza beranek, 08.10.'10, 09:29]
jasne, pripojeni zdarma, kdyz se da poridit za tri stovky nema smysl, ale myslim, ze by wifi zdarma mohlo byt treba na mestskem urade, kine, v muzeu, infocentru nebo na podobnych mistech...to by myslim, ani moc nestalo, a melo by to i jistej smysl

Naše idea s WIFI [Volyně v dolyně, 08.10.'10, 11:09]
Dobrý den, děkujeme za Váš aktivní zájem. Naše myšlenka s WIFI nebyla zřejmě dobře vyjádřena. WIFI pro domácnosti je určitě dostatečné. Naše idea s WIFI byla následující:
WIFI by bylo zřízeno na volných prostranstvích tj. náměstí, Ostrovec, muzeum atd. a bylo by volně přístupné pro všechny- občany, studenty, turisty. Jednalo by se o připojení nižší rychlosti. Tohoto by bylo docíleno buď ve spolupráci s provozovatelem, který ve Volyni již působí (finanční náročnost cca 3tisíce Kč/měsíc) či zcela samostatně (finanční náročnost cca 30 tisíc Kč).

RE: Naše idea s WIFI [vuvuzel, 08.10.'10, 13:15]
Souhlasím, že wifi by mělo smysl např. v infocentru, knihovně nebo u lékařů (jestli je to možné), rozhodně ne venkovní. Tam kde náklady nepřevýší přínosy.

RE: RE: Naše idea s WIFI [Zdeňka V., 11.10.'10, 08:11]
Je to určitě záslužné, ale mně jako obyvatelku Volyně zajímá, jestli tady seženu práci, děti školku, školu, jestli je ve městě bezpečno, zdravé ovzduší ( mimčo s astmatem je zážitek, věřte mi, zejména když Vám pediatr doporučí vůbec nechodit do cetra města), a také dopravní obslužnost není zanedbatelná ( autobusové spojení s přilehlými vesnicemi, kde oblažujeme návštěvou babičky a kde je ten vzdoušek přece jen lepší) - odpusťte.

RE: RE: RE: Naše idea s WIFI [berrz, 11.10.'10, 09:26]
chapu, ze internet muze byt pro vas okrajovou zalezitosti, ale kazda komunikacni infrastruktura generuje pracovni mista nebo minimalne ulehcuje jejich ziskani... ale je pravda, ze problem dopravni obsluznosti to neresi. to je ale jina diskuse

RE: RE: RE: Naše idea s WIFI [Volyně v dolyně, 11.10.'10, 09:59]
Dobrý den,
k tomu, co Vás zajímá:
-- nabídku pracovních míst ve Volyni lze z radnice ovlivnit jen částečně; nejjednodušší by bylo přilákat vhodnými pobídkami do Volyně investory. Současná ekonomická situace však rozjížděný nových podniků příliš nepřeje. Samozřejmě také záleží na tom, jak je člověk shánějící práci vzdělanostně vybaven pro výkon určité profese.

--základní škola a školka jsou ve správě města. V MŠ po dostavbě nové třídy bude navýšena kapacita. Nabídka středních škol je vzhledem k velikosti města na odpovídající úrovni.

--zdravé ovzduší - například výsadnou nové zeleně lze alespoň pocitově zlepšit dojem obyvatel. V širším úhlu pohledu si ale nejsme jisti, jak město může v tomto ohledu participovat - začít by měli především obyvatelé sami u sebe - třeba tím, že nebudou spalovat v kotlích doslova a do písmen vše co hoří. Nicméně se domníváme, že oproti jiným městům je na tom Volyně dobře.

--zvýšení dopravních spojení je otázkou peněz (spoje jsou dotovány neboť nejsou rentabilní) a domluvy s ČSAD respektive ČD (které spoje zcela jistě nenavýší). Více spojů je tak svým způsobem komfort, na který podle nás v současnosti nejsou peníze. Za úvahu tak možná připadá analýza vytíženosti spojů a případná úprava jízdních řádu - zrušení nevytížených spojů a jejich přesun do vhodnějších časů.

rady voličům [Mirek, 14.10.'10, 12:54]
V jednom příspěvku radíte voličům volit
celou stranu a ne jednotlivé kandidáty.
Ani se nedivím, protože na vaší kandidátce není jediná osobnost která má
alespoň trochu životních a profesních zkušeností,které by určitě měl mít každý zvolený zastupitel.Je fakt,že máte odvahu a mládí ale to v žádném případě nestačí.Jako občanské sdružení jistě děláte hodně prospěšné práce tak jí dělejte dál a řízení města přenechte starším a zkušenějším. Vaše doba jistě přijde.Docela mě děsí kdyby se stal starostou váš kandidát. Zřejmě by za něj vládnul někdo ze zákulisí.

RE: rady voličům [Martin, 14.10.'10, 14:40]
Ad starosta: podle mně VvD sama řekla, že místo starosty pro ně není prioritou a že by jej měl vykonávat někdo zkušený (viz. strakonicky.denik.cz/zpravy_region/st_20101006_volby_lidri_volyne.html). Ona podstata věci bude asi taková, že "mladí" chtějí vidět těm "starším a zkušeným" pod prsty, chtějí se aktivně podílet na chodu města a dost možná chtějí nabírat zkušenosti do budoucna.

RE: rady voličům [Volyně v dolyně, 14.10.'10, 16:44]
Dobrý den pane Mirku, jak již bylo uvedeno post starosty není naší prioritou. Nemůžeme s Vámi souhlasit, že na naší kandidátce není osobnost a že nemáme zkušenosti. Domníváme se, že nás osobně neznáte, proto si myslíme, že Váš soud je unáhlený. Ač jsme mladí, zkušenosti máme. Většina z nás vystudovala či studuje vysokou školu a aktivně se zajímá o dění ve Volyni. Chodíme na zastupitelstva, připomínkujeme návrhy...jsme občansky aktivní. Zároveň se domníváme, že v zastupitelstvu by měl být i někdo, kdo zastupuje "mladou generaci", která je nedílnou součástí Volyně. Přejeme Vám hezký den.

Dotaz [Martin, 15.10.'10, 10:44]
Proč se zástupce vaší strany vyjádřil ve čtvrtek souhlasně s vybudováním termické pece p.Jakubcem v areálu bývalé Mototechny? Byli jste přizváni jako účastníci stavebního řízení? Nebo vás někdo poslal? Kdo asi? Doporučuji,abyste svou mladou energii věnovali věcem prospěšným,ne špinavým zájmům jednotlivce,kterému nezáleží na životním prostředí a zdraví spoluobčanů.

RE: Dotaz [Anna K., 15.10.'10, 11:30]
Plně souhlasím!!!

RE: Dotaz [Volyně v dolyně, 15.10.'10, 13:20]
Dobrý den, předně prosíme rozlišujte mezi SNK Volyně v dolyně a občanským sdružením Volyně v dolyně.
a)Občanské sdružení Volyně v dolyně je účastníkem stavebního řízení, jelikož sídlo sdružení je v Hůlkova 458.
b)Přítomný byl Jan Kovář, který je členem občanského sdružení, nikoliv strany.
c)ocenili bychom, kdyby se v diskuzích uvádělo celé jméno a ne nějaké přezdívky, pane "Martine" (IP Address: 81.90.161.1 Hostname: gw-volynenet.cust.termsnet.cz)

RE: RE: Dotaz [Artur Ropotamo, 15.10.'10, 13:50]
Myslím, že rozlišovat by měla především Volyně v dolyně (otázkou je, za kterou píšete odpověď) a jasně sdělit, co si která Volyně v dolyně myslí, případně v čem se jejich názory liší. Zároveň mne překvapuje, že píšete o "straně".
Je tomu tak, že jedna Volyně v dolyně chce termickou pec a druhá ne? Nebo ji podporují obě? (Prosím jasnou odpověď.)Začíná v tom být trochu chaos. Jaký je průnik mezi SNK a OS stejného jména? Jak poznat, kdo mluví za stranu a kdo za SNK? Ještě jeden dotaz: S kým jste jednali o případné povolební spolupráci, když ostatní strany jednání popírají? :) Jednala snad Volyně v dolyně (SNK) s Volyní v dolyně (OS) a s šedou eminencí panem Jakubcem?
A pokud chcete, aby se v diskuzích uváděla celá jména diskutujících, čiňte tak především sami. "Volyně v dolyně" bez dalšího rozlišení je o ničem.
Že by obsahovala i další "hrubky", o kterých ještě nevíme?

RE: RE: RE: Dotaz [Petr H., 15.10.'10, 14:03]
Artur Ropotamo? když jste tak chytrý, napište své jméno! Co máte s Jakubcem? Podle čeho soudíte, že by s ním měla Volyně v dolyně jednat?

RE: RE: RE: RE: Dotaz [Artur Ropotamo, 15.10.'10, 14:30]
Petr H.? S Jakubcem naštěstí nic nemám. "Osoba Jakubec" mne v zásadě nezajímá.
Stran jednání: Soudím z toho, že k sobě mají názorově velmi, velmi blízko. Ale možná se mýlím, třeba se vůbec neznají, nikdy se nepotkali a třeba nikdo z VVD pana Jakubce ani nikdy neviděl :) Nic není nemožné, že? (Na konci věty, v níž jsem o tom psal, byl otazník...)
Zaujal mne paradox, kdy zástupci VVD v rozhovoru pro tento web napsali, že vedli jednání o případné povolební koaliční spolupráci a všichni ostaní totéž popírají :) Ale to je marginální, berte to jako "povedený mediální vtip".
Raději bych znal jasné odpovědi od VVD na výše položené dotazy.

Martin a Artur Ropotamo = jedna IP adresa [Petr H., 15.10.'10, 14:38]
Martin a Artur Ropotamo píšou z jedné IP adresy.Je to velmi jednouduché zjistit na co si Martine a Arture Ropotamo hrajete.Trpíte schizofrenií nebo si myslíte, že jsou všichni hlupáci a nezjistí si takouvou banalitu jako je, že píšete z jedné IP adresy?

RE: Martin a Artur Ropotamo = jedna IP adresa [kopinec, 15.10.'10, 14:57]
Zmíněná IP adresa je adresa sítě volyne.net. Takže jí má řádově desítky, možná stovky uživatelů.

RE: RE: Martin a Artur Ropotamo = jedna IP adresa [Artur Ropotamo, 15.10.'10, 15:30]
Vřelé díky Mr. Kopincovi (patrně i za "Martina", kterého tímto, ač ho neznám, zdravím) za úspěšné vyléčení ze schizofrenie.
Je pozoruhodné, jak "lidi jsou různí a různé koníčky maj". Někteří se dokonce ve svém volném čase věnují srovnávání IP adres.
Aspoň jsem se něčemu přiučil. Děkuji tedy za podnětný příspěvek i Petrovi H., jemuž doporučuji ke čtení starší vydání časopisu Ohníček se seriálem Detektiv Štika.

RE: RE: RE: Martin a Artur Ropotamo = jedna IP adresa [Petr H., 15.10.'10, 16:02]
Pro stovky uživatelů? To asi ne. Příklad paneláků na Malsičce: teoreticky jsou všichni připojeni přes volyne.net, ale každý panelák má svůj modem, tzn. každý panelák má svojí IP adresu. Tudíš z jedené IP adresy může být připojeno tolik lidí, kolik v daném paneláku bydlí (za předpokladu, že každý vlastní počítač)

RE: RE: RE: RE: Martin a Artur Ropotamo = jedna IP adresa [Artur Ropotamo, 15.10.'10, 16:23]
Detektive, snaha dobrá, ale zase vedle.
V paneláku nebydlíme, máme svůj vlastní modem a zaheslovanou domácí wi-fi síť.
Takže empirické zjištění: Existují nejméně 2 uživatelé sítě volyne.net, kteří se neznají, nepoužívají stejný modem, nepracují ve stejné wi-fi síti a sdílejí shodnou IP adresu. Zároveň je mimořádně nepravděpodobné (ale nelze to však zcela vyloučit), že by snad uživatel "Martin" znal přístupové heslo do naší wi-fi sítě.
A teď šmudlo hledej :)

RE: RE: RE: RE: Martin a Artur Ropotamo = jedna IP adresa [kopinec, 15.10.'10, 18:09]
Každý panelák má svůj router, ale navenek mají standardně všichni uživatelé volyne.net stejnou IP adresu (až na pár výjímek :)).

RE: RE: RE: RE: Martin a Artur Ropotamo = jedna IP adresa [Jaroslav Krejčí, 15.10.'10, 18:13]
Potvrzuji, že drtivá většina uživatelů Volyne.NET (přes 400) je na internetu s ip adresou 81.90.161.1. V naší lokální síti má samozřejmě každé zařízení/uživatel unikátní IP adresu, ale v rámci internetu je většina lidí za NATem.

Jaroslav Krejčí/Volyne.NET

RE: RE: RE: Dotaz [Volyně v dolyně, 15.10.'10, 14:54]
SNK Volyně v dolyně je uskupení lidí, které zahrnuje jak členy z OS Volyně v dolyně, tak i jiné lidi, kteří s OS souhlasí v jejich názoru na samosprávu města. OS se k peci vyjadřuje z důvodů, které už byly řečeny. Názor SNK je takový, že by bylo dobré nechat rozhodnutí na odbornících, kteří problematice rozumí a kteří jsou schopní rozhodnout s erudicí. Existují přeci specializované státní orgány, které jsou placeny z daní. Máme-li o fungování úřadů pochybnosti, existuje tady ještě ombudsman, který na návrh občanů kontroluje, zda bylo něco zanedbáno, či ne. To je standardní cesta.
Ani my zde nechceme dýchat znečištěný vzduch, jde jenom o to poznat, jestli je to zařízení ekologické, nebo ne.

Hezký den.


RE: RE: RE: RE: Dotaz [Artur Ropotamo, 16.10.'10, 21:44]
Děkuji za odpověď. Přesto bych od "mladých a neklidných" čekal podstatně méně alibistické vyjádření stran spalovny.
Stejná odpověď o odbornících může sloužit (a reálně často slouží) jako ukázková "únikovka" od jakéhokoliv problému při rozhodování, tzv. zástupný argument nestranným odborníkem s názorem, který mi vyhovuje.
Zároveň jsem velmi rád, že (snad) ještě nikdo nepoužil argumentaci, že spalovna životní prostředí ve Volyni zlepší a sníží riziko kontaminace přilehlého území :o)







RE: Hajzlové [Petr A.]
Hajzlové [Pavel Asztaloš]
Vymazání níže uvedeného článku [Vlastislav Asztaloš]
GRs6AvZ4li [IqrqVh2O]








www.volyne.info | design b4u | rs ZVD | hosting gigaweb | kontakt | reklama | redakce | spolupráce | RSS | © 2002 - 2011 b4u web !ndustry |
| kopírování a komerční využívání obsahu je dovoleno pouze se svolením autora |